eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaZamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5862138302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-451

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ppnt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fd95932-bf1a-420a-b667-b72d41bd04d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008854/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Całodobowa ochrona obiektów PPNT Gdynia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fd95932-bf1a-420a-b667-b72d41bd04d0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z treścią art. 13 RODO Zamawiający informuje, że Administratorem Pani/a
danych osobowych jest Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia, Jednostka Budżetowa Gminy Gdyni al. Zwycięstwa 96/98,
81-451 Gdynia, NIP 5862138302, e-mail: biuro@ppnt.pl, tel. 58 880 81 50.
2. Pozyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem u udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym nr DO.2800.4.2023.
3. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających, z zastrzeżeniem że na wniosek
odpowiednich Instytucji odpowiadających za prawidłowość wydatkowania środków publicznych, okres ten może ulec przedłużeniu.
4. Kontakt z powołanym u Zamawiającego Inspektorem Danych Osobowych możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej:
biuro@ppnt.pl lub telefoniczne 58 880 81 50.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 uPzp, osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 2176), organy kontrolne.
6. Zasada jawności, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa
w art. 18 ust. 3–6 uPzp, stosuje się odpowiednio.
7. Obowiązek podania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów uPzp.
8. W odniesieniu do przedmiotowych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art.22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy, nie przysługuje:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.2800.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmuje usługę ochrony osób i mienia realizowaną w formie całodobowej ochrony fizycznej w obiektach i na terenie zewnętrznym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni wraz z zapewnieniem patrolu interwencyjnego oraz monitoringu obiektów, określoną w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

98341120-2 - Usługi portierskie

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmuje usługę ochrony osób i mienia realizowaną w formie całodobowej ochrony fizycznej w obiekcie Park Konstruktorów zlokalizowanym przy ul. Kadłubowców 4 w Gdyni na terenie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej wraz z zapewnieniem patrolu interwencyjnego oraz monitoringu obiektu, określoną w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

98341120-2 - Usługi portierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 uPzp dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
(dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia); Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.: określonej przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z
2021 r., poz. 1995); Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na
wykonywanie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 w/w ustawy.
2.Zdolności technicznej lub zawodowej; spełnieniem powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę
polegającą na całodobowej ochronie fizycznej w obiekcie/obiektach użyteczności publicznej :
1.w zakresie Części 1: o wartości umowy nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto/miesiąc i czasie trwania umowy nie krótszym
niż 8 m-cy;
2. w zakresie Części 2: o wartości umowy nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto/miesiąc i czasie trwania umowy nie krótszym
niż 8 m-cy
Wykonawca składający ofertę na dwie części musi spełnić wymagania postawione dla każdej części.Wartości podane w ww.
dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o
niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania (dotyczy Części 1 i 2 zamówienia) tj.:
1.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2uPzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jej złożeniem;
2.zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3.zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4.oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa: w art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp, pkt 4 uPzp
(dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego), pkt 5 uPzp (dotyczących
zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji) i pkt 6 uPzp (dotyczących zakłócenia
konkurencji) oraz w art. 109 ust.1 pkt 1 odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o
których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1452 z późń. zm.),
zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
5.oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z
wzorem stanowiącym załącznik nr 10
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania (dotyczy Części 1 i 2 zamówienia) tj.:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00434548/01 z dnia 2022-11-10
2022-11-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
1.aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony
fizycznej osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i
mienia, w celu potwierdzenia warunku udziału określonego w pkt 10.1.2.1.;
2.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do SWZ, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 10.1.2.2.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium.
2. Wysokość wadium wynosi:
2.1. w ramach Części 1: 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100);
2.2. w ramach Części 2: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
4.1. pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia:
Konto bankowe: PKO BP Oddział 14 w Gdyni
Nr konta: 02 1440 1084 0000 0000 0448 5939 w PLN
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). Przedłużenie terminu związania ofertą
jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z
wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczeń, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą za pośrednictwem platformy.
6. Za prawidłowo wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu
składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
7. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w tej samej formie, w jakiej zostało wniesione.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych w uPzp oraz we wskazanych poniżej, w następującym zakresie:
1.1. zmiany liczby stanowisk ochrony z równoczesną zmianą wynagrodzenia za usługę;
1.3. zmiany podwykonawcy usługi na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny;
1.4. wejście w życie zmian w obowiązujących przepisach prawa powszechnie obowiązującego, które spowodują konieczność zmiany warunków świadczenia usług określonych umową – dopuszcza się zmianę tych postanowień umowy, na które zmiana prawa ma wpływ zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
1.4.1. wystąpienia przyczyn obiektywnych, niepozwalających na zrealizowanie umowy
w terminie;
1.4.2. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
1.5. zmiany sposobu wykonania, terminu wykonania umowy lub terminów pośrednich w związku z zaistnieniem okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; przez siłę wyższą Strony rozumieć będą zdarzenie zewnętrzne, nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron; w szczególności za siłę wyższą uznaje się powodzie, pożary, huragany, klęski żywiołowe, epidemie (SARS CoV-2), inne zdarzenia spowodowane siłami przyrody, strajki, zamieszki, rozruchy, działania o charakterze zbrojnym, a także działania władz publicz-nych, na które Wykonawca nie ma wpływu; postanowienie niniejsze nie obejmuje jednak zdarzeń i działań zewnętrznych, którym zapobieganie jest celem i przedmiotem umowy;
1.6. zmiany sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych
do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek
lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy.
1.7. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na zasadach i w sposób określony w § 14 Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. W przypadku zajścia sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 1.1:
2.1. nowe wynagrodzenie będzie obliczone proporcjonalnie do nowej liczby stanowisk ochrony;
2.2. po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek, od początku kolejnego miesiąca świadczenia usług, dostosować liczbę stanowisk ochrony do wymagań Zamawiającego.
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających
z umowy.
5. Zmiany umowy nie stanowi:
5.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
5.2. zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
6. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
6.1. zmianie siedziby lub nazwy firmy;
6.2. zmianie osób reprezentujących;
6.3. ogłoszeniu upadłości;
6.4. ogłoszeniu likwidacji;
6.5. zawieszeniu działalności;
6.6. wszczęciu postępowania układowego, w którym Wykonawca uczestniczy jako dłużnik.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.