Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu
Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-211
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsse.gdansk@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6902f742-0ec6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217083/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów WSSE w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSSE/ZP/06/2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 277463,08
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2829,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2528,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 76602,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 19323,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2952,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 7675,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 44269,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 22493,90 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 48370,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 5602,65 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 42195,12 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 9471,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1661,12 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 4659,06 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 308,32 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 175,93 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2095,92 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 467,65 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2547,83 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1968,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1169,73 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2064,48 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 17970,30 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1797,03 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 1926,18 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 4526,40 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów DziałuLaboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33140000-3 - Materiały medyczne
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 9840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2210,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2210,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2210,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943173072
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2210,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8784,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34649,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8784,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8784,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3591,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14268,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3591,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3591,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 2 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34488,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34488,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34488,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR INTERNATIONAL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34488,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17782,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20233,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17782,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17782,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37505,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39224,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37505,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37505,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4132,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19692,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4132,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR INTERNATIONAL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4132,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2816,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2816,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2816,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-BIOTECH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943173072
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2816,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1864,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1864,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1864,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1864,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1297,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1611,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIOS PL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522684444
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w przedmiotowej części.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 259 w zw. z art. 255 pkt 1 Pzp, jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1971,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4129,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1971,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGENTA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1971,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5504,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28152,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5504,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR INTERNATIONAL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5504,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740
7.3.4) Miejscowość: STARGARD
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1091,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1091,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITKO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1091,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3614,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4157,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3614,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740
7.3.4) Miejscowość: STARGARD
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3614,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5641,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5641,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIOS PL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522684444
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
jakie przetargi wygrała firma
BTL SP. Z O.O. ZAKŁAD ENZYMÓW I PEPTONÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5641,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-13INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.