Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459776/01 - Wynik z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postęp. prowadz. jako zam. na usługi społ. i inne szczeg. usł. na przepr. zajęć wczesnego wspomag. rozwoju dziecka i zajęć
spec.w ramach programu kompleks. wsparcia rodzin pn. Za życiem- 5 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W MYSŁOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielka Skotnica 84A
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppmyslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppmyslowice.byethost7.com/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postęp. prowadz. jako zam. na usługi społ. i inne szczeg. usł. na przepr. zajęć wczesnego wspomag. rozwoju dziecka i zajęć
spec.w ramach programu kompleks. wsparcia rodzin pn. Za życiem- 5 części”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-758238db-4ee1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu "Za życiem"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza
do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. X), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie
za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia (BZP postępowania).
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
sekretariat@pppmyslowice.pl
6. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany
adres email: sekretariat@pppmyslowice.pl
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).
8. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
9. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach: txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.
Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą lub na „paczce” dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym
archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP lub RAR) zawierających ofertę wykonawcy.
Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Szczegółowe zasady podpisywania ofert przedstawia opinia Urzędu Zamówień Publicznych: „Jak należy podpisać ofertę w postaci
elektronicznej”: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0016/47401/Jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej.pdf
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zamieszczony jest w SWZ w rozdziale II: Ochrona danych
sobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zamieszczony jest w SWZ w rozdziale II: Ochrona danych
sobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPP.310.3.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 63000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia integracji sensorycznej
Zajęcia dla każdego dziecka będą odbywały się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mysłowicach. Dopuszcza się realizację zajęć w innych placówkach/gabinetach uzgodnionych z Zamawiającym.
Zakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ :
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie OKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach OKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier, i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu.
Treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających, m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.2.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Program "Za życiem" będzie realizowany do 2026 r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć – 40%
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu osoba, która będzie wykonywać zamówienie, musi posiadać co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla danej części zamówienia.
Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie powyżej 100 h. Maksymalną ocenę za to kryterium zamawiający przyzna za 300 h doświadczenia. Większa liczba godzin doświadczenia nie będzie dodatkowo punktowana.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia dla każdego dziecka będą odbywały się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mysłowicach. Dopuszcza się realizację zajęć w innych placówkach/gabinetach uzgodnionych z Zamawiającym.
Zakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ :
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie OKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach OKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier, i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu.
Treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających, m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.2.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Program "Za życiem" będzie realizowany do 2026r4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć – 40%
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu osoba, która będzie wykonywać zamówienie, musi posiadać co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla danej części zamówienia.
Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie powyżej 100 h. Maksymalną ocenę za to kryterium zamawiający przyzna za 300 h doświadczenia. Większa liczba godzin doświadczenia nie będzie dodatkowo punktowana.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z surdopedagogiem
Zajęcia dla każdego dziecka będą odbywały się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mysłowicach. Dopuszcza się realizację zajęć w innych placówkach/gabinetach uzgodnionych z Zamawiającym.
Zakres obowiązków SURDOPEDAGOGA :
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie OKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach OKRO w części przeznaczonej dla surdopedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier, i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
Treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających, m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.2.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Program "Za życiem" realizowany będzie do 2026 r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć – 40%
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu osoba, która będzie wykonywać zamówienie, musi posiadać co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla danej części zamówienia.
Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie powyżej 100 h. Maksymalną ocenę za to kryterium zamawiający przyzna za 300 h doświadczenia. Większa liczba godzin doświadczenia nie będzie dodatkowo punktowana.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z logopedą
Zajęcia dla każdego dziecka będą odbywały się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mysłowicach. Dopuszcza się realizację zajęć w innych placówkach/gabinetach uzgodnionych z Zamawiającym.
Zakres obowiązków LOGOPEDY :
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie OKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach OKRO w części przeznaczonej dla logopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier, i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
Treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających, m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Program "Za Życiem" będzie realizowany,do 2026 r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć – 40%
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu osoba, która będzie wykonywać zamówienie, musi posiadać co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla danej części zamówienia.
Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie powyżej 100 h. Maksymalną ocenę za to kryterium zamawiający przyzna za 300 h doświadczenia. Większa liczba godzin doświadczenia nie będzie dodatkowo punktowana.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia Biofeedback
Zajęcia dla każdego dziecka będą odbywały się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mysłowicach. Dopuszcza się realizację zajęć w innych placówkach/gabinetach uzgodnionych z Zamawiającym.
Zakres obowiązków TERAPEUTY BIOFEEDBACK:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie OKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach OKRO w części przeznaczonej dla terapeuty Biofeedback ,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier, i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
Treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających, m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.2.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Program "Za Życiem" będzie realizowany do 2026 r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
1) cena całkowita brutto dla danej części zamówienia – 60%
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć – 40%
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu osoba, która będzie wykonywać zamówienie, musi posiadać co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla danej części zamówienia.
Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie powyżej 100 h. Maksymalną ocenę za to kryterium zamawiający przyzna za 300 h doświadczenia. Większa liczba godzin doświadczenia nie będzie dodatkowo punktowana.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonały lub wykonały: minimum 100 h polegających na prowadzeniu zajęć wspomagających dla dziecka niepełnosprawnego oraz jego rodzinę, a ich doświadczenie zawodowe nie może być krótsze niż 36 miesiące.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić:
Wykaz Usług (załącznik nr 9):
a. nazwę podmiotu na rzecz którego praca była wykonywana,
b. okres świadczenia pracy lub usług,
c. liczbę wspomaganych dzieci.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba realizująca zamówienie posiada:
Część od 1 do 2: Terapia integracji sensorycznej.
kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs terapii integracji sensorycznej
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej
Część 3: Zajęcia indywidualne z surdopedagogiem.
kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu surdopedagogiki
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
Część 4: Zajęcia indywidualne z logopedą.
kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii
b) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
c) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu przedmiotowych zajęć.
Część 5: Terapia Biofeedback.
kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs terapii Biofeedback uprawniający do samodzielnego prowadzenia zajęć
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością intelektualną/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu terapii Biofeedback.
UWAGA:
1) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 7) zawierający informację na temat wykształcenia/kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego dla każdej części oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treść wykazu musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt 2. niniejszego rozdziału.
2) Wykonawca, w celu wykazania spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zdolności (zasobów) na potrzeby realizacji zamówienia.
Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa powyżej musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdz. IX ust. 1).
W odniesieniu do ww. warunków, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu załącznika nr 3.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z podmiotami celem weryfikacji oświadczeń i dokumentów złożonych do postępowania poprzez kontakt w formie pisemnej, telefonicznej lub e-mail.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada Wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, oraz który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
6. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY-wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
- Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności dokumenty potwierdzające lata doświadczenia w terapii z dziećmi niepełnosprawnymi oraz dowody określające, że przeprowadzone usługi zostały wykonane należycie i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; treść wykazu musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w ust. 2 rozdziału VIII – załącznik nr 7 do SWZ;
3) Wykaz usług Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonały lub wykonują: minimum 100h prowadzenia zajęć wspomagających dla dziecka niepełnosprawnego oraz jego rodzinę, a ich doświadczenie zawodowe nie może być krótsze niż 36 miesiące.
Do wykazu usług Wykonawca powinien złożyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , zawierające co najmniej: nazwę podmiotu na rzecz którego praca była wykonywana oraz okres świadczenia pracy lub usługi, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, Wykonawca składa referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie.
Okres, o którym mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. – załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ , dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy,
b) każdego ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna),
c) podmiotów udostępniających zasoby, na które powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie X.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają, na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, stanowiące zał. Nr 6
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z paragrafem 7 umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-25
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mysłowice
- Świadczenie usługi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu Edukacja włączająca w I LO w Mysłowicach
- Świadczenie usług transportu drogowego osób niepełnosprawnych na rzecz Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacyjno - Opiekuńczego w Mysłowicach w roku 2025
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.