eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno"Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie" - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie” – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0627828900

1.5.8.) Numer faksu: 0627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie” – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52a8bdd9-0e99-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031118/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno-kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Powiatowej Biblioteki Publicznej a budynkiem Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

dofinansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie wdrażania operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Powiatowej Biblioteki Publicznej a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”.
Zakres zadania obejmuje zagospodarowanie placu stanowiącego ogólnodostępną przestrzeń publiczną zlokalizowaną pomiędzy budynkami Powiatowej Biblioteki Publicznej i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ulicy Sienkiewicza w Kępnie.
W zakres zadania wchodzą:
- roboty rozbiórkowe,
- prace ziemne obejmujące wykonanie podbudowy a następnie ułożenie granitowej nawierzchni,
- odwodnienie placu,
- odnowienie ogrodzenia,
- nasadzenia roślin,
- elementy małej architektury: ławki parkowe, ławki czytelnicze solarne, drewniane pergole, ścianki wystawowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
1) Projekt remontu dziedzińca, inwentaryzacja dziedzińca, wytyczne remontu dziedzińca (załącznik Nr 10 do SWZ,
2) Przedmiary robót, będące załącznikiem do SWZ stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11 do SWZ),
3)Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ),
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zawiadomienie o zakończeniu robót (zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego)
b) dokonanie odbiorów branżowych (jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami)
c) usunięcie drzew i krzewów zgodnie z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
5. Do obowiązków wykonawcy należy także: powołanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 11 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy, przy opracowaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wynikające z analizy projektu remontu dziedzińca, inwentaryzacja dziedzińca, wytyczne remontu dziedzińca, przedmiaru robót oraz wnioski wynikające z analizy lokalnej w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty ziemne Magdalena Sikora-Maślanka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191941537

7.3.4) Miejscowość: Osiny 14 , Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż krawężników wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.