eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikUs³ugi promocji gospodarczej Przedsiêbiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o. w ¦widniku realizowanych podczas IV ¦widnik Air Festival



Og³oszenie z dnia 2024-07-08

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³ugi promocji gospodarczej Przedsiêbiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o. w ¦widniku realizowanych podczas IV ¦widnik Air Festival

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Lotników Polskich 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pegimek.swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pegimek.swidnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi promocji gospodarczej Przedsiêbiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o. w ¦widniku realizowanych podczas IV ¦widnik Air Festival

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19fe9a04-296b-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00400553

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej rêki: art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 1 Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej rêki:
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi promocyjnej na rzecz Przedsiêbiorstwa Komunalnego PEGIMEK sp. z o.o. w ¦widniku s³u¿±cej zwiêkszeniu zasiêgu popularno¶ci oraz zwiêkszeniu dostêpno¶ci oferowanych przez PEGIMEK produktów i us³ug podczas wydarzeñ plenerowych IV ¦widnik Air Festival.
Strategicznym celem jest budowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku spó³ki PEGIMEK i pozyskiwanie nowych klientów, odbiorców oraz kontrahentów biznesowych.
Celem Spó³ki jest rozpowszechnienie marki, zwiêkszenie presti¿u oraz zwiêkszenie zasiêgu terytorialnego poprzez dotarcie do grupy docelowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/2024/ZP

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi promocji gospodarczej PK Pegimek sp. z o.o. w ¦widniku podczas wydarzenia pn. IV ¦widnik Air Festival w dniach 15-16 czerwca 2024 r. obejmuj±ca w szczególno¶ci:
1) umieszczenia logo Sponsora na materia³ach promocyjnych Wydarzenia (plakaty, ulotki, zaproszenia, bilbordy);
2) umieszczenia banerów Sponsora w miejscu odbywania siê Wydarzenia, w lokalizacji ustalonej pomiêdzy Stronami;
3) wyczytania nazwy Sponsora podczas trwania Wydarzenia, minimum 10 razy przez dwa dni oraz dodatkowo podczas wyj¶æ konferansjerskich;
4) organizacji stoiska promocyjnego przez Sponsora podczas Wydarzenia (punkt wydawania wody);
5) zamieszczenia reklamy Sponsora w magazynie Miasto! o formacie 263 x 151,6 mm w okresie do 31.12.2024 r. – numery wydañ magazynu zostan± ustalone miêdzy Stronami w pó¼niejszym terminie (ka¿dy z numerów zostanie dostarczony do siedziby Sponsora w liczbie minimum 10 sztuk);
6) zamieszczenia reklamy Sponsora w magazynie G³os ¦widnika o formacie 164,5 x 248 mm w okresie do 31.12.2024 r. – numery wydañ magazynu zostan± ustalone miêdzy Stronami w pó¼niejszym terminie (ka¿dy z numerów zostanie dostarczony do siedziby Sponsora w liczbie minimum 10 sztuk);
7) zamieszczenia reklamy bannerowej o rozmiarze 806 x 90 px na portalu www.swidnik.pl oraz reklamy bannerowej o rozmiarze 760 x 100 px na portalu www.glosswidnika.pl do 31 grudnia 2024 r.;
8) nadania tytu³u Partnera Technicznego i wspólnej promocji Stron w ramach Wydarzenia IV ¦widnik Air Festival 2023;
9) nadania tytu³u „Sponsora Technicznego” Wydarzenia;
10) zapewnienia eksponowania w trakcie Wydarzenia, a tak¿e zwi±zanych z nim konferencji prasowych, materia³ów promocyjnych z logo Sponsora i informacji o wsparciu udzielanym przez Sponsora;
11) umieszczenia widocznego logotypu Sponsora, na wszystkich materia³ach drukowanych Sponsorowanego do dnia 31.12.2024 r.;
12) umieszczenia widocznego logotypu Sponsora na stronie internetowej, w mediach spo³eczno¶ciowych i innych mediach Sponsorowanego oraz we wszelkich materia³ach promuj±cych Wydarzenie,
13) eksponowania logo Sponsora w siedzibie i innych lokalach reprezentacyjnych Sponsorowanego w okresie do 31.12.2024 r.;
14) emisji spotu przed seansami w Kinie Lot do 31.12.2024 r.,
15) wykonania profesjonalnej dokumentacji fotograficznej z Wydarzenia, promuj±cej Wydarzenie wraz z widocznymi logotypami Sponsora wraz z przekazaniem praw autorskich do tych utworów;
16) przekazanie 100 podwójnych dwudniowych wej¶ciówek na Wydarzenie;
17) udostêpnienie parkingu przy ul. Sportowej w celu zaplanowania oraz prowadzenia na w³asny rachunek sprzeda¿y miejsc parkingowych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski O¶rodek Kultury w ¦widniku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131002871

7.3.3) Ulica: Al. Lotników Polskich 24

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 487500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-15 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie zastosowania trybu z wolnej rêki cd.:
Reklama Spó³ki w organizowanych przez Miejski O¶rodek Kultury w ¦widniku wydarzeniach plenerowych IV ¦widnik Air Festival w ¦widniku pozwoli zrealizowaæ powy¿sze dzia³ania i poszerzyæ grono potencjalnych klientów w zakresie us³ug, produkcji i dystrybucji wody oraz odbioru i odprowadzania ¶cieków, konserwacji sieci, przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacyjnych, badañ laboratoryjnych w zakresie kontroli jako¶ci wody, us³ug wynajmu sprzêtu i pielêgnacji zieleni.
Przedstawione i za³±czone ¶wiadczenia promocyjne skutecznie utrwal± pozytywny wizerunek PK PEGIMEK jako partnera technicznego i wspieraj±cego.
Miejski O¶rodek Kultury jest jedynym organizatorem dzia³añ promocji gospodarczej podczas IV ¦widnik Air Festival, jako jedyny dysponuje prawami marketingowymi dotycz±cymi tego wydarzenia, w szczególno¶ci z uwagi na zaistnienie przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Bior±c pod uwagê specyfikacjê i zakres promocji nie istnieje inne rozs±dne rozwi±zanie alternatywne lub rozwi±zanie zastêpcze. Zamawiaj±cy nie posiada w³asnych zasobów kadrowych ani te¿ zasobów organizacyjno-technicznych do samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia, w strukturach spó³ki brak jest wyspecjalizowanych podmiotów, które mog³yby zrealizowaæ przedmiot zamówienia polegaj±cy na promocji spó³ki poprzez takie wydarzenie.
Parametry zamówienia zosta³y sformu³owane w sposób standardowy oraz powszechnie stosowany, jest to zamówienie o niewielkim stopniu z³o¿ono¶ci, którego przedmiot odpowiada przeciêtnym standardom, w zwi±zku z czym brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawê¿ania parametrów.
Termin wykonania us³ugi jest wyznaczony konkretn± dat±: g³ówne dzia³ania promocyjne bêd± realizowane w dniach odbywania siê Festivalu tj. 15 i 16 czerwca 2024 r. Pozosta³e dzia³ania bêd± prowadzone do koñca bie¿±cego roku, tak aby utrwaliæ wizerunek spó³ki na lokalnym rynku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.