Og³oszenie z dnia 2024-07-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³ugi promocji gospodarczej Przedsiêbiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o. w ¦widniku realizowanych podczas IV ¦widnik Air Festival
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Lotników Polskich 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pegimek.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pegimek.swidnik.pl
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi promocji gospodarczej Przedsiêbiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o. w ¦widniku realizowanych podczas IV ¦widnik Air Festival2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19fe9a04-296b-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00400553
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej rêki: art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 1 Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej rêki:
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi promocyjnej na rzecz Przedsiêbiorstwa Komunalnego PEGIMEK sp. z o.o. w ¦widniku s³u¿±cej zwiêkszeniu zasiêgu popularno¶ci oraz zwiêkszeniu dostêpno¶ci oferowanych przez PEGIMEK produktów i us³ug podczas wydarzeñ plenerowych IV ¦widnik Air Festival.
Strategicznym celem jest budowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku spó³ki PEGIMEK i pozyskiwanie nowych klientów, odbiorców oraz kontrahentów biznesowych.
Celem Spó³ki jest rozpowszechnienie marki, zwiêkszenie presti¿u oraz zwiêkszenie zasiêgu terytorialnego poprzez dotarcie do grupy docelowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/2024/ZP
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi promocji gospodarczej PK Pegimek sp. z o.o. w ¦widniku podczas wydarzenia pn. IV ¦widnik Air Festival w dniach 15-16 czerwca 2024 r. obejmuj±ca w szczególno¶ci:
1) umieszczenia logo Sponsora na materia³ach promocyjnych Wydarzenia (plakaty, ulotki, zaproszenia, bilbordy);
2) umieszczenia banerów Sponsora w miejscu odbywania siê Wydarzenia, w lokalizacji ustalonej pomiêdzy Stronami;
3) wyczytania nazwy Sponsora podczas trwania Wydarzenia, minimum 10 razy przez dwa dni oraz dodatkowo podczas wyj¶æ konferansjerskich;
4) organizacji stoiska promocyjnego przez Sponsora podczas Wydarzenia (punkt wydawania wody);
5) zamieszczenia reklamy Sponsora w magazynie Miasto! o formacie 263 x 151,6 mm w okresie do 31.12.2024 r. – numery wydañ magazynu zostan± ustalone miêdzy Stronami w pó¼niejszym terminie (ka¿dy z numerów zostanie dostarczony do siedziby Sponsora w liczbie minimum 10 sztuk);
6) zamieszczenia reklamy Sponsora w magazynie G³os ¦widnika o formacie 164,5 x 248 mm w okresie do 31.12.2024 r. – numery wydañ magazynu zostan± ustalone miêdzy Stronami w pó¼niejszym terminie (ka¿dy z numerów zostanie dostarczony do siedziby Sponsora w liczbie minimum 10 sztuk);
7) zamieszczenia reklamy bannerowej o rozmiarze 806 x 90 px na portalu www.swidnik.pl oraz reklamy bannerowej o rozmiarze 760 x 100 px na portalu www.glosswidnika.pl do 31 grudnia 2024 r.;
8) nadania tytu³u Partnera Technicznego i wspólnej promocji Stron w ramach Wydarzenia IV ¦widnik Air Festival 2023;
9) nadania tytu³u „Sponsora Technicznego” Wydarzenia;
10) zapewnienia eksponowania w trakcie Wydarzenia, a tak¿e zwi±zanych z nim konferencji prasowych, materia³ów promocyjnych z logo Sponsora i informacji o wsparciu udzielanym przez Sponsora;
11) umieszczenia widocznego logotypu Sponsora, na wszystkich materia³ach drukowanych Sponsorowanego do dnia 31.12.2024 r.;
12) umieszczenia widocznego logotypu Sponsora na stronie internetowej, w mediach spo³eczno¶ciowych i innych mediach Sponsorowanego oraz we wszelkich materia³ach promuj±cych Wydarzenie,
13) eksponowania logo Sponsora w siedzibie i innych lokalach reprezentacyjnych Sponsorowanego w okresie do 31.12.2024 r.;
14) emisji spotu przed seansami w Kinie Lot do 31.12.2024 r.,
15) wykonania profesjonalnej dokumentacji fotograficznej z Wydarzenia, promuj±cej Wydarzenie wraz z widocznymi logotypami Sponsora wraz z przekazaniem praw autorskich do tych utworów;
16) przekazanie 100 podwójnych dwudniowych wej¶ciówek na Wydarzenie;
17) udostêpnienie parkingu przy ul. Sportowej w celu zaplanowania oraz prowadzenia na w³asny rachunek sprzeda¿y miejsc parkingowych.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski O¶rodek Kultury w ¦widniku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131002871
7.3.3) Ulica: Al. Lotników Polskich 24
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI O¦RODEK KULTURY W ¦WIDNIKU
jakie przetargi wygra³a firma
MIEJSKI O¦RODEK KULTURY W ¦WIDNIKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 487500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-15 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Reklama Spó³ki w organizowanych przez Miejski O¶rodek Kultury w ¦widniku wydarzeniach plenerowych IV ¦widnik Air Festival w ¦widniku pozwoli zrealizowaæ powy¿sze dzia³ania i poszerzyæ grono potencjalnych klientów w zakresie us³ug, produkcji i dystrybucji wody oraz odbioru i odprowadzania ¶cieków, konserwacji sieci, przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacyjnych, badañ laboratoryjnych w zakresie kontroli jako¶ci wody, us³ug wynajmu sprzêtu i pielêgnacji zieleni.
Przedstawione i za³±czone ¶wiadczenia promocyjne skutecznie utrwal± pozytywny wizerunek PK PEGIMEK jako partnera technicznego i wspieraj±cego.
Miejski O¶rodek Kultury jest jedynym organizatorem dzia³añ promocji gospodarczej podczas IV ¦widnik Air Festival, jako jedyny dysponuje prawami marketingowymi dotycz±cymi tego wydarzenia, w szczególno¶ci z uwagi na zaistnienie przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Bior±c pod uwagê specyfikacjê i zakres promocji nie istnieje inne rozs±dne rozwi±zanie alternatywne lub rozwi±zanie zastêpcze. Zamawiaj±cy nie posiada w³asnych zasobów kadrowych ani te¿ zasobów organizacyjno-technicznych do samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia, w strukturach spó³ki brak jest wyspecjalizowanych podmiotów, które mog³yby zrealizowaæ przedmiot zamówienia polegaj±cy na promocji spó³ki poprzez takie wydarzenie.
Parametry zamówienia zosta³y sformu³owane w sposób standardowy oraz powszechnie stosowany, jest to zamówienie o niewielkim stopniu z³o¿ono¶ci, którego przedmiot odpowiada przeciêtnym standardom, w zwi±zku z czym brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawê¿ania parametrów.
Termin wykonania us³ugi jest wyznaczony konkretn± dat±: g³ówne dzia³ania promocyjne bêd± realizowane w dniach odbywania siê Festivalu tj. 15 i 16 czerwca 2024 r. Pozosta³e dzia³ania bêd± prowadzone do koñca bie¿±cego roku, tak aby utrwaliæ wizerunek spó³ki na lokalnym rynku.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu dla zespo³ów MKS Avia ¦widnik sekcji pi³ki no¿nej oraz pi³ki siatkowej w 2025 roku
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widniku
- "Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u ¯³obków Miejskich w ¦widniku"
- ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku w 2025 roku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Dzia³ania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa ró¿norodno¶ci biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowê korytarzy ekologicznych i zwiêkszenie retencji gruntowej"
- "Zakup materia³ów informacyjno-promocyjnych zwi±zanych z realizacj± Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, maj±c± na celu realizacjê misji publicznej, na no¶nikach informacyjnych typu Fullback.
- Us³uga przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotycz±cych programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.