Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00291271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00310681/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej ze strażnicą OSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej ze strażnicą OSP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0990d098-13bf-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022339/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej ze strażnica OSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie budynku świetlicy wiejskiej wraz ze strażnicą OSP w m. Zawada.
W ramach zadania wykonane będą:
1. Przebudowa świetlicy oraz przebudowa i rozbudowa strażnicy OSP.
2. Budowa wolnostojącej ściany ppoż.
3. Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 20kVp
4. Wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej rozumianej jako:
• Budowa infrastruktury komunikacyjnej drogowej/pieszej
• Budowa zewnętrznych instalacji sanitarnych
• Budowa zewnętrznych instalacji elektrycznych
• Budowa miejsc postojowych
5. Budowa elementów małej architektury tj.:
• ogrodzenie chroniące instalację fotowoltaiczną
Szczegóły techniczne dotyczące robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych objętych zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262210-6 - Fundamentowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - Kładzenie rynien
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3599524,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3599524,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3599524,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOLBUD Mateusz Berski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300119068
7.3.3) Ulica: ul. A. Kamińskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna, branża sanitarna, montaż stolarki, tynki cementowo - wapienne, posadzki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3599524,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Dostawa energii elektrycznej dla budynków Nadleśnictwa Syców w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Budowa drogi gminnej ul. Malczewskiego w Sycowie
- Remont drogi gminnej nr 101685D ul. Kościuszki i ul. Pułaskiego w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.