Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zad. „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej – etap 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,168266,46c7786e8f0e80530262cb8c221a3d5f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zad. „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej – etap 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9061a5cc-2d40-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037867/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż urządzeń technologicznych - stacja uzdatniania wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/Dz.ZP/380/Dz.AE/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zadania pn. „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej – etap 2”. Zadanie dofinansowane ze środków Województwa Śląskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie przez Wykonawcę i zatwierdzenie przez Sanepid projektu technologii uzdatniania wody polegającej na samoobsługowej/automatycznej stacji uzdatniania wody, która ma na cele usunięcie zanieczyszczeń i poprawienie jakości wody, z zastrzeżeniem zapisów pkt. 3 – 5,
2) montaż urządzeń zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzaną przez Sanepid dokumentacją,
3) wykonanie drobnym prac ziemnych (jeśli będzie konieczność),
4) dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego systemu monitoringu, transmisji danych z wizualizacją wraz z konfiguracją przesyłu danych i oprogramowania tj. możliwość podglądu, wysyłania przez Internet informacji dot. stanu pracy pomp, pojawienie się błędu, niskiego poziomu wody, itp. oraz przesyłania SMS-em na telefon komórkowy komunikatów alarmowych,
5) przeprowadzenie stosownych pomiarów, prób i uzyskanie pozytywnego wyniku wody zdatnej do picia zgodnie z przyjętymi normami sanitarnymi wskazanymi w Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294),
6) uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień, pomiarów, atestów oraz wykonanie innych prac, celem uzyskania wody zdatnej do picia zgodnie z w/w rozporządzeniem,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej, zamontowanie schematu technicznego w budynku stacji oraz przeprowadzenie instruktażu personelu Zamawiającego,
8) Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, a w okresie obowiązywania gwarancji wykonywanie nieodpłatnie przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta jeżeli dotyczy) i serwisu gwarancyjnego,
9) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić w okresie gwarancji do usunięcia usterki/awarii w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia telefoniczne lub mailowo (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439895,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439895,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AQUA Liliia Khomiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROP SERVICE S.C Michał Jackowski ,Dariusz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852346672
7.3.3) Ulica: Rynek 6/6
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439895,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS uwzględniającej zapisy ekspertyzy stanu technicznego trwałości i nośności konstrukcji budynku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej z pompowniami dla miejscowości Drążgów i Ułęż w gminie Ułęż"
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.