Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00344369/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00451003/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bud i mod infr edu, wod, spor i społ na ter gm Rzez z podz na czte czę:
1. Mod PSP – etap II
2. Bud um Pot Jod – etap II
3. Bud bu szat-sanit w msc. Krze – etap II
4. Mod OSP w Okul
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14/6484800
1.5.8.) Numer faksu: +48 14/6488550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bud i mod infr edu, wod, spor i społ na ter gm Rzez z podz na czte czę:1. Mod PSP – etap II
2. Bud um Pot Jod – etap II
3. Bud bu szat-sanit w msc. Krze – etap II
4. Mod OSP w Okul
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-700c2535-2ab3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006873/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 BUDOWA BOISK SPORTOWYCH ,BUDYNKU SZATNIOWO-SANITARNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWEGO NA DZIAŁCE NR 669/71 W MIEJSCOWOŚCI KRZECZÓW , GMINA RZEZAWA
1.1.6 MODERNIZACJA PSP W RZEZAWIE POD KUCHNIĘ I JADALNIĘ - finansowanie z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
1.1.8 MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ W OKULICACH
1.1.9 PRZEBUDOWA POTOKU JODŁOWSKIEGO - POPRAWA INFRASTRUKTURY WODNEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaW ramach ww. zadania zostaną wykonane dalsze prace związane z technologią kuchni w tym zakup wyposażenia do kuchni, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie podjazdu, montaż balustrad i pochwytów, wydzielenie oddzielnej strefy pożarowej, pomiary instalacji elektrycznej, roboty porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 1000038,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa umocnień dna i skarp Potoku Jodłowskiego wraz dopływami – etap IIPrzedmiotem ww. zadnia jest wykonanie robót budowlanych na Potoku Jodłowski w miejscowości Rzezawa
w ramach II etapu realizacji tej inwestycji, czyli od mostu ul. Długa do mostu ul. Szkolna: km 1+735 -1+900 oraz zabezpieczenie i przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu w celu ustabilizowania brzegów i dna potoku i jego dopływów, zapobieżenie ich dalszej erozji i dalszemu wdzieraniu się potoku w grunty prywatne i gminne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45341000-9 - Wznoszenie płotów
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1626314,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem ww. zadania jest budowa nowego budynku szatniowo – sanitarnego dla zawodników o powierzchni użytkowej 199,00m2 wraz z niezbędną instalacją wewnętrzną i zewnętrzną, poprzedzona rozbiórką dotychczasowego obiektu. Zostanie wykonane boisko do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej 105m x 68 m wraz z ogrodzeniem, piłkochwytami, bramkami systemowymi, kabinami dla zawodników, oświetleniem boiska oraz zakup wyposażenia sportowego. Zakres przewiduje również wykonanie utwardzenia terenu w postaci chodników, drogi wewnętrznej oraz parkingu. Zostanie wykonana niezbędna instalacja elektryczna, sanitarna, drenaż, odwodnienie związana z funkcjonowaniem i użykowaniem powstałych obiektów. Powstałe obiekty będą dostosowane dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262310-7 - Zbrojenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 4134809,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest rozbiórka i przebudowa budynku Straży Pożarnej wraz z wewnętrzną instalacją gazową. Nastąpi rozebranie zewnętrznego wiatrołapu oraz zostaną wykonane nowe otwory okienne i drzwiowe, nowe kominy i okna dachowe, montaż dwóch bram garażowych. W wyniku projektowanej przebudowy nastąpi zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe, gdzie powstanie część komunikacyjna , sanitarna, socjalna oraz sala techniczna do odpraw. Zakres prac remontowych skupia się na pracach wewnętrznych. Przewidziano montaż szafek szatniowych z siedziskami oraz szaf, drzwi zewnętrzne prowadzące na klatkę schodową i poddasze, montaż schodów stalowych. Dla projektowanej inwestycji zaprojektowano również instalację wodociągową, kanalizacyjną, instalację gazową, centralnego ogrzewania i instalację elektryczną. Zadanie obejmuje również zakup niezbędnego wyposażenia do pomieszczeń.4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 567019,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 19.09.2022 r. do godz. 1100 nie złożono żadnej oferty na zakres części 1.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania dla części 1 jest zasadne i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w w/w postępowaniu przetargowym w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 19.09.2022 r. do godz. 1100 została złożona jedna oferta dla części 3 w której zaproponowano następującą cenę brutto: – 5 269 768,79 zł.
Cena tej oferty znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 3 tj. 3 875 900,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt.3) ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: cyt: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania dla części 3 jest zasadne i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5269768,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI RZEZAWA
więcej: przetargi RZEZAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.