eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaBud i mod infr edu, wod, spor i społ na ter gm Rzez z podz na czte czę: 1. Mod PSP - etap II 2. Bud um Pot Jod - etap II 3. Bud bu szat-sanit w msc. Krze - etap II 4. Mod OSP w Okul



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bud i mod infr edu, wod, spor i społ na ter gm Rzez z podz na czte czę:
1. Mod PSP – etap II
2. Bud um Pot Jod – etap II
3. Bud bu szat-sanit w msc. Krze – etap II
4. Mod OSP w Okul

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14/6484800

1.5.8.) Numer faksu: +48 14/6488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bud i mod infr edu, wod, spor i społ na ter gm Rzez z podz na czte czę:
1. Mod PSP – etap II
2. Bud um Pot Jod – etap II
3. Bud bu szat-sanit w msc. Krze – etap II
4. Mod OSP w Okul

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-700c2535-2ab3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006873/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 BUDOWA BOISK SPORTOWYCH ,BUDYNKU SZATNIOWO-SANITARNEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWEGO NA DZIAŁCE NR 669/71 W MIEJSCOWOŚCI KRZECZÓW , GMINA RZEZAWA

1.1.6 MODERNIZACJA PSP W RZEZAWIE POD KUCHNIĘ I JADALNIĘ - finansowanie z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

1.1.8 MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ W OKULICACH

1.1.9 PRZEBUDOWA POTOKU JODŁOWSKIEGO - POPRAWA INFRASTRUKTURY WODNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
W ramach ww. zadania zostaną wykonane dalsze prace związane z technologią kuchni w tym zakup wyposażenia do kuchni, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie podjazdu, montaż balustrad i pochwytów, wydzielenie oddzielnej strefy pożarowej, pomiary instalacji elektrycznej, roboty porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 1000038,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa umocnień dna i skarp Potoku Jodłowskiego wraz dopływami – etap II
Przedmiotem ww. zadnia jest wykonanie robót budowlanych na Potoku Jodłowski w miejscowości Rzezawa
w ramach II etapu realizacji tej inwestycji, czyli od mostu ul. Długa do mostu ul. Szkolna: km 1+735 -1+900 oraz zabezpieczenie i przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu w celu ustabilizowania brzegów i dna potoku i jego dopływów, zapobieżenie ich dalszej erozji i dalszemu wdzieraniu się potoku w grunty prywatne i gminne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45341000-9 - Wznoszenie płotów

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1626314,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ww. zadania jest budowa nowego budynku szatniowo – sanitarnego dla zawodników o powierzchni użytkowej 199,00m2 wraz z niezbędną instalacją wewnętrzną i zewnętrzną, poprzedzona rozbiórką dotychczasowego obiektu. Zostanie wykonane boisko do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej 105m x 68 m wraz z ogrodzeniem, piłkochwytami, bramkami systemowymi, kabinami dla zawodników, oświetleniem boiska oraz zakup wyposażenia sportowego. Zakres przewiduje również wykonanie utwardzenia terenu w postaci chodników, drogi wewnętrznej oraz parkingu. Zostanie wykonana niezbędna instalacja elektryczna, sanitarna, drenaż, odwodnienie związana z funkcjonowaniem i użykowaniem powstałych obiektów. Powstałe obiekty będą dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 4134809,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest rozbiórka i przebudowa budynku Straży Pożarnej wraz z wewnętrzną instalacją gazową. Nastąpi rozebranie zewnętrznego wiatrołapu oraz zostaną wykonane nowe otwory okienne i drzwiowe, nowe kominy i okna dachowe, montaż dwóch bram garażowych. W wyniku projektowanej przebudowy nastąpi zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe, gdzie powstanie część komunikacyjna , sanitarna, socjalna oraz sala techniczna do odpraw. Zakres prac remontowych skupia się na pracach wewnętrznych. Przewidziano montaż szafek szatniowych z siedziskami oraz szaf, drzwi zewnętrzne prowadzące na klatkę schodową i poddasze, montaż schodów stalowych. Dla projektowanej inwestycji zaprojektowano również instalację wodociągową, kanalizacyjną, instalację gazową, centralnego ogrzewania i instalację elektryczną. Zadanie obejmuje również zakup niezbędnego wyposażenia do pomieszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 567019,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 19.09.2022 r. do godz. 1100 nie złożono żadnej oferty na zakres części 1.

Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania dla części 1 jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w w/w postępowaniu przetargowym w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 19.09.2022 r. do godz. 1100 została złożona jedna oferta dla części 3 w której zaproponowano następującą cenę brutto: – 5 269 768,79 zł.

Cena tej oferty znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 3 tj. 3 875 900,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej.

Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt.3) ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: cyt: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania dla części 3 jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5269768,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.