eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZakup pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia do przedszkola mieszczącego się w Kuj-Pom Specjalym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka przy ul. Żwirki i Wigury 15-21 w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia do przedszkola mieszczącego się w Kuj-Pom Specjalym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka przy ul. Żwirki i Wigury 15-21 w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia do przedszkola mieszczącego się w Kuj-Pom Specjalym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka przy ul. Żwirki i Wigury 15-21 w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0ba1fe-35a9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024097/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Zakup pomocy dydaktycznych i pozostałego wyposażenia do przedszkola mieszczącego się w K-PSOSW im. J. Korczaka w Toruniu, w ramach projektu „Tylko w Korczaku jest super dzieciaku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie przedmiotu zamówienia współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Tylko w Korczaku jest super dzieciaku" (Poddziałanie 6.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z potrzebą wyposażenia pomieszczenia dydaktycznego przedszkola w następującej kategorii: pozostałe wyposażenie, w tym pomoce dydaktyczne, dywany, zastawa stołowa, bielizna pościelowa, we wskazanym przez Użytkownika tj. Dyrekcję Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (KP SOSW) im. J. Korczaka przy ul. Żwirki i Wigury 15-21 w Toruniu, konieczne jest wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W poprzednim postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty w związku z tym, zasadne jest wszczęcie postępowania w trybie z wolnej ręki. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i wieloletnie doświadczenie. Zaproszenie do negocjacji zostanie skierowane do wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., z siedzibą przy ul. Granicznej 46, 93-428 Łódź.
(Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje się w sekcji informacje dodatkowe)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.66.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30743,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczenia dydaktycznego przedszkola w następującej kategorii: pozostałe wyposażenie, w tym pomoce dydaktyczne, dywany, zastawa stołowa, bielizna pościelowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37414100-4 - Materace do spania

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39512000-4 - Bielizna pościelowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30743,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30743,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30743,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30743,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.