Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00385011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00397297/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00454643/01 - Wynik z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby MOPS w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.4.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 334995600
1.4.8.) Numer faksu: 334995652
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401642
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00385011
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 sztuk fabrycznie nowych zestawów do teleopieki (w postaci tzw. opasek bezpieczeństwa – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość wraz z ładowarkami i dedykowanymi kartami SIM) oraz świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych – mieszkańców miasta Bielska-Białej powyżej 60 roku życia, zwanej dalej teleopieką.
2. Zakup przedmiotu zamówienia jest dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024.
3. Funkcje i wybrane parametry techniczne urządzenia:
- musi być fabrycznie nowe,
- musi być produktem bezpiecznym, dopuszczonym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym posiadającym certyfikat CE dla urządzeń medycznych, wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną,
- musi być wyposażone w wymienną kartę SIM umieszczoną w opasce w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe wypadanie w trakcie normalnego użytkowania opaski (port karty SIM musi być zabezpieczony pokrywą mocowana przy pomocy wkręcanych śrubek),
- musi posiadać wyświetlacz, który będzie przyjazny dla seniorów tj. przejrzysty, uproszczony interfejs i funkcje zaprojektowane tak, aby korzystanie z niego było łatwe i intuicyjne,
- musi posiadać fizyczny przycisk wezwania pomocy SOS; przycisk musi być dostosowany do obsługi przez seniorów niedowidzących i/lub niewidomych (tj. musi być wypukły/wklęsły w stosunku do powierzchni wyświetlacza, opcjonalnie wraz z oznaczeniem alfabetem Braille’a); przycisk SOS musi znajdować się na wierzchu tarczy opaski i być jedynym fizycznym przyciskiem tam się znajdującym; przycisk SOS służyć będzie użytkownikom ponadto do przełączania funkcji w menu urządzenia,
- musi posiadać możliwość dwustronnej komunikacji głosowej – oznacza to możliwość połączenia bezpośrednio z opaski za pomocą przycisku SOS, możliwość zadzwonienia na opaskę oraz możliwość nasłuchu przez pracownika telecentrum tego, co się dzieje z użytkownikiem opaski w przypadku sytuacji alarmowej i rozmowę z nim,
- połączenie SOS z urządzenia musi działać prawidłowo i bez zakłóceń; w przypadku braku zasięgu sieci umożliwiającej utrzymywanie łączności opasek bezpieczeństwa z telecentrum w miejscu zamieszkania użytkownika urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt rozwiązania alternatywnego, zapewniającego możliwość sprawnego komunikowania się opasek z systemem (jeżeli warunki techniczne na takie rozwiązanie pozwolą),
- musi posiadać funkcję detektora upadku – funkcja musi być wyzwalana automatycznie w sytuacji upadku użytkownika opaski; opaska powinna wysyłać automatycznie powiadomienie alarmowe do telecentrum oraz inicjować połączenie głosowe,
- musi posiadać czujnik „założona/zdjęta” – informujący o tym fakcie telecentrum,
- musi posiadać możliwość lokalizacji użytkownika opaski – w momencie wysłania sygnału SOS
i „upadek” automatycznie przekazywana jest informacja o lokalizacji GPS,
- musi być obsługiwane w języku polskim tj. użytkownik opaski powinien otrzymywać komunikaty głosowe w języku polskim, a w przypadku sygnałów dźwiękowych muszą być one dobrze słyszalne dla użytkownika, aby nie zlewały się z otoczeniem/dostosowane dla osób z niedosłuchem informujące np. o uruchomieniu opaski, zbliżającym się rozładunku opaski, pełnym naładowaniu opaski, wysłaniu komunikatu SOS, wysłaniu komunikatu „upadek”,
- musi posiadać ładowanie maksymalnie proste w obsłudze, z uwagi na maksymalne uproszczenie obsługi ładowania urządzenia musi posiadać ładowarkę indukcyjną lub magnetyczną, przystosowaną do użytkowania w polskiej sieci energetycznej oraz w gniazdkach używanych w Polsce,
- musi posiadać klasę wodo- i pyłoszczelności min. IP66 lub wyższą, tj. całkowitą ochronę przed wnikaniem pyłu oraz ochronę przed silnym strumieniem wody z dowolnego kierunku,
- musi posiadać usługę pomiaru pulsu i saturacji; wyniki pomiarów powinny wyświetlać się bezpośrednio na wyświetlaczu, bez konieczności przechodzenia do kolejnych sekcji menu urządzenia,
- czas ładowania: maksymalnie do 3 godzin,
- bateria – zapewnienie pracy urządzenia przez minimum 48 godzin pomiędzy kolejnymi ładowaniami w przypadku jego normalnego użytkowania,
- musi być wykonane z tworzywa zapobiegającego zbiciu lub pęknięciu, odpornego na upadek,
- pasek, na którym znajduje się tarcza urządzenia musi posiadać możliwość regulacji, a w całości wykonany być musi z certyfikowanego materiału odpornego na złamania (np. guma, silikon)
z zapięciem wykonanym z wytrzymałego materiału,
- wszystkie części opaski mające kontakt ze skórą muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych,
- zestaw do teleopieki musi dodatkowo zawierać oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim,
- każda opaska musi posiadać unikalny system identyfikacji umożliwiający jej weryfikację tj. numer seryjny i/lub nr IMEI,
- okres gwarancyjny urządzeń musi obejmować minimum 24 miesiące.
4. Wykonawca zapewnia prawidłowe działanie sprzętu tj. zapewnia serwis wszystkich elementów składowych zestawu do teleopieki w sytuacji awarii któregokolwiek z nich, obejmujący zarówno naprawę urządzeń jak i wymianę na produkt fabrycznie nowy (w przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa), opiekę gwarancyjną oraz wsparcie techniczne przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Wykonawca świadczący usługę teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymuje telecentrum w gotowości, w całym okresie obowiązywania umowy, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
6. Telecentrum wyposażone jest w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywanie natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
7. Do świadczenia usługi teleopieki – obsługi telecentrum – Wykonawca zatrudni odpowiednio wykwalifikowane osoby tj. posiadające prawo wykonywania zawodu na następujących stanowiskach pracy: ratownika medycznego lub opiekuna medycznego lub pielęgniarki.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 sztuk fabrycznie nowych zestawów do teleopieki (w postaci tzw. opasek bezpieczeństwa – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość wraz z ładowarkami i dedykowanymi kartami SIM) oraz świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych – mieszkańców miasta Bielska-Białej powyżej 60 roku życia, zwanej dalej teleopieką.
2. Zakup przedmiotu zamówienia jest dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024.
3. Funkcje i wybrane parametry techniczne urządzenia:
- musi być fabrycznie nowe,
- musi być produktem bezpiecznym, dopuszczonym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym posiadającym certyfikat CE dla urządzeń medycznych,
- musi być wyposażone w wymienną kartę SIM umieszczoną w opasce w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe wypadanie w trakcie normalnego użytkowania opaski (port karty SIM musi być zabezpieczony pokrywą mocowana przy pomocy wkręcanych śrubek),
- musi posiadać wyświetlacz, który będzie przyjazny dla seniorów tj. przejrzysty, uproszczony interfejs i funkcje zaprojektowane tak, aby korzystanie z niego było łatwe i intuicyjne,
- musi posiadać fizyczny przycisk wezwania pomocy SOS; przycisk musi być dostosowany do obsługi przez seniorów niedowidzących i/lub niewidomych (tj. musi być wypukły/wklęsły w stosunku do powierzchni wyświetlacza, opcjonalnie wraz z oznaczeniem alfabetem Braille’a); przycisk SOS musi znajdować się na wierzchu tarczy opaski i być jedynym fizycznym przyciskiem tam się znajdującym; przycisk SOS służyć będzie użytkownikom ponadto do przełączania funkcji w menu urządzenia,
- musi posiadać możliwość dwustronnej komunikacji głosowej – oznacza to możliwość połączenia bezpośrednio z opaski za pomocą przycisku SOS, możliwość zadzwonienia na opaskę oraz możliwość nasłuchu przez pracownika telecentrum tego, co się dzieje z użytkownikiem opaski w przypadku sytuacji alarmowej i rozmowę z nim,
- połączenie SOS z urządzenia musi działać prawidłowo i bez zakłóceń; w przypadku braku zasięgu sieci umożliwiającej utrzymywanie łączności opasek bezpieczeństwa z telecentrum w miejscu zamieszkania użytkownika urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt rozwiązania alternatywnego, zapewniającego możliwość sprawnego komunikowania się opasek z systemem (jeżeli warunki techniczne na takie rozwiązanie pozwolą),
- musi posiadać funkcję detektora upadku – funkcja musi być wyzwalana automatycznie w sytuacji upadku użytkownika opaski; opaska powinna wysyłać automatycznie powiadomienie alarmowe do telecentrum oraz inicjować połączenie głosowe,
- musi posiadać czujnik „założona/zdjęta” – informujący o tym fakcie telecentrum,
- musi posiadać możliwość lokalizacji użytkownika opaski – w momencie wysłania sygnału SOS
i „upadek” automatycznie przekazywana jest informacja o lokalizacji GPS,
- musi być obsługiwane w języku polskim tj. użytkownik opaski powinien otrzymywać komunikaty głosowe w języku polskim, a w przypadku sygnałów dźwiękowych muszą być one dobrze słyszalne dla użytkownika, aby nie zlewały się z otoczeniem/dostosowane dla osób z niedosłuchem informujące np. o uruchomieniu opaski, zbliżającym się rozładunku opaski, pełnym naładowaniu opaski, wysłaniu komunikatu SOS, wysłaniu komunikatu „upadek”,
- musi posiadać ładowanie maksymalnie proste w obsłudze, z uwagi na maksymalne uproszczenie obsługi ładowania urządzenia musi posiadać ładowarkę indukcyjną lub magnetyczną, przystosowaną do użytkowania w polskiej sieci energetycznej oraz w gniazdkach używanych w Polsce,
- musi posiadać klasę wodo- i pyłoszczelności min. IP66 lub wyższą, tj. całkowitą ochronę przed wnikaniem pyłu oraz ochronę przed silnym strumieniem wody z dowolnego kierunku,
- musi posiadać usługę pomiaru pulsu i saturacji; wyniki pomiarów powinny wyświetlać się na wyświetlaczu, po naciśnięciu odpowiednią liczbę razy przycisku na tarczy opaski,
- czas ładowania: maksymalnie do 3 godzin,
- bateria – zapewnienie pracy urządzenia przez minimum 48 godzin pomiędzy kolejnymi ładowaniami w przypadku jego normalnego użytkowania,
- musi być wykonane z tworzywa zapobiegającego zbiciu lub pęknięciu, odpornego na upadek,
- pasek, na którym znajduje się tarcza urządzenia musi posiadać możliwość regulacji, a w całości wykonany być musi z certyfikowanego materiału odpornego na złamania (np. guma, silikon)
z zapięciem wykonanym z wytrzymałego materiału,
- wszystkie części opaski mające kontakt ze skórą muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych,
- zestaw do teleopieki musi dodatkowo zawierać oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim,
- każda opaska musi posiadać unikalny system identyfikacji umożliwiający jej weryfikację tj. numer seryjny i/lub nr IMEI,
- okres gwarancyjny urządzeń musi obejmować minimum 24 miesiące.
4. Wykonawca zapewnia prawidłowe działanie sprzętu tj. zapewnia serwis wszystkich elementów składowych zestawu do teleopieki w sytuacji awarii któregokolwiek z nich, obejmujący zarówno naprawę urządzeń jak i wymianę na produkt fabrycznie nowy (w przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa), opiekę gwarancyjną oraz wsparcie techniczne przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Wykonawca świadczący usługę teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymuje telecentrum w gotowości, w całym okresie obowiązywania umowy, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
6. Telecentrum wyposażone jest w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywanie natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
7. Do świadczenia usługi teleopieki – obsługi telecentrum – Wykonawca zatrudni odpowiednio wykwalifikowane osoby tj. posiadające prawo wykonywania zawodu na następujących stanowiskach pracy: ratownika medycznego lub opiekuna medycznego lub pielęgniarki.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
- Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla placówek Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (3 części).
- 20/25 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, w tym z niepełnosprawnościami
- "Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Przasnysz" - świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Sprzęt dla osób starszych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.