Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00385011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00397297/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00401642/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby MOPS w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334995600
1.5.8.) Numer faksu: 334995652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
mops-bielsko-biala.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby MOPS w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7338f2c7-344e-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009949/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA-PSU.3211.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 sztuk fabrycznie nowych zestawów do teleopieki (w postaci tzw. opasek bezpieczeństwa – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość wraz z ładowarkami i dedykowanymi kartami SIM) oraz świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych – mieszkańców miasta Bielska-Białej powyżej 60 roku życia, zwanej dalej teleopieką.
2. Zakup przedmiotu zamówienia jest dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024.
3. Funkcje i wybrane parametry techniczne urządzenia:
- musi być fabrycznie nowe,
- musi być produktem bezpiecznym, dopuszczonym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym posiadającym certyfikat CE dla urządzeń medycznych,
- musi być wyposażone w wymienną kartę SIM umieszczoną w opasce w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe wypadanie w trakcie normalnego użytkowania opaski (port karty SIM musi być zabezpieczony pokrywą mocowana przy pomocy wkręcanych śrubek),
- musi posiadać wyświetlacz, który będzie przyjazny dla seniorów tj. przejrzysty, uproszczony interfejs i funkcje zaprojektowane tak, aby korzystanie z niego było łatwe i intuicyjne,
- musi posiadać fizyczny przycisk wezwania pomocy SOS; przycisk musi być dostosowany do obsługi przez seniorów niedowidzących i/lub niewidomych (tj. musi być wypukły/wklęsły w stosunku do powierzchni wyświetlacza, opcjonalnie wraz z oznaczeniem alfabetem Braille’a); przycisk SOS musi znajdować się na wierzchu tarczy opaski i być jedynym fizycznym przyciskiem tam się znajdującym; przycisk SOS służyć będzie użytkownikom ponadto do przełączania funkcji w menu urządzenia,
- musi posiadać możliwość dwustronnej komunikacji głosowej – oznacza to możliwość połączenia bezpośrednio z opaski za pomocą przycisku SOS, możliwość zadzwonienia na opaskę oraz możliwość nasłuchu przez pracownika telecentrum tego, co się dzieje z użytkownikiem opaski w przypadku sytuacji alarmowej i rozmowę z nim,
- połączenie SOS z urządzenia musi działać prawidłowo i bez zakłóceń; w przypadku braku zasięgu sieci umożliwiającej utrzymywanie łączności opasek bezpieczeństwa z telecentrum w miejscu zamieszkania użytkownika urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt rozwiązania alternatywnego, zapewniającego możliwość sprawnego komunikowania się opasek z systemem (jeżeli warunki techniczne na takie rozwiązanie pozwolą),
- musi posiadać funkcję detektora upadku – funkcja musi być wyzwalana automatycznie w sytuacji upadku użytkownika opaski; opaska powinna wysyłać automatycznie powiadomienie alarmowe do telecentrum oraz inicjować połączenie głosowe,
- musi posiadać czujnik „założona/zdjęta” – informujący o tym fakcie telecentrum,
- musi posiadać możliwość lokalizacji użytkownika opaski – w momencie wysłania sygnału SOS
i „upadek” automatycznie przekazywana jest informacja o lokalizacji GPS,
- musi być obsługiwane w języku polskim tj. użytkownik opaski powinien otrzymywać komunikaty głosowe w języku polskim, a w przypadku sygnałów dźwiękowych muszą być one dobrze słyszalne dla użytkownika, aby nie zlewały się z otoczeniem/dostosowane dla osób z niedosłuchem informujące np. o uruchomieniu opaski, zbliżającym się rozładunku opaski, pełnym naładowaniu opaski, wysłaniu komunikatu SOS, wysłaniu komunikatu „upadek”,
- musi posiadać ładowanie maksymalnie proste w obsłudze, z uwagi na maksymalne uproszczenie obsługi ładowania urządzenia musi posiadać ładowarkę indukcyjną lub magnetyczną, przystosowaną do użytkowania w polskiej sieci energetycznej oraz w gniazdkach używanych w Polsce,
- musi posiadać klasę wodo- i pyłoszczelności min. IP66 lub wyższą, tj. całkowitą ochronę przed wnikaniem pyłu oraz ochronę przed silnym strumieniem wody z dowolnego kierunku,
- musi posiadać usługę pomiaru pulsu i saturacji; wyniki pomiarów powinny wyświetlać się na wyświetlaczu, po naciśnięciu odpowiednią liczbę razy przycisku na tarczy opaski,
- czas ładowania: maksymalnie do 3 godzin,
- bateria – zapewnienie pracy urządzenia przez minimum 48 godzin pomiędzy kolejnymi ładowaniami w przypadku jego normalnego użytkowania,
- musi być wykonane z tworzywa zapobiegającego zbiciu lub pęknięciu, odpornego na upadek,
- pasek, na którym znajduje się tarcza urządzenia musi posiadać możliwość regulacji, a w całości wykonany być musi z certyfikowanego materiału odpornego na złamania (np. guma, silikon)
z zapięciem wykonanym z wytrzymałego materiału,
- wszystkie części opaski mające kontakt ze skórą muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych,
- zestaw do teleopieki musi dodatkowo zawierać oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim,
- każda opaska musi posiadać unikalny system identyfikacji umożliwiający jej weryfikację tj. numer seryjny i/lub nr IMEI,
- okres gwarancyjny urządzeń musi obejmować minimum 24 miesiące.
4. Wykonawca zapewnia prawidłowe działanie sprzętu tj. zapewnia serwis wszystkich elementów składowych zestawu do teleopieki w sytuacji awarii któregokolwiek z nich, obejmujący zarówno naprawę urządzeń jak i wymianę na produkt fabrycznie nowy (w przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa), opiekę gwarancyjną oraz wsparcie techniczne przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Wykonawca świadczący usługę teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymuje telecentrum w gotowości, w całym okresie obowiązywania umowy, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
6. Telecentrum wyposażone jest w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywanie natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
7. Do świadczenia usługi teleopieki – obsługi telecentrum – Wykonawca zatrudni odpowiednio wykwalifikowane osoby tj. posiadające prawo wykonywania zawodu na następujących stanowiskach pracy: ratownika medycznego lub opiekuna medycznego lub pielęgniarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57003,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57003,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57003,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HRP CARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471982088
7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 185
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57003,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Sprzęt dla osób starszych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.