eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiRemont budynku zabytkowej szko³y w Chomêcicach



Og³oszenie z dnia 2024-07-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont budynku zabytkowej szko³y w Chomêcicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/932140

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku zabytkowej szko³y w Chomêcicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e82494b3-1c1f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00402088

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028322/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Remont budynku zabytkowej Szko³y w Chomêcicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00341055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 490772,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont poszycia dachowego w zabytkowym budynku starej szko³y przy ul. Poznañskiej 112, na dzia³ce numer ewidencyjny 373/4, obrêb: Chomêcice, gmina: Komorniki, powiat: poznañski, województwo: wielkopolskie, wpisanej do gminnej ewidencji zabytków. Obiekt ujêty jest w gminnym rejestrze zabytków.
2. W ramach remontu poszycia dachowego wykonano obliczenia konstrukcyjne wg nowych norm obci±¿eniowych oraz wg nowych warstw dachu przewiduj±ce docelowo docieplenie w przysz³o¶ci we³n± mineraln± z foli± dachow± oraz wykonanie sufitów podwieszanych z p³yt gipsowo-kartonowych na ruszcie systemowym (stalowym). Zaprojektowano wzmocnienie p³atwi i s³upów drewnianych konstrukcj± stalow±, zdjêcie istniej±cej dachówki i ³at drewnianych. Nowe warstwy dachu do zrealizowania na tym etapie to: dachówka karpiówka podwójna w koronkê w kolorze naturalna czerwieñ na ³atach drewnianych 4x6cm w rozstawie co~ 30cm i kontr³atach drewnianych 2,5x5cm u³o¿onych na deskowaniu pe³nym grubo¶ci 25mm pokrytym membran± dachow± – bitumiczn± na sucho. Projektuje siê ponadto wymianê rynien i rur spustowych w wykonaniu z blachy stalowej tytan-cynk oraz prze³o¿enie instalacji odgromowej wraz z nowymi iglicami. W ramach remontu nale¿y wykonaæ zalecenia zawarte w opinii kominiarskiej tj. remont kominów z przemurowaniem ich i otynkowaniem, wykonanie ³aw kominiarskich, drabin wysokich dla wyj¶cia na dach oraz wymianê dwóch okienek dachowych - wy³azowych.
3. Zakres prac wg nastêpuj±cej kolejno¶ci:
1) Zabezpieczenie foli± stropu ostatniej kondygnacji przed warunkami atmosferycznymi.
2) Rozbiórka istniej±cego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej „karpiówki” w koronkê wraz z opierzeniami i orynnowaniem oraz istniej±cej instalacji odgromowej.
3) Demonta¿ „o³atowania” z desek drewnianych oraz okien dachowych – wy³azowych (szt. 2).
4) Rozbiórka istniej±cych ¶cianek drewnianych i drzwi drewnianych na poddaszu.
5) Wzmocnienie konstrukcji drewnianej wiê¼by dachowej wg opracowania konstrukcyjnego.
6) Wykonanie nowego deskowania z desek sosnowych heblowanych grubo¶ci 25,00 mm wraz z membran± dachow±-bitumiczn± na sucho.
7) Wykonanie kontr³at drewnianych (2,5x5cm) i ³at drewnianych (4x6cm) w rozstawie co~30cm.
8) Monta¿ nowych okien dachowych - wy³azowych 80x80cm – szt. 2.
9) Wykonanie remontu kominów (szt. 2) ponad dachem poprzez przemurowanie ubytków, nowe tynkowanie i now± czapê kominow±.
10) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnie w koronkê w kolorze naturalna czerwieñ.
11) Wykonanie nowych ³aw kominiarskich, zabezpieczenia anty¶niegowego przyokapowego oraz zamontownie drabinê do wyj¶cia na dach.
12) Wykonanie obróbki blacharskieJ, rynny (Ø120 – szt. 2) i rury spustoweJ (Ø100 – sztuk 4) z blachy tytan-cynk.
13) W razie konieczno¶ci, uzupe³nienie braków cegie³ na zaprawie cementowo-wapiennej gzymsów, okapów i ¶ciany szczytowej (ceg³a jak istniej±ca).
14) Wykonanie nowej instalacji odgromów.
15) Uporz±dkowanie terenu po remoncie.
4. Prace prowadzone s± w s±siedztwie istniej±cej Szko³y Podstawowej, st±d Zamawiaj±cy wymaga zachowania warunków bezpieczeñstwa.
5. Prace realizowane bêd± w zgodnie z dokumentacj± projektow± „REMONT POSZYCIA W CHOMÊCICACH”, stanowi±c± za³±cznik do postêpowania.
6. Zadanie dofinansowane bêdzie z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstêpnej promesy nr Edycja2RPOZ/2023/1626/PolskiLad.
7. Szczegó³owy zakres robót, zgodnie z którymi nale¿y wykonaæ prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, przedmiary robót, stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ.
8. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.
9. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100), wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
10. Zakres prac obejmuje równie¿ z³o¿enie do Nadzoru Budowlanego zg³oszenia rozpoczêcia i zakoñczenia robót budowlanych, jak równie¿ uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznañskiego decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na no¶niku pendrive i przekazania jej Zamawiaj±cemu.
12. Gwarancja i rêkojmia
1) Wymagany okres gwarancji na roboty budowlano-monta¿owe - zgodnie z ofert±, minimum 36 miesiêcy,
2) Zakres uprawnieñ z tytu³u rêkojmi reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
13. Informacje dotycz±ce zastosowania wyrobów, materia³ów i technologii równowa¿nych.
W przypadku u¿ytych w dokumentacji postêpowania nazw materia³ów nale¿y je rozumieæ jako przyk³adowe – o parametrach po¿±danych przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza w ka¿dym wypadku u¿ycie materia³u równowa¿nego pod wzglêdem g³ównych (istotnych) parametrów technicznych i u¿ytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jako¶ci, trwa³o¶ci, funkcjonalno¶ci oraz kompatybilno¶ci z pozosta³ymi materia³ami u¿ytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne s± jedynie takie zmiany materia³ów, które mieszcz± siê w ramach zawartych rozwi±zañ konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów potwierdzaj±cych parametry materia³ów i urz±dzeñ. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwi±zañ lub materia³ów równowa¿nych Wykonawca ma obowi±zek opisaæ je szczegó³owo w ofercie oraz wykazaæ ich równowa¿no¶æ. W takim wypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w ka¿dym systemie referencji technicznych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowi±zany udowodniæ poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zaoferowane urz±dzenia i materia³y równowa¿ne musz± posiadaæ stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
We wszystkich miejscach niniejszej SWZ, w których u¿yto przyk³adowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ. U¿yte w dokumentacji technicznej zapisy opisuj±ce przedmiot zamówienia nie maj± na celu naruszenia art. 99, 101, 104 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp. Nazwy materia³ów i urz±dzeñ lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów s³u¿± jedynie okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci i wymogów techniczno-u¿ytkowych za³o¿onych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwi±zania, nie s± one w ¿aden sposób wi±¿±ce przysz³ego Wykonawcê do ich stosowania.
14. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych ni¿ej wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, prace ciesielskie i dekarskie oraz operatorzy sprzêtu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w § 6 projektowanych postanowieñ umowy (za³±cznik nr 8 do SWZ ).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 587940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 966600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Micha³ Grygiel – Firma Ogólnobudowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411557240

7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: W³oszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 587940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.