eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa"Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIENIAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sieniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sieniawa@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sieniawa.krosno.lasy.gov.pl/en/witamy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_sieniawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d33e11-1c08-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241805/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce” na działce ewid. nr 1036/1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 435552,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest zamierzenie budowlane obejmujące renowację elewacji zabytkowego budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa położonego w Sieniawie przy ul. Kościuszki 11 oraz roboty wewnętrzne obejmują prace porządkowe, remontowe i wykończeniowe ścian, sufitów, posadzek, a także wymiana istniejących opraw na oprawy ledowe. Projektuje się remont części posadzek (poprzez wymianę lub cyklinowanie uszkodzonych posadzek parkietowych oraz cokołów ). Ściany wewnętrzne oraz sufity budynku zostaną odnowione poprzez odmalowanie na wcześniej odpowiednio przygotowanym podłożu (przewiduje się odkucie odspajających się tynków i wykonanie tynków uzupełniających na siatce - założono 15% powierzchni ścian i sufitów).

Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1036/1 w Sieniawie. Wejście główne do budynku - od strony wschodniej. Budynek murowany, trzykondygnacyjny, częściowo-podpiwniczony, złożony na planie zbliżonym do prostokąta.

Budynek jest obiektem zabytkowym , wpisanym do rejestru zabytków województwa podkarpackiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr. A-663 z dnia 13.07.1994r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 277740,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach modernizacji budynku leśniczówki- remontu przegród zewnętrznych do wykonania są następujące roboty:
1. Rozbiórka pokrycia dachu i łacenia wraz z wykonaniem nowego pokrycia
2. Rozbiórka istniejących rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych
3. Malowanie kominów ponad dachem
4. Rozbiórki częściowe ścianek kolankowych i podłóg w części strychowej
5. Wykonanie dociepleń i obudowy ścianek kolankowych
6. Wykonanie dociepleń stropów nad pomieszczeniami poddasza i parteru
7. Wykonanie docieplenia dachu
8. Demontaż boazerii na suficie i na ściankach kolankowych
9. Demontaż boazerii na klatce schodowej i korytarzu ( lamperii)
10. Montaż płyt gipsowych na sufitach po zdemontowanej boazerii
11. Szpachlowanie i malowanie ścian klatki i korytarza po zdemontowaniu boazerii
12. Demontaż istniejących drzwi do przestrzeni strychowej i montaż nowych
13. Demontaż okien dachowych i montaż nowych
14. Remont przedsionka w parterze
15. Zabezpieczenie istniejących masztów( elektrycznego i radiowego) na czas robót
16. Przebudowa instalacji elektrycznej na sufitach
17. Wykonanie instalacji solarnej dla budynku leśniczówki Czerce zgodnie z dodatkowym projektem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 157812,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 1) z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.):
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159887,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159887,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159887,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Józef Kurko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941040892

7.3.4) Miejscowość: Sieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159887,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.