Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340435/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIENIAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sieniawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-530
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sieniawa@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sieniawa.krosno.lasy.gov.pl/en/witamy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_sieniawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d33e11-1c08-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241805/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce” na działce ewid. nr 1036/1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 435552,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest zamierzenie budowlane obejmujące renowację elewacji zabytkowego budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa położonego w Sieniawie przy ul. Kościuszki 11 oraz roboty wewnętrzne obejmują prace porządkowe, remontowe i wykończeniowe ścian, sufitów, posadzek, a także wymiana istniejących opraw na oprawy ledowe. Projektuje się remont części posadzek (poprzez wymianę lub cyklinowanie uszkodzonych posadzek parkietowych oraz cokołów ). Ściany wewnętrzne oraz sufity budynku zostaną odnowione poprzez odmalowanie na wcześniej odpowiednio przygotowanym podłożu (przewiduje się odkucie odspajających się tynków i wykonanie tynków uzupełniających na siatce - założono 15% powierzchni ścian i sufitów).Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1036/1 w Sieniawie. Wejście główne do budynku - od strony wschodniej. Budynek murowany, trzykondygnacyjny, częściowo-podpiwniczony, złożony na planie zbliżonym do prostokąta.
Budynek jest obiektem zabytkowym , wpisanym do rejestru zabytków województwa podkarpackiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr. A-663 z dnia 13.07.1994r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 277740,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach modernizacji budynku leśniczówki- remontu przegród zewnętrznych do wykonania są następujące roboty:1. Rozbiórka pokrycia dachu i łacenia wraz z wykonaniem nowego pokrycia
2. Rozbiórka istniejących rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych
3. Malowanie kominów ponad dachem
4. Rozbiórki częściowe ścianek kolankowych i podłóg w części strychowej
5. Wykonanie dociepleń i obudowy ścianek kolankowych
6. Wykonanie dociepleń stropów nad pomieszczeniami poddasza i parteru
7. Wykonanie docieplenia dachu
8. Demontaż boazerii na suficie i na ściankach kolankowych
9. Demontaż boazerii na klatce schodowej i korytarzu ( lamperii)
10. Montaż płyt gipsowych na sufitach po zdemontowanej boazerii
11. Szpachlowanie i malowanie ścian klatki i korytarza po zdemontowaniu boazerii
12. Demontaż istniejących drzwi do przestrzeni strychowej i montaż nowych
13. Demontaż okien dachowych i montaż nowych
14. Remont przedsionka w parterze
15. Zabezpieczenie istniejących masztów( elektrycznego i radiowego) na czas robót
16. Przebudowa instalacji elektrycznej na sufitach
17. Wykonanie instalacji solarnej dla budynku leśniczówki Czerce zgodnie z dodatkowym projektem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 157812,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 1) z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.):
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159887,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159887,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159887,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Józef Kurko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941040892
7.3.4) Miejscowość: Sieniawa
7.3.5) Kod pocztowy: 37-530
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159887,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.