eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówKompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79442e34-27c0-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042797/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.20.2024.KJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
2.1. Zakres prac obejmuje drogi gminne na terenie miasta i Gminy Goleniów, drogi powiatowe na terenie miasta Goleniowa, będące w zarządzaniu Gminy Goleniów oraz ścieżki rowerowe na terenie Gminy Goleniów.
2.2. Materiał pomocniczy stanowi:
a) załącznik nr 9.1 do SWZ- wykaz dróg gminnych
b) załącznik nr 9.2 do SWZ- wykaz dróg powiatowych.

3. W skład usługi będącej przedmiotem zamówienia wchodzi:
1) przynajmniej raz w tygodniu lub więcej- w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. częstotliwość objazdów ulic miasta w tygodniu (rozdział 19 pkt 19.1 SWZ) - objazd miasta i sprawdzenie oznakowania pod względem prawidłowości ustawienia i ustalenie z przedstawicielem Zamawiającego planu prac (zamówienie nowych znaków, demontaż, wymiana na nowe, regeneracja, poprawienie przekręconych znaków, mycie, przycięcie krzewów), przy czym jednorazowy objazd może wynosić od 35-40 km. W czasie objazdu Wykonawca wykonuje prace polegające na poprawieniu tarcz znaków, poprawieniu oznakowania zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego. Przedstawiciel Zamawiającego każdorazowo będzie informował o tym, czy będzie uczestniczyć w objeździe dróg wraz z Wykonawcą. Wykonawca każdorazowo z objazdów będzie wypełniał ,,Dziennik objazdów dróg”- zakupiony przez Wykonawcę.

2) wykonanie oznakowania na terenach miejskich i zamiejskich, które nastąpi jedynie na polecenie przedstawiciela Zamawiającego i zakłada:
a) ustawienie znaków drogowe (A-7, B-20, B-2, D-6) posiadających folię odblaskową typ 2 , grupa średnia, mała lub mini;
b) ustawienie pylonów, montaż luster drogowych, barier drogowych, płotków;
c) ustawienie pozostałych znaków, które posiadać powinny folię typu 1, grupa średnia, mała, mini;
d) mycie znaków;
e) wykonanie: azyli, progów spowalniających z prefabrykatów;
f) regeneracja znaków, tablic, prostowanie słupków;
g) przegląd drzew wchodzących w skrajnie drogową, oznakowanie odblaskowymi opaskami;
h) przycinanie zieleni, która zasłania tarcze znaków, wymiana zniszczonych, uszkodzonych znaków na nowe znaków wraz z ewentualnym słupkiem i kapturkiem;
i) wykonanie tabliczek tekstowych, z nazwą lub numerem przystanku autobusowego, tabliczek na ścieżkach rowerowych;
j) wykonanie oznakowania poziomego, które należy wykonać białą, czerwoną lub niebieską farbą drogową cienkowarstwową rozpuszczalnikową (grubość warstwy od 0,3 do 0,8 mm);
k) oznakowanie na ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Goleniów będących w naszym zarządzaniu;
l) oznakowanie na ścieżce rowerowej na wale przeciwpowodziowym;
m) na każde zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego poprawienie, naprawa lub ewentualny demontaż znaku zagrażającego bezpieczeństwu ruchu w ciągu 24 godzin;
n) oznakowanie przejazdów drogowo-kolejowych;
o) frezowanie oznakowania poziomego.
4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512202,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512202,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512202,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOWIEC Łukasz Bakalarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 2530235172

7.3.3) Ulica: Zakopiańska

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-451

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512202,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji całości zamówienia: 360 dni od dnia podpisania umowy, z tym, że:
- dla zakresu związanego z wykonaniem oznakowania poziomego w ilości
8 800 m2: w terminie: 60 dni od dnia podpisania umowy.
- dla pozostałego zakresu: 360 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.