eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaWykonanie prac remontowo-budowlanych na zdaniu: Modernizacja kanalizacji sanitarnej do Pawilonu C



Og³oszenie z dnia 2024-07-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowo-budowlanych na zdaniu: Modernizacja kanalizacji sanitarnej do Pawilonu C

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 364-13-78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kita@morawica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.morawica.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Samodzelny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowo-budowlanych na zdaniu: Modernizacja kanalizacji sanitarnej do Pawilonu C

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96f9d6d4-c86b-4d98-b8e6-69f9ffd5be44

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00402730

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00167574/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Wykonanie prac remontowo-budowlanych na zadaniu: Modernizacja instalacji sanitarnej do Pawilonu C

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/morawica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/morawica, poczta elektroniczna e-mail:
j.kita@morawica.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformazakupowa.pl (dalej jako „platforma”) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/morawica.
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: j.kita@morawica.com.pl
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta i za³±czniki do oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” udostêpnionego przez https://platformazakupowa.pl/pn/morawica lub za pomoc± poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy nadanym przez zamawiaj±cego. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami. Za datê przekazania zawiadomieñ, wniosków, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich potwierdzenia dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje elektronicznie za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana elektronicznie za po¶rednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
7. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, za pomoc± poczty elektronicznej. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymogami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
10. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej RODO) informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i innych osób uczestnicz±cych
w postêpowaniu jest ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii z siedzib± przy ul. Spacerowej 5, 26-026 Morawica, zwany dalej „¦CP”.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê
w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@morawica.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez ¦CP w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej ,,ustaw± PZP”.
4. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w oparciu o art. 18 Pzp odbiorcami danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w wyj±tkowych przypadkach, okre¶lonych w ustawie, w szczególno¶ci je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
5. Administrator mo¿e udostêpniaæ dane osobowe tak¿e podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie odrêbnych przepisów prawa oraz podmiotom, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w zwi±zku z realizacj± us³ug niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania Administratora (np. us³ug w zakresie IT).
6. Dane osobowe Wykonawców i innych uczestników postêpowania bêd± przechowywane, nie d³u¿ej ni¿ jest to konieczne, tj. zgodnie z obowi±zuj±cym w ¦CP Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt przez okres 10 lat licz±c od roku nastêpuj±cego po dacie zakoñczenia / realizacji umowy. Dotyczy równie¿ postêpowañ wszczêtych, a nie zakoñczonych zawarciem umowy
/nie og³oszonych, uniewa¿nionych/.
7. Obowi±zek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych oraz innych wymaganych danych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
8. Podane dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP-252-17/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wykonanie prac remontowo-budowlanych na zdaniu: Modernizacja kanalizacji sanitarnej do Pawilonu C”.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera – Dokumentacja projektowa, przedmiary robót - za³±cznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 ustawy pzp polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych okre¶lonych w SWZ, maksymalnie do 40% warto¶ci zamówienia podstawowego. Sposób realizacji robót odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach przewidzianych jak dla realizacji zamówienia podstawowego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowieniach umowy, przy których wykorzystane bêd± ceny z kosztorysów wykonawczych dla zamówienia podstawowego lub ogólnodostêpnych publikacji cen robót np.: Sekocenbud.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu zostanie uznana oferta zawieraj±ca
najwiêcej punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w powy¿szym zakresie

1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w powy¿szym zakresie

1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± ubezpieczenia min. 90 000,00 z³ (s³ownie: dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).

1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca wyka¿e jedn± robotê budowlan± o warto¶ci brutto minimum 90 000,00 z³ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

2. Uwaga dotyczy warunków udzia³u w postepowaniu
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) warunek udzia³u w postêpowaniu mo¿e spe³niaæ jeden z Wykonawców samodzielnie lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
Z zastrze¿eniem, i¿ zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust. 4 u.p.z.p. winni z³o¿yæ o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wchodz±ce w zakres przedmiotu zamówienia bêd± realizowane przez poszczególnych wykonawców (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w SWZ - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
3. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 u.p.z.p. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia podmiotów udostepniaj±cych zasoby w nastêpuj±cym zakresie:
1) o¶wiadczenia podmiotu udostepniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 5 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania okre¶lonych w SWZ - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. dokumenty potwierdzaj±ce i¿ Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia min. 90 000,00 z³ (s³ownie: dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta sk³adana na ca³o¶æ zamówienia musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 700,00 (s³ownie: siedemset z³otych 00/100).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±/e do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego Wykonawców (podpisany elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XV pkt 2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia ww. potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
6. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê, w Formularzu Oferty, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
W przypadku braku w/w informacji na etapie sk³adania ofert Zamawiaj±cy wymaga zgodnie z tre¶ci± art. 462 ust. 4 pkt.1) u.z.p. przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia, aby Wykonawca poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców. Zamawiaj±cy nie bêdzie bada³ czy zachodz± podstawy wykluczenia wskazane w art. 108 u.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ujawnionych przez Wykonawcê podwykonawców.
7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê oraz przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ zamówienia, o których mowa w art. 60 oraz 121 u.z.p.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik Nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/morawica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.