eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³a Druga"Przebudowa budynku remizy OSP w M³ynisku"



Og³oszenie z dnia 2024-07-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku remizy OSP w M³ynisku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bia³a

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934602

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³a Druga

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-350

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438419090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabiala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminabiala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad93fdf5-181d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku remizy OSP w M³ynisku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ad93fdf5-181d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00402982

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00061755/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa budynku remizy OSP w M³ynisku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00341384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GO.271.2.2.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a nastêpnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku remizy OSP w M³ynisku”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególno¶ci:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ) zawieraj±cej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w spra-wie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla ca³ego zakresu zamówienia opra-cowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumen-tacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD;
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania pla-nowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
d) specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporz±-dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó-³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±-dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specy-fikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-u¿ytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ obejmuj±cych w szczególno¶ci:
a. remont pomieszczeñ remizy, w tym wydzielonych lokali mieszkalnych,
b. kompleksowa termomodernizacja obiektu,
c. zmiana systemu ogrzewania na ekologiczny,
d. wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,4 kW na potrzeby obiektu,
e. wymiana o¶wietlenia wewnêtrznego na ledowe.
f. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZAKRES PRZED-MIOTU ZAMÓWIENIA (przybliżone powierzchnie okre¶lone zgodnie z PFU):
 Powierzchnia do przebudowy – wraz z klatką schodową i pomieszcze-niami na II kondygnacji budynku frontowego – oko³o 210 m2.
 Powierzchnia elewacji do docieplenia– oko³o 600 m2
 Powierzchnia okien do wymiany – oko³o 50 m2
 Powierzchnia drzwi do wymiany – oko³o 16 m2
 Powierzchnia stropu do docieplenia – oko³o 400 m2
5) Przygotowanie wszelkich niezbêdnych dokumentów odbiorowych.
6) Inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±
7) Dokumentacjê powykonawcz±
8) Wykonanie tablic informacyjnych i pami±tkowych (o ile bêd± wymagane)
9) Nadzór autorski projektanta.
10) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu zamawiaj±cego lub za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przyst±pienia do u¿ytkowania w imieniu zamawiaj±cego. (je¿eli dotyczy)
11) Wykonanie pozosta³ych dokumentów i opracowañ, których obowi±zek opracowania zosta³ okre¶lony w PFU.

3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu z postêpowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegaj± Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków
ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z
20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w
odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych
(Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj±
na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.)
i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.
U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i
udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych
integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
pó¼n. zm.) albo wpisany na listê, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego lub bêd±cy
tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy.
4. Wykluczenie, o którym mowa nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego
wykonawcy
6. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie pkt 7.6, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o
udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze
pieniê¿nej. Karê pieniê¿n±, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1623600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1992600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1623600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe BUDEX Tobiasz Lebioda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731639012

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 22

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wieluñ

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1623600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.