eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i technicznej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i technicznej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i technicznej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e44d9155-7091-4f18-9e4e-276de4d3f521

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006652/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i technicznej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,
o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuję, że:
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.19.2024.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w Brzeskiej Strefie Gospodarczej wraz z infrastruktura towarzyszącą - ETAP II
a) branża drogowa
b) branża sanitarna
c) branża elektryczna
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 09-2025 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
2) Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w Brzeskiej Strefie Gospodarczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą- ETAP II (budowa drogi gminnej w kierunku drogi serwisowej autostrady A1)
Zakres obejmuje:
· budowę drogi manewrowej, warstwa ścieralna z kostki brukowej koloru szarego gr. 8 cm- 5760 m2,
· budowę zatok autobusowych warstwa ścieralna z betonu cementowego C 30/37 ze zbrojeniem rozproszonym -240 m2,
· budowę miejsc postojowych warstwa ścieralna z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm- 100,0 m2,
· budowę miejsc postojowych dla niepełnosprawnych warstwa ścieralna z kostki
brukowej gr. 8 cm pomalowanej na niebiesko- 40 m2,
· budowę chodnika, warstwa ścieralna z kostki brukowej koloru szarego gr. 8 cm- 770 m2,
· budowę poszerzenia istniejącej drogi manewrowej, warstwa ścieralna z kostki
brukowej koloru szarego gr. 8 cm- 150 m2,
· budowę zjazdów, warstwa ścieralna z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm- 150 m2,
urządzenie terenów zielonych, humus gr. 10 cm z obsianiem trawą- 7600 m2,
· krawężnik przystankowy, autobusowy typu wiedeńskiego wyniesiony na 18 cm
względem nawierzchni- 105 mb,
· krawężnik betonowy15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15- 80 mb,
· opornik betonowy wtopiony 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 2000 mb.
· obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 490 mb,
· kanał technologiczny- 720 mb,
· studnie teletechniczne- 12 szt.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 09-2025 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
3) Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i technicznej w BSG
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i technicznej w Brzeskiej Strefie
Gospodarczej - droga nr 1, droga nr 2 i droga nr 3
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na przebudowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. Rodzaj uzyskiwanych pozwoleń (zgłoszenie / pozwolenie na budowę / ZRID) będzie zależeć od wyników prac geodezyjnych związanych z ustaleniem przebiegu granic.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
3.1. Droga nr 1:
Termin wykonania: 09-2025 r.
3.2. Droga nr 2:
Termin wykonania: 12-2025 r.
3.3. Droga nr 3:
Termin wykonania: 09-2026 r.
4) Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody dla celów bytowo-gospodarczych w miejscowości Brześć Kujawski
Zadanie "Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Brześciu Kujawskim" ma na celu poprawę jakości zaopatrzenia w wodę na rozpatrywanym terenie oraz zwiększenie pewności i niezawodności całego systemu.
Zadaniem stacji uzdatniania wody jest przygotowanie oraz podanie wody o jakości odpowiadającej Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi
Inwestycja zapewni:
- Zwiększenie ilości osób korzystających z wodociągu
- Likwidację okresowych niedoborów wody
- Dużą niezawodność pracy urządzeń jak i całego systemu zaopatrzenia w wodę.
Dodatkowo należy wykonać:
- Malowanie elewacji Budynków stacji
- Wykonanie modernizacji dachu budynku garaży.
- Wykonanie ocieplenia i nałożenie struktury na elewacji garaży.
- Wymiana stolarki drzwi i okien garaży [ brama garażowa segmentowa 4 sztuki]
- Wysokość WUKO 3,6 więc jedna brama musi być wyższa.
- Wykonanie 4 nowych odwiertów metodą udarową: działka 159/6, 158/1 - 1 szt.; działka 157/2 - 1 sztuka; działka nr 183 - 2 sztuki.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 09-2026 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
5) Przebudowa i rozbudowa drogi w miejscowości Machnacz
Stan istniejący
Droga gminna o szerokości ok. 4.00m z licznymi ubytkami i nierównościami. Obustronne pobocze gruntowe o szerokości ok. 0.50m.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2026 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
6) Dostawy pojazdów i sprzętów
a) ciągnik z osprzętem
b) przyczepa
c) podnośnik na przyczepie
d) kosiarka
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 09-2025 r.
7) Budowa sieci kanalizacji deszczowej w BSG
Głównym celem planowanego przedsięwzięcia jest budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej wraz z budową pompowni w ramach rozbudowy istniejącej kanalizacji deszczowej tłocznej oraz grawitacyjnej, z której wody opadowe i roztopowe z terenów Brzeskiej Strefy Gospodarczej odprowadzane są wylotem o600 do rzeki Zgłowiączki.
W ramach inwestycji planuje się:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi w obrębie planowanej trasy kanalizacji deszczowej
- budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z pompownią.
Etap odbudowy i wzmocnienia konstrukcji nawierzchni jezdni nie jest objęty niniejszym postepowaniem.
Kolejność realizacji robót przy budowie sieci kanalizacji deszczowej:
- roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni w obrębie planowanej trasy kolektora deszczowego,
- roboty przygotowawcze: inwentaryzacja, rozbiórki i przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu wraz z obiektami znajdującymi się na terenie Inwestycji, a będącymi w kolizji z planowanym zamierzeniem,
- roboty ziemne - wykopy,
- wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i pompowni,
- roboty ziemne – zasypanie wykopów z zagęszczeniem i przygotowaniem podłoża pod wykonanie konstrukcji jezdni,
- wg odrębnego opracowania roboty drogowe (budowa nowych i odbudowa istniejących nawierzchni).
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 09-2026 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
8) Przebudowa stacji uzdatniania wody w Machnaczu oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Machnaczu i Wieńcu Zalesiu
Podstawowe parametry technologiczne SUW:
- zdolność produkcyjna wody uzdatnionej 48m3/h
Podstawowe parametry i dane techniczne sieci wodociągowej w Machnaczu:
- długość odcinka: 1 570 m,
- średnica rurociągu: do 160 mm,
- średnica studni rewizyjnych: fi 1000
Podstawowe parametry i dane techniczne sieci wodociągowej w Wieńcu Zalesiu:
- długość odcinka: 1 050 m,
- średnica rurociągu: do 160 mm,
- średnica studni rewizyjnych: fi 1000.
W ramach budowy i przebudowy sieci wodociągowej planuje się:
•rozbiórkę istniejących nawierzchni dróg w obrębie planowanych tras wodociągów
•budowę 2 odcinków sieci wodociągowej wraz przyłączami
•odbudowę nawierzchni utwardzonych
•wymianę hydrantów na istniejących sieciach wodociągowych.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 09-2026 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
9) Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej na terenie Brzeskiej Strefy Gospodarczej
Celem inwestycji będącej przedmiotem niniejszego opracowania jest budowa sieci:
- wodociągowej PE160 o dł. 214 mb do sieci fi 160 na dz. 135/1;
- kanalizacji sanitarnej PE110 o dł. 211 mb do sieci fi 110 na dz. 135/1;
- kanalizacji deszczowej DN400 o dł. 283 mb do sieci fi 400 na dz. 135/3, umożliwiających podłączenie planowanych inwestycji w ramach Brzeskiej Strefy Gospodarczej.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 12-2024 r.
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45259900-6 - Modernizacja zakładów

16310000-1 - Kosiarki

34223300-9 - Przyczepy

42417100-3 - Podnośniki lub przenośniki pneumatyczne

16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 12 000 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 3 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 10 000 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie infrastruktury komunalnej, tj. budowy/rozbudowy/modernizacji stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz osób
2. Wykaz robót budowlanych
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
4. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
5. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (dla
podmiotów zagranicznych)
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
7. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy (dla podmiotów zagranicznych)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 300 000.00 PLN (słownie: trzysta tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2024-07-24 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2024-08-22.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują zmianę umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa.
b) Zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania.
c) Zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania.
d) Zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
e) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.