Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462465/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola w Zespole Szkolno
– Przedszkolnym nr 12 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525885489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jerzego Zaruby 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-796
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 259 42 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp12@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp12.ursynow.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola w Zespole Szkolno
– Przedszkolnym nr 12 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6eb557-d667-4bab-9ec8-6498398ec2a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00393577/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi żywienia uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Na podstawie art. 61 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcami – odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/.
Wymagania techniczne zostały określone w części IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został opisany w części XXIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Został opisany w części XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP12.SP399.26.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 995916,67 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248231,48 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 12 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymagań Zamawiającego w sprawie jakości dostarczanych posiłków, o których mowa w ust. 4, stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca będzie przygotowywał na potrzeby:
1) uczniów Przedszkola cztery posiłki dziennie, w tym:
a) śniadanie,
b) drugie śniadanie,
c) obiad składający się z dwóch dań w postaci zupy i drugiego dania,
d) podwieczorek;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola posiłek, o którym mowa w pkt 1 lit. c.
Maksymalny zakres zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczenie w trakcie 83
dni po:
1) 180 porcji dziennie każdego z posiłków, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a, b oraz d,
tj. łącznie po 14 940 każdego z posiłków;
2) 190 obiadów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. c, tj. łącznie po 15 770 obiadów.
Liczba dni wskazanych w ust. 5 może ulec zmniejszeniu w związku z przerwami w funkcjonowaniu Przedszkola lub w związku z przerwami w uczęszczaniu uczniów do Przedszkola lub w związku z innymi niemożliwymi do przewidzenia sytuacjami.
Liczba posiłków przygotowywanych i dostarczanych w danym dniu będzie ustalana na podstawie faktycznego zapotrzebowania przekazywanego Wykonawcy do godz. 22:00 dnia poprzedniego.
Faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne posiłki, o których mowa w ust. 4 pkt 1, nie musi być równe. Dopuszczalne jest zamawianie przez:
1) uczniów Przedszkola:
a) wszystkich posiłków, o których mowa w ust. 4 pkt 1,
b) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a-c,
c) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b-d;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola jedynie posiłku, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. c.
9. Minimalny zakres zamówienia stanowi 50% zamówienia maksymalnego, o którym mowa w ust. 5 i obejmuje łączne przygotowywanie i dostawę minimalnie 7 470 śniadań, 7 470 drugich śniadań, 7 885 obiadów, 7 470 podwieczorków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą sumę punktów (C+ D + J + Z).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe dietetyka (D)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium jakościowe (J)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnianie osoby niepełnosprawnej (Z)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania odpowiednich zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na świadczenie usługi żywienia nie mnie niż 100 uczniów przedszkola przez co najmniej 6 miesięcy wraz z dowozem przygotowanych posiłków do placówki. W przypadku gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku wykonywania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) na dzień składania ofert dotychczasowy okres wykonywania usługi będzie nie krótszy niż 6 miesięcy, oraz
b) dowody o których mowa w części XVI sekcji B ust. 2 pkt 2 potwierdzą, że
dotychczas wykonana usługa została należycie wykonana;
2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą odpowiedzialną za:
a) gotowanie posiłków, o których mowa w części IV ust. 4, tj. kucharzem,
posiadającym co najmniej wykształcenie zawodowe kucharz-gastronom oraz
posiadającym doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkoli,
b) sporządzanie jadłospisów, o których mowa w części IV ust. 10 pkt 5, tj. dietetyka posiadającego odpowiednie kwalifikacje potwierdzone wykształceniem w kierunku dietetyki oraz posiadającą 1 rok doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu jadłospisów dla dzieci uczęszczających do przedszkoli;
3) dysponują co najmniej 1 (jednym) miejscem umożliwiającym przygotowywanie posiłków oraz posiadającym wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
4) dysponują co najmniej 1 (jednym) środkiem transportu dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do transportu środków spożywczych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach,
- którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiającego złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w lit. a i c dla podmiotu udostępniającego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: spełniania warunków udziału w postępowaniu. Podmiotowe środki dowodowe zostały określone w Części XVI Sekcji B ust. 2 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.W sytuacji, o której mowa w ust. 1, Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnik, o którym mowa w ust. 2, reprezentuje Wykonawców na podstawie pełnomocnictwa, które zawiera w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy (firmy) z określeniem adresu siedziby;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w przypadku:1) zmiany środka transportu, przy pomocy którego Wykonawca będzie dowoził posiłki, w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z środka transportu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (np. gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczeń), z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 umowy, obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci, posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kopii;
2) zmiany zakładu w którym prowadzona będzie działalność dotycząca przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z zakładu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do umowy w przypadku utraty decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej obowiązany jest wskazać inny zakład posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kopii;
3) zmiany osób wskazanych w § 15 ust. 2 lub 3 umowy, w przypadku ustania stosunku pracy Wykonawca zobowiązany jest wskazać inne osoby posiadające te same kwalifikacje zawodowe; przed podpisaniem aneksu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających w/w kwalifikacje oraz zwróci się do Zamawiającego o akceptację wskazanych osób;
4) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców, zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na okoliczności uzasadniające zmianę dotyczącą zapewnienia prawidłowej realizacji umowy; Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, może:
a) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielnie zamówienia takiej części do powierzenia podwykonawcom,
b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu
o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego,
c) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego,
d) zrezygnować z podwykonawstwa, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wobec tego podwykonawcy,
- jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2, Wykonawca przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wobec tego podwykonawcy; Wykonawca ponadto zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówieni; jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował wierzytelnością z tytułu należnego wynagrodzenia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności); niniejsze postanowienie stosuje się również wobec dalszych podwykonawców;
5) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
6) zmiana komparycji umowy – reprezentanta Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.