Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00283585/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00306141/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00315345/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00327256/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00403205/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego budynku w Suchowoli na potrzeby administracji publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zabytkowego budynku w Suchowoli na potrzeby administracji publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ebadbe-f1a1-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000621/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont/Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Suchowoli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
„Przebudowa zabytkowego budynku w Suchowoli na potrzeby administracji publicznej”
W zakres robót wchodzą:
Roboty z branży konstrukcyjno-budowlanej
1) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
2) Roboty rozbiórkowe
3) Roboty betonowe – podjazd
4) Roboty ciesielskie
5) Roboty izolacyjne
6) Pokrywanie podłóg i ścian
7) Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów
8) Instalowanie wentylacji grawitacyjnej
Roboty z branży elektrycznej
1. Instalacje elektryczne wewnętrzne
1.1 Rozdzielnice elektryczne
1.2 Instalacje elektryczne (oświetleniowe, gniazd wtykowych, połączenie wyrównawcze)
1.3 Montaż systemu przyzywowego w WC
1.4 Badania i pomiary odbiorcze
2. Instalacja internetowa LAN
2.1 Okablowanie
2.2 Główny punkt dystrybucyjny GPD
Z niniejszego punktu wyłącza się podpunkt nr 2.2.8 „Montaż wyposażenie szaf dystrybucyjnych 19” – urządzenie aktywne Switch zarządzalny warstwy L2 48xRJ45 GE Base-TX+2x10G SFP” oraz podpunkt nr 2.2.10 „Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19” – urządzenia aktywne zasilacz UPS ON-LINE 800 VA”.
3. Instalacja monitoringu wzywającego CCTV IP
3.1 Przygotowanie tras kablowych i oprzewodowanie systemu CCTV IP
3.2 Punkty kamerowe systemu CCTV
3.3 Centrum systemu CCTV
3.4 Uruchomienie i praca próbna systemu CCTV
4. Montaż systemu oddymiania klatki schodowej (tylko w zakresie opisanym w przedmiarze branży elektrycznej)
Roboty z branży sanitarnej
1) Instalacja wodociągowa – demontaż
2) Instalacja wodociągowa – montaż
3) Kanalizacja sanitarna – demontaż
4) Kanalizacja sanitarna – montaż
5) Rozkucia i przekucia w instalacji wod-kan
6) Przyłącze kanalizacji sanitarnej
Instalacja centralnego ogrzewania
1) Instalacja C.O. – demontaż
2) Instalacja C.O. – montaż
3) Roboty izolacyjne
Z zakresu robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wyłącza się przebudowę klatki schodowej, która zostanie wykonana w drugim etapie remontu budynku, w oparciu o odrębną dokumentację.
2. Gwarancja i rękojmia
1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
3) Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4) W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
5) Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru.
2) Należy opracować (o ile jest wymagany z mocy prawa) szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).
3) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych.
d) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
4) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
f) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
5) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu unieszkodliwienia tych odpadów.
6) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane.
7) Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego zastosowania lub zmagazynowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu zagospodarowania.
4. Dodatkowe informacje:
1) Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) urządzenia terenu budowy,
b) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
c) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
d) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
e) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (jeżeli dotyczy),
f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji –naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
g) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
h) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
i) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
j) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego),
k) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3185700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE, WYKAŃCZANIE WNĘTRZ JANUSZ PIKUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451003210
7.3.3) Ulica: BIAŁOSTOCKA 79
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.5) Kod pocztowy: 16-150
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE, WYKAŃCZANIE WNĘTRZ JANUSZ PIKUS
jakie przetargi wygrała firma
PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE, WYKAŃCZANIE WNĘTRZ JANUSZ PIKUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.