Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju
1.3.) Oddział zamawiającego: OOW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jerzmanice-Zdrój 20
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768783858
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@jerzmanice.oow.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanice.zp.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c177b1-50fa-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3c177b1-50fa-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.jerzmanice.oow.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.jerzmanice.oow.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jerzmanice.oow.gov.pl/bip
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )2016 / 679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólnerozporządzenieo ochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje,że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których daneWykonawcaprzekazałwniniejszympostępowaniu;
2) daneosoboweWykonawcyprzetwarzanebędąnapodstawieart.6ust.1lit.cRODOwceluzwiązanymzpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznegonazadaniepn.:
,,Remont dachu nad budynkiem administracyjnym” prowadzonym w trybiepodstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowaniawoparciuoart.18ustawyzdnia
11września2019r.–Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.z2019r.poz.2019zpóźn.zm.),dalej„ustawaPzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecałyczastrwaniaumowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonych danychwynikajązustawyPzp;
6) w odniesieniu do danych osobowychWykonawcydecyzjeniebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowaniedo art. 22RODO;
7) Wykonawcaposiada:
−napodstawieart.15RODOprawodostępudodanychosobowychdotyczącychWykonawcy;
−napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniadanychosobowych,oileichzmiananieskutkujezmianąwynikupostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznienaruszaintegralnościprotokołuorazjegozałączników;
−napodstawieart.18RODOprawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO;
−prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyWykonawcauzna,żeprzetwarzaniejegodanychosobowychnaruszaprzepisyRODO;
8) Wykonawcynieprzysługuje:
−Wzwiązkuzart.17ust.3lit.b,RODOprawodousunięciadanychosobowych;
−prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.C RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówieniapublicznegolubkonkursu.
Skorzystanieprzezosobę,którejdanedotyczą,zuprawnieniadosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, niemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowaniao udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursuanizmianąpostanowieńumowy wzakresieniezgodnymzustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdoczasuzakończeniapostępowania oudzieleniezamówieniapublicznegolubkonkursu.
WprzypadkudanychosobowychzamieszczonychprzezZamawiającegowBiuletynieZamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,sąwykonywanewdrodzeżądaniaskierowanegodoZamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )2016 / 679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólnerozporządzenieo ochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje,że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których daneWykonawcaprzekazałwniniejszympostępowaniu;
2) daneosoboweWykonawcyprzetwarzanebędąnapodstawieart.6ust.1lit.cRODOwceluzwiązanymzpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznegonazadaniepn.:
,,Remont dachu nad budynkiem administracyjnym” prowadzonym w trybiepodstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowaniawoparciuoart.18ustawyzdnia
11września2019r.–Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.z2019r.poz.2019zpóźn.zm.),dalej„ustawaPzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecałyczastrwaniaumowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonych danychwynikajązustawyPzp;
6) w odniesieniu do danych osobowychWykonawcydecyzjeniebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowaniedo art. 22RODO;
7) Wykonawcaposiada:
−napodstawieart.15RODOprawodostępudodanychosobowychdotyczącychWykonawcy;
−napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniadanychosobowych,oileichzmiananieskutkujezmianąwynikupostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznienaruszaintegralnościprotokołuorazjegozałączników;
−napodstawieart.18RODOprawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO;
−prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyWykonawcauzna,żeprzetwarzaniejegodanychosobowychnaruszaprzepisyRODO;
8) Wykonawcynieprzysługuje:
−Wzwiązkuzart.17ust.3lit.b,RODOprawodousunięciadanychosobowych;
−prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.C RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówieniapublicznegolubkonkursu.
Skorzystanieprzezosobę,którejdanedotyczą,zuprawnieniadosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, niemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowaniao udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursuanizmianąpostanowieńumowy wzakresieniezgodnymzustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdoczasuzakończeniapostępowania oudzieleniezamówieniapublicznegolubkonkursu.
WprzypadkudanychosobowychzamieszczonychprzezZamawiającegowBiuletynieZamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,sąwykonywanewdrodzeżądaniaskierowanegodoZamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OOW-ADM.261.151.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu remontowym :remont kapitalny dachu nad budynkiem administracyjnym.
Zakresprzedsięwzięciaobejmuje:
Dokonanie kapitalnego remontu dachu krytego dachówka ceramiczną w koronkę dwukrotnie, dachówka układana na membranie z folii dachowej zbrojonej- folia dachowa zużyta do wymiany. Więźba dachowa drewniana impregnowana kilkakrotnie impregnowana farbą wapienną, widoczne liczne pęknięcia i duże szczeliny. Dodatkowo występują w licznym stanie ubytki w elementach więźby dachowej, podłoga drewniana biała, widoczne zbutwiałe i spróchniałe deski ślepej podłogi. W dachu znajdują się lukarny w ilości 7 sztuk z oknami drewnianymi do wymiany- w tym zakresie zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji.Ponadto w zakresie robót budowlanych przewiduje się m.in.:
- ostrożne rozebranie dachówki- część dachówek zostanie przeznaczona do ponownego wykorzystania;
- demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na lukarnach,
- rozebranie łat i kontr łat
- demontaż uszkodzonej foli dachowej i montaż nowej,
- usunięcie impregnacji z farby wapiennej i jej ponowna 3 krotna impregnacja,
-ułożenie folii dachowej zbrojonej, kontr łat i łat,
- pokrycie dachówką karpiówką w koronkę z wykorzystaniem dachówki z rozbiórki ( do kalkulacji przyjęto dachówkę dotychczasową w ilości do 75 %),
-uzupełnienie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej,
- montaż płotków przeciwśnieżnych, ław kominiarskich, odpowietrzników sanitarnych,
-montaż wyłazów na dach i okien w lukarnach ( w zakresie prawa opcji)
- wymiana elementów drewnianych więźby dachowej- podwaliny, płatwie krokwie, wzmocnienie elementów więźby poprzez nabicie dwustronne lub jednostronne desek o grubości min. 32 mm,
- wymiana elementów ślepej podłogi z desek o grubości 32 mm,
- wykonanie dachów zabezpieczających, zastaw na dachy i pomostów pochyłych komunikacyjnych,
- wykonanie rusztowań jednopomostowych do impregnacji i remontu więźby dachowej,
-demontaż i montaż instalacji odgromowej przy robotach pokrywczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
zgodnie z SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wizja lokalna
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zgodnie z SWZ7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
działanie siły wyższej; pandemia COVID-197.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju ( droga elektroniczna obligatoryjnie)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 07:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kępnie i Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie
- Remont pokrycia dachowego na budynku "C" SP ZZOZ w Kozienicach
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.