eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowaKapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju

1.3.) Oddział zamawiającego: OOW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jerzmanice-Zdrój 20

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768783858

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@jerzmanice.oow.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanice.zp.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c177b1-50fa-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3c177b1-50fa-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.jerzmanice.oow.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.jerzmanice.oow.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jerzmanice.oow.gov.pl/bip

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )2016 / 679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólnerozporządzenieo ochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje,że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których daneWykonawcaprzekazałwniniejszympostępowaniu;
2) daneosoboweWykonawcyprzetwarzanebędąnapodstawieart.6ust.1lit.cRODOwceluzwiązanymzpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznegonazadaniepn.:
,,Remont dachu nad budynkiem administracyjnym” prowadzonym w trybiepodstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowaniawoparciuoart.18ustawyzdnia
11września2019r.–Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.z2019r.poz.2019zpóźn.zm.),dalej„ustawaPzp”;


4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecałyczastrwaniaumowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonych danychwynikajązustawyPzp;
6) w odniesieniu do danych osobowychWykonawcydecyzjeniebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowaniedo art. 22RODO;
7) Wykonawcaposiada:
−napodstawieart.15RODOprawodostępudodanychosobowychdotyczącychWykonawcy;
−napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniadanychosobowych,oileichzmiananieskutkujezmianąwynikupostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznienaruszaintegralnościprotokołuorazjegozałączników;
−napodstawieart.18RODOprawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO;
−prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyWykonawcauzna,żeprzetwarzaniejegodanychosobowychnaruszaprzepisyRODO;
8) Wykonawcynieprzysługuje:
−Wzwiązkuzart.17ust.3lit.b,RODOprawodousunięciadanychosobowych;
−prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.C RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówieniapublicznegolubkonkursu.
Skorzystanieprzezosobę,którejdanedotyczą,zuprawnieniadosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, niemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowaniao udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursuanizmianąpostanowieńumowy wzakresieniezgodnymzustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdoczasuzakończeniapostępowania oudzieleniezamówieniapublicznegolubkonkursu.



WprzypadkudanychosobowychzamieszczonychprzezZamawiającegowBiuletynieZamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,sąwykonywanewdrodzeżądaniaskierowanegodoZamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )2016 / 679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólnerozporządzenieo ochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje,że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których daneWykonawcaprzekazałwniniejszympostępowaniu;
2) daneosoboweWykonawcyprzetwarzanebędąnapodstawieart.6ust.1lit.cRODOwceluzwiązanymzpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznegonazadaniepn.:
,,Remont dachu nad budynkiem administracyjnym” prowadzonym w trybiepodstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowaniawoparciuoart.18ustawyzdnia
11września2019r.–Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.z2019r.poz.2019zpóźn.zm.),dalej„ustawaPzp”;


4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecałyczastrwaniaumowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonych danychwynikajązustawyPzp;
6) w odniesieniu do danych osobowychWykonawcydecyzjeniebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowaniedo art. 22RODO;
7) Wykonawcaposiada:
−napodstawieart.15RODOprawodostępudodanychosobowychdotyczącychWykonawcy;
−napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniadanychosobowych,oileichzmiananieskutkujezmianąwynikupostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznienaruszaintegralnościprotokołuorazjegozałączników;
−napodstawieart.18RODOprawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO;
−prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyWykonawcauzna,żeprzetwarzaniejegodanychosobowychnaruszaprzepisyRODO;
8) Wykonawcynieprzysługuje:
−Wzwiązkuzart.17ust.3lit.b,RODOprawodousunięciadanychosobowych;
−prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.C RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówieniapublicznegolubkonkursu.
Skorzystanieprzezosobę,którejdanedotyczą,zuprawnieniadosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, niemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowaniao udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursuanizmianąpostanowieńumowy wzakresieniezgodnymzustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdoczasuzakończeniapostępowania oudzieleniezamówieniapublicznegolubkonkursu.



WprzypadkudanychosobowychzamieszczonychprzezZamawiającegowBiuletynieZamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,sąwykonywanewdrodzeżądaniaskierowanegodoZamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OOW-ADM.261.151.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu remontowym :remont kapitalny dachu nad budynkiem administracyjnym.
Zakresprzedsięwzięciaobejmuje:
Dokonanie kapitalnego remontu dachu krytego dachówka ceramiczną w koronkę dwukrotnie, dachówka układana na membranie z folii dachowej zbrojonej- folia dachowa zużyta do wymiany. Więźba dachowa drewniana impregnowana kilkakrotnie impregnowana farbą wapienną, widoczne liczne pęknięcia i duże szczeliny. Dodatkowo występują w licznym stanie ubytki w elementach więźby dachowej, podłoga drewniana biała, widoczne zbutwiałe i spróchniałe deski ślepej podłogi. W dachu znajdują się lukarny w ilości 7 sztuk z oknami drewnianymi do wymiany- w tym zakresie zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji.Ponadto w zakresie robót budowlanych przewiduje się m.in.:
- ostrożne rozebranie dachówki- część dachówek zostanie przeznaczona do ponownego wykorzystania;
- demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na lukarnach,
- rozebranie łat i kontr łat
- demontaż uszkodzonej foli dachowej i montaż nowej,
- usunięcie impregnacji z farby wapiennej i jej ponowna 3 krotna impregnacja,
-ułożenie folii dachowej zbrojonej, kontr łat i łat,
- pokrycie dachówką karpiówką w koronkę z wykorzystaniem dachówki z rozbiórki ( do kalkulacji przyjęto dachówkę dotychczasową w ilości do 75 %),
-uzupełnienie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej,
- montaż płotków przeciwśnieżnych, ław kominiarskich, odpowietrzników sanitarnych,
-montaż wyłazów na dach i okien w lukarnach ( w zakresie prawa opcji)
- wymiana elementów drewnianych więźby dachowej- podwaliny, płatwie krokwie, wzmocnienie elementów więźby poprzez nabicie dwustronne lub jednostronne desek o grubości min. 32 mm,
- wymiana elementów ślepej podłogi z desek o grubości 32 mm,
- wykonanie dachów zabezpieczających, zastaw na dachy i pomostów pochyłych komunikacyjnych,
- wykonanie rusztowań jednopomostowych do impregnacji i remontu więźby dachowej,
-demontaż i montaż instalacji odgromowej przy robotach pokrywczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

zgodnie z SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wizja lokalna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zgodnie z SWZ

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

działanie siły wyższej; pandemia COVID-19

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju ( droga elektroniczna obligatoryjnie)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 07:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.