Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519843/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa pieszych w ciągu DW 522 w miejscowości Cierpięta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkim
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa pieszych w ciągu DW 522 w miejscowości Cierpięta
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2acd63ed-d235-4df4-b113-975eae98c36d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045108/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.41 Poprawa bezpieczeństwa pieszych w ciągu DW 522 w miejscowości Cierpięta
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/ lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy. Niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s, 2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 11 Instrukcji dla Wykonawców IDW – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W zakresie kwestii nieuregulowanych SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 56/WZP/2024/TP/WRI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 522 w m. Cierpięta na długości ok. 200 m, polegającą na budowie ciągu pieszego i zatok autobusowych wraz z wykonaniem nakładki nawierzchni.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, w tym m. in. usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu,
- rozbiórka elementów dróg i chodników,
- roboty ziemne (wykop, nasyp, warstwa ulepszona podłoża),
- wykonanie nawierzchni drogi wraz z poszerzeniem drogi,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszego i zjazdów,
- wykonanie betonowych obrzeży, krawężników i oporników,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- budowę oświetlenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie na podstawie określonych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą zsumowanych punktów w ramach określonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność zawodowa WykonawcyZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (oświadczy),
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.: wykonał (zakończył) należycie, co najmniej dwa zadania, w ramach których (każdego z nich) wykonano budowę lub przebudowę drogi klasy minimum Z*.
* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi [droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych obowiązującym w terminie uzyskania decyzji na realizację inwestycji (pozwolenie na budowę, ZRID, zgłoszenie robót)]
Zdolność zawodowa personelu Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (oświadczy), że skieruje do realizacji zamówienia osobę legitymującą się uprawnieniami i doświadczeniem określonymi poniżej:
Kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót branży drogowej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne oraz posiadający doświadczenia zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej przy realizacji co najmniej dwóch zadań (przez cały okres trwania robót, tj. od rozpoczęcia do zakończenia robót sprecyzowanych poniżej), w ramach których (każdego z nich) wykonano budowę lub przebudowę drogi klasy minimum Z*.
* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi [droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych].
Ponadto patrz pkt. 7 IDW - Rozdział I SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium: 9 000,00 zł. Wymagania w zakresie wadium określone zostały w pkt. 18 IdW – Rozdział I SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo wskazane w pkt. 7.7. IDW - Rozdział I SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia:120 dni od dnia podpisania umowy lub przekazania przez Zamawiającego decyzji ZRID (zezwolenie a realizację inwestycji drogowej) w zależności, która z okoliczność nastąpi później, z uwzględnieniem następujących terminów pośrednich:
- zakończenie robót budowlanych w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy lub przekazania przez Zamawiającego decyzji ZRID (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej) w zależności, która z okoliczności nastąpi później.
- złożenie wniosku, o pozwolenie na użytkowanie do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego w terminie 30 dni od dnia zakończenia robót budowlanych.
2. Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca winien założyć wraz z ofertą – zgodnie z pkt. 10 IDW – Rozdział I SWZ.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (GZ-50) do punktów poboru pozostających w użytkowaniu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19/2024
- Świadczenie usług geodezyjnych na terenie miasta Gdańska w ramach przygotowania nieruchomości do zbywania i regulacji stanów prawnych na rok 2025
- Zagospodarowanie zaplecza podwórzowego ul. Grunwaldzka 72 i 74, Sienkiewicza 5 i 5A ,Grunwaldzka 561 ,Matki Polki 7 ,ks. J. Zator Przytockiego 6 Zwycięstwa 44,Wolności 16/Bliska 6 oraz Wolności 15.
- Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2025 r.
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
- Remont drogi gminnej 293003K (ul. Sikornik) w km od 00 + 0,00 do km 00 + 064,36 w miejscowości Nawojowa, Gmina Nawojowa" oraz "Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej ul. Sikornik w Nawojowej
- Dobudowa chodnika w Nieczajnie Dolnej
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 107984B na odcinku Kaczyn Stary - Kaczyn Herbasy
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Gminie Tuczępy
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.