eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaUsługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7d2eeea-28a3-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla przewlekle, somatycznie chorych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d2eeea-28a3-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w drugim półroczu 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 83160,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych, dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
1) Szacunkowa ilość prania w drugim półroczu 2024 to około 18 000 kg.
2) Usługi pralnicze obejmują pranie m.in.
• odzież i bielizna osobista mieszkańców Domu (z włókien naturalnych
i syntetycznych),
• poduszki i kołdry,
• pościel, podkłady, koce,
• obrusy, bieżniki, serwetki, ścierki do naczyń,
• ubrania ochronne i odzież robocza personelu - mundurki, podkoszulki, fartuchy, furażerki, spodnie itp.
• inne – materace, zasłony, firany, mopy,
Technologia prania powinna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń, gatunku tkaniny tak, aby zapewnić wysoką jakość wypranego prania pod względem higienicznym i bakteriologicznym
3) Zakres świadczonej usługi obejmuje:
• pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, dezynfekcję (chemiczno-termiczną), odbiór brudnego i dostarczenie czystego prania,
• segregacja poszczególnych asortymentów prania, foliowanie w rękaw foliowy zgrzany obustronnie,
• maglowanie bielizny pościelowej,
• prasowanie bielizny fasonowej tj. mundurki, sukienki, bluzki, spodnie, koszule, spódnice itp.
• foliowanie bielizny fasonowej i transportowanie na wieszakach,
• odbiór brudnych i dostarczenie czystych rzeczy zwanych dalej „praniem” określonych w pkt 2. z siedziby Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” w Rudzie Śląskiej, ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, odbywać się będzie środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny czystej i brudnej jak również przewozu bielizny fasonowej w pozycji wiszącej.
• Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę przedmiotu zamówienia przesyłką kurierską.
• odbiór i dostawa prania określonego w pkt 2 odbywać się będzie od poniedziałku do soboty (sobota po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą) w godz. od 8:00 -13:00 Wykonawca kwituje odbiór prania ilościowo wg asortymentu,
• odbiór czystego prania odbywać się będzie w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego za pokwitowaniem, na kwicie zdawczo odbiorczym winna być ujęta waga czystego, suchego prania.
• czas realizacji reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi nie dłuższy niż 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji.
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy zagubione, uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie prania, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. Zamawiający uznaje za zaginięcie niezwrócenie danego asortymentu po upływie 14 dni od terminu zgłoszenia reklamacji. Po tym terminie Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych z zaginięciem.
4) Wykonawca w celu realizacji usługi dostarczy worki samootwierające się podczas prania o wymiarach 120x80. Niżej wymienione worki mają być uzupełniane sukcesywnie co trzy dni lub na zlecenie zamawiającego (kolorystyka worków do uzgodnienia z zachowaniem podziału na asortyment):
• worki białe (pranie na 90C) w ilości – 100 sztuk
• worki białe z brązowym pasem (pranie w niskich temperaturach) – 50 sztuk
• worki brązowe lub inny kolor (odzież robocza personelu) – 5 sztuk (pranie prane oddzielnie)
• worki szare z szarym/czarnym pasem (mopy) – 5 sztuk
• worki białe z żółtym pasem (odzież ochronna personel) – 10 sztuk (pranie prane oddzielnie)
• worki białe z czerwonym pasem (pranie zakaźne) – 20 sztuk
• worki siatkowe (z przeznaczeniem do prania asortymentu indywidualnego oraz prania delikatnego niepodlegającego procesowi maglowania) - 7 sztuk.
5) Zamawiający zastrzega, że pranie Zamawiającego nie będzie mieszane z praniem z innych placówek.
6) Zamawiający zastrzega sobie, że odzież ochronna i robocza personelu, firany, obrusy i serwetki nie będą prane razem z praniem mieszkańców.
7) Dobór środków piorących będzie dostosowany do rodzaju tkaniny oraz zabrudzenia.
8) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za ilość oraz asortyment odebranego prania zgodnie z kwitem zdawczo – odbiorczym.
9) Zamawiający zastrzega, iż pranie winno być ważone po procesie prania i suszenia.
10) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia przy zachowaniu minimalnej wartości przedmiotu zamówienia (określonej w zawartej umowie) na poziomie 70 %, gwarantującej Wykonawcy związane z tym zakresem umowy wynagrodzenie.
11) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

98311000-6 - Usługi odbierania prania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rudzki Zakład Aktywności Zawodowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412513870

7.3.3) Ulica: Główna 11

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-711

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.