Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254012/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w prawidłowym stanie technicznym urządzeń zasilania gwarantowanego obiektów Komendy Głównej Policji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w prawidłowym stanie technicznym urządzeń zasilania gwarantowanego obiektów Komendy Głównej Policji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2637ba-00ec-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119640/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.6 Zamówienie na "Zakup usług - pogwarancyjne przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe urządzeń zasilenia gwartantowanego w obiektach KGP ", udzielane w ramach odrębnych postępowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254012/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 119/Cir/22/MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 280000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w prawidłowym stanie technicznym urządzeń zasilania gwarantowanego obiektów Komendy Głównej Policji. Zamówienie dotyczy 9 obiektów KGP wskazanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej. Zamówienie będzie realizowane w dwóch Zadaniach:
Zadanie I - wykonywanie bieżącej usługi serwisowej w tym wykonywania napraw awaryjnych urządzeń w 9 obiektach KGP określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
Zadanie II - wykonywanie kwartalnych przeglądów konserwacyjnych urządzeń zasilania gwarantowanego w 9 obiektach KGP określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313288,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313288,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313288,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENGIE SAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522080379
7.3.3) Ulica: ul. Zwoleńska 97
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-761
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Serwisowanie i przeglądy konserwacyjne agregatów prądotwórczych – GEN-SYS Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313288,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Serwisowanie karetek , samochodów służbowych i samochodów transportu sanitarnego należących do Szpitala Powiatowego w Radomsku" Nr Spr. 408/2025
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
- "Naprawa naczepy ZREMB NS-600W"
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.