eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaUtworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d20af3-2887-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031609/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo – rekreacyjnego w Kościerzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2056910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:
Część I: place zabaw
1) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni ze sztucznej trawy
2) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni piaskowej
3) Roboty rozbiórkowe elementów wyposażenia parku
Powiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 330381,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:
Część II: infrastruktura – tor rolkarski, chodniki, plac sensoryczny, odwodnienie, mała architektura
1)Budowę toru dla rolkarzy z nawierzchni bitumicznej
2)Budowę ciągów pieszych z nawierzchni z kostki betonowej i płytek betonowych
3)Wykonanie placu sensorycznego wraz z wyposażeniem
4)Wykonanie miasteczka ruchu rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej i oznakowaniem
5)Wykonanie nawierzchni do gier podwórkowych
6)Wykonanie nawierzchni do gry w bule
7)Dostawę i montaż elementów małej architektury
8)Wykonanie zjazdu z kostki betonowej z ul. Piechowskiego
9)Budowę kanalizacji deszczowej
10)Roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni
11)Przestawienie istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej
12)Budowę przyłączy wod-kan i energetycznego
13)Dostawę i montaż toalety samoobsługowej
Powiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.5.) Wartość części: 682846,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:
Część III: obiekty sportowe:
1) Budowę nawierzchni betonowej skate parku wraz z wyposażeniem
2) Budowę kortu do tenisa ziemnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wyposażeniem i ogrodzeniem
3) Wykonanie boiska do koszykówki na nawierzchni betonowej istniejącego skate parku wraz z wyposażeniem
4) Wykonanie miejscowej renowacji boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem
5) Budowę muru oporowego z prefabrykowanych elementów betonowych
6) Budowę dojścia od zjazdu z ul. Piechowskiego do boisk i terenu rekreacyjnego
7) Odwodnienie
Powiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 851541,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:
Część IV: oświetlenie i monitoring
1) Budowę oświetlenia terenu
2) Wykonanie monitoringu
Powiatowy Konserwator Zabytków narzucił w decyzji KZ.4124.39.2024 z dnia 06.03.2024r. uzyskanie przed rozpoczęciem prac ziemnych lub robót budowlanych decyzji na prowadzenie badań archeologicznych Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Roboty budowlane będą wykonywane pod stałym nadzorem archeologicznym a jeżeli będzie taka konieczność będą prowadzone wyprzedzające badania archeologiczne w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót ziemnych. Koszt prac archeologicznych ponosi Zamawiający.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.5.5.) Wartość części: 106416,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie” z podziałem na części. Zamówienie obejmuje:
Część V: zagospodarowanie zieleni
1) Usunięcie i przesadzenie drzew
2) Nasadzenia nowej zieleni
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot umowy w zakresie zagospodarowania zieleni na okres 1 roku licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 97631,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły oferty. Kwoty złożonych przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia dla z części I. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: części I: place zabaw, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953981,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1157303,14 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły oferty. Kwoty złożonych przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia dla części II. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: części II: infrastruktura – tor rolkarski, chodniki, plac sensoryczny, odwodnienie, mała architektura, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1901239,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2142321,90 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły oferty. Kwoty złożonych przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia dla części III. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: części III: obiekty sportowe, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1915928,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3115795,53 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły oferty. Kwoty złożonych przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia dla części IV. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: części IV: oświetlenie i monitoring, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575751,17 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły oferty. Kwoty złożonych przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia dla części V. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: części V: zagospodarowanie zieleni, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487329,74 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.