Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384379/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158643110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50fa5b90-4be6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061400/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 776640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 1: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 1”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki STRATOS B40-36 VAX z napędem od hydrauliki pojazdu, w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki STRATOS B40-36 VAX i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 1 to maksymalnie 5000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 207400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 2: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 2”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 2 to maksymalnie 5000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 207400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 3: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 3”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 3 to maksymalnie 5000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 207400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 4: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 4”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 4 to maksymalnie 3000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 124440,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 5: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu równiarki”
Wynajem równiarki samojezdnej minimum 150 KM w ilości 1 szt. wyposażona w dwa lemiesze w tym minimum 1 o zmiennej geometrii wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 5 to maksymalnie 100 godzin w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2023 r. do godziny 08:00 dla części 1 przedmiotowego postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024”, dla Części 2: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 2” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2023 r. do godziny 08:00 wpłynęła jedna oferta, złożona przez Zakład Transportu Energetyki Połaniec Sp. z o.o., ul. Osiecka 34, 28-230 Połaniec na kwotę brutto 270 000,00 zł. Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, że na sfinansowanie zamówienia w zakresie części nr 2 zamierza przeznaczyć kwotę 223 992,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę i unieważnienia postępowanie w zakresie części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024”, dla Części 3: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 3” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2023 r. do godziny 08:00 wpłynęła jedna oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o., ul. Rakowska 40, 28-200 Staszów na kwotę brutto 270 000,00 zł. Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, że na sfinansowanie zamówienia w zakresie części nr 3 zamierza przeznaczyć kwotę 223 992,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę i unieważnienia postępowanie w zakresie części 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2023 r. do godziny 08:00 dla części 4 przedmiotowego postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024”, dla Części 5: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu równiarki” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2023 r. do godziny 08:00 wpłynęła jedna oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o., ul. Rakowska 40, 28-200 Staszów na kwotę brutto 54 000,00 zł. Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, że na sfinansowanie zamówienia w zakresie części nr 5 zamierza przeznaczyć kwotę 32 400,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę i unieważnienia postępowanie w zakresie części 5.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.