eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szudzia³owoDostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Szudzia³owo



Og³oszenie z dnia 2023-09-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Szudzia³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szudzia³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szudzia³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Szudzia³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a9f9c14-56d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00403258

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011071/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego i napêdowego na potrzeby Gminy Szudzia³owo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków w formularzu og³oszenia o zamówieniu informujê, ¿e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotycz±ce wymogu u¿ycia podpisu elektronicznego zosta³y szczegó³owo okre¶lone w punkcie VII SWZ Informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami jest jawny. Za³±czniki do protoko³u udostêpnia siê na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z tym ¿e oferty udostêpnia siê od chwili ich otwarcia. Zasada jawno¶ci, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
2. Udostêpnianie protoko³u lub za³±czników do protoko³u odbywaæ siê bêdzie
w oparciu o rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2020 poz. 2434 ze zm.).
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Szudzia³owo (Urz±d Gminy w Szudzia³owie, ul. Bankowa 1, 16-113 Szudzia³owo, tel. +48 (85) 722 14 04, e-mail:sekretariat@szudzialowo-gmina.pl, ttp://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl/).
2. Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej: inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce: podstaw prawnych i celu przetwarzania Pañstwa danych osobowych, odbiorcach danych, okresu ich przechowywania, przys³uguj±cych Pañstwu praw, ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, bêdziecie Pañstwo informowani przez komórkê merytoryczn± Urzêdu Gminy w Szudzia³owie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 355680

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia stanowi± powtarzaj±ce siê okresowo (w skali okresu grzewczego od wrze¶nia do maja) dostawy oleju opa³owego lekkiego, spe³niaj±cego wymagania: Ustawy z dnia 25-08-2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1315) , Rozporz±dzenia Ministra Energii w sprawie metod badania jako¶ci lekkiego oleju opa³owego, ciê¿kiego oleju opa³owego oraz oleju do silników statków ¿eglugi ¶ródl±dowej z dnia 21 maja 2015 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 584). Przewidywana wielko¶æ zamówienia to 80000,00 l realizowana wg potrzeb Zamawiaj±cego.
2. Dodatkowe obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca obowi±zany jest dostarczaæ w/w paliwa o jako¶ci i parametrach (sk³adzie) zgodnych z przepisami prawa.
2) Do ka¿dej dostawy paliw, stanowi±cych przedmiot zamówienia, Wykonawca do³±czy
dokument w jêzyku polskim (ewentualnie z t³umaczeniem na jêzyk polski sporz±dzonym przez t³umacza przysiêg³ego) dotycz±cy jako¶ci danej partii paliwa, w szczególno¶ci okre¶laj±cy parametry fizyko-chemiczne (¶wiadectwo jako¶ci), w oryginale lub potwierdzonej kopii.
W ramach zamówienia odbêdzie siê dostawa oko³o 80 000 l oleju opa³owego na sezon grzewczy 2023- 2024 do kot³owni:
- w remizie OSP w Wierzchlesiu (oko³o 5 000 l)
- w budynku wielofunkcyjnym w Szudzia³owie, ul. Górna 4a (oko³o 2 000 l)
- w Szkole Podstawowej w Babikach (oko³o 15 000 l)
- w Szkole Podstawowej w Szudzia³owie, ul. Szkolna 1 (58 000 l)
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³±czniku nr do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podana w ofercie cena musi byæ wyra¿ona w PLN. Cena musi uwzglêdniaæ wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmowaæ wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytu³u nale¿ytej oraz zgodnej z obowi±zuj±cymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
£±czn± Cenê oferty stanowi suma iloczynów prognozowanej ilo¶ci zamawianego oleju opa³owego (80 000 L) oraz odpowiadaj±cego jemu ceny jednostkowej netto z oferty za 1 m3 oleju opa³owego, podanego w formularzu oferty, a ustalonej zgodnie z postanowieniami poni¿szymi, powiêkszona o obowi±zuj±cy podatek VAT.
Cena oferty= ((80 m3 x cena jednostkowa oleju opa³owego netto za 1m3) + VAT).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 4 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 4 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VI. O¶wiadczenia i dokumenty SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu umowy.
1. Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-04 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-04 08:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.