Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00384789/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH – OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6724151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH – OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee822d9-486e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018286/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH – OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384789/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260074,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży na rzecz Zamawiającego paliw silnikowych – benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla potrzeb samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Mikołowie
- benzyna bezołowiowa Pb-95 (zgodna z PN-EN 228+A1:2017-06E) w ilości do 5 000 litrów;
- olej napędowy ON (zgodny z PN-EN 590+a1:2017-06) w ilości do 37 000 litrów;
Podane ilości są wartościami szacunkowymi/prognozowanymi, które w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (wynikających z sytuacji niezależnych od niego, zakupu lub wymiany samochodów i urządzeń spalinowych).
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym typu paliwo wzbogacone za zwykły ON, oraz benzyna wzbogacona za zwykłą Pb 95 na zasadach niniejszej umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Zwiększenie o 10% wartości szacunkowej litrów lub zmniejszenie wolumenu zakupu o jakąkolwiek wartość nie będzie stanowiło zmiany umowy oraz nie stanowi podstawy dla dochodzenia przez Dostawcę jakichkolwiek dodatkowych roszczeń od Zamawiającego, w tym roszczeń odszkodowawczych.
3. Tankowanie paliwa następować będzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb zamawiającego. Tankowanie paliw odbywać się będzie na stacji paliw przystosowanej i umożliwiającej tankowanie samochodów ciężarowych, położonej w odległości nie większej niż 8,5 km od Bazy zamawiającego (ul. Dzieńdziela 44, 43-190 Mikołów). Stacja paliw winna znajdować się w granicach administracyjnych Gminy Mikołów. Wykonawca umożliwi tankowanie każdego dnia roku o dowolnej porze.
4. Realizacja zamówienia polegać będzie na tankowaniu paliwa bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych (osobowych i ciężarowych) i urządzeń spalinowych Zamawiającego, z ustalonym limitem, bezgotówkowo i bez rachunku, za pomocą kart paliwowych (zabezpieczonych kodem identyfikacyjnym „PIN”) wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu lub okaziciela (dział organizacyjny Zamawiającego). Zakup paliwa powinien być udokumentowany wydrukiem potwierdzającym dokonanie transakcji i poprawności numeru PIN.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania odpowiedniej jakości paliwa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku poz.1680 ze zm.). Paliwa powinny spełniać wszystkie wymagania obowiązujących norm.
6. Zamawiający informuje, że na dzień uruchomienia niniejszego postępowania posiada na stanie:
- 23 pojazdów i maszyn,
- 3 działy organizacyjne Zamawiającego uprawnione do tankowania.
Wykaz samochodów posiadających prawo do tankowania wraz ze wskazaniem ich numerów rejestracyjnych będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą. W przypadku zaistnienia zmian w ilości posiadanych samochodów w okresie realizacji zamówienia Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy aktualny wykaz.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania Zamawiającemu, w terminie nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy, 26 kart paliwowych uprawniających do zakupu paliwa w systemie bezgotówkowym. Karty paliwowe będą wydane na numery rejestracyjne pojazdów znajdujących się w wykazie. Za wydanie pierwszych kart paliwowych do każdego samochodu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat.
W przypadku wyboru do realizacji zamówienia wykonawcy, z którym Zamawiający ma obecnie podpisaną umowę, Zamawiający dopuszcza pozostawienie obecnych karty paliwowych i nie wymaga wydania nowych. Nowe karty paliwowe wydawane będą w tym przypadku dla nowych samochodów Zamawiającego.
8. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty paliwowej, Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia:
- pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy o powyższym zdarzeniu w celu blokady karty w sieci punktów sprzedaży oraz dodatkowo potwierdzi zgłoszenie e-mailem, albo
- w przypadku udostępnienia przez Wykonawcę dostępu do Portalu/Systemu FLOTA, zamawiający sam zablokuje karty.
9. Zamawiający wymaga, aby zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty paliwowej były przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu Zamawiający zobowiązany będzie podać numer i typ utraconej karty, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie faksem lub drogą elektroniczną (e-mail) będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży Katy elektronicznej po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie drogą elektroniczną (e-mail) zostanie dokonane w następnym dniu roboczym.
Wykonawca zobowiązany będzie przejąć odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty paliwowej od, momentu przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży karty.
10. W przypadku, o którym mowa w pkt 8 (utrata, zniszczenie lb kradzież) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową elektroniczną kartę paliwową w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży kart. Za wydanie kart zamiennych Wykonawca obciąży Zamawiającego opłatą zgodnie z cennikiem opłat obowiązującym u Wykonawcy.
11. W przypadku braku możliwości zatankowania paliwa na podstawie karty paliwowej z przyczyn technicznych leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia tzw. autoryzacji karty, podlegającej na uzyskaniu zezwolenia na dokonanie transakcji bezgotówkowej i potwierdzenie transakcji poprzez wystawienie stosownego pokwitowania. Zapłata z tytułu ww. transakcji nastąpi na tożsamych zasadach jak rozliczenie za tankowanie przy użyciu karty elektronicznej.
12. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pełnego monitoringu transakcji, tj. daty i miejsca tankowania, rodzaju i ilości zatankowania paliwa, cenę za 1 litr paliwa i wartość zakupu paliwa w okresie rozliczeniowym po uwzględnieniu oferowanego rabatu/upustu z podaniem numeru karty paliwa i numeru rejestracyjnego samochodu.
13. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą bezgotówkowo na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
14. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy, tj. od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, gdzie za datę sprzedaży uznany będzie ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie krótszego okresu rozliczenia, np.:
od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego – z datą sprzedaży 15-tego dnia tego miesiąca
oraz za okres do 16 do ostatniego dnia miesiąca – z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zasady rozliczeń opisane zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), który stanowi integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. 20.10.2022 roku do godz. 12:00 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 10 w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA W MIKOŁOWIE
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych i gazowych
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO
- Zakup paliwa płynnego
- "Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 150 000,00 litrów dla Powiatowego Zakładu Transportu w Opatowie"
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.