Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/CZD/108/23 Przeprowadzenie robót budowlanych polegających na bieżącej kompleksowej konserwacji, dostawie i montażu wykładzin podłogowych i ściennych w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/108/23 Przeprowadzenie robót budowlanych polegających na bieżącej kompleksowej konserwacji, dostawie i montażu wykładzin podłogowych i ściennych w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-341683f0-27c7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/108/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147194,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST PRZEPROWADZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA KOMPLEKSOWEJ KONSERWACJI, DOSTAWIE I MONTAŻU WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH I ŚCIENNYCH W INSTYTUCIE „POMNIK – CENTRUM ZDROWIA DZIECKA”
Przewiduje się wykonanie następujących rodzajów prac:
• Miejscowe naprawy i uzupełnianie istniejących wykładzin podłogowych i ściennych, prowadzenie prac również na małych obszarach do 10 m2
• Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, dywanowych i posadzek parkietowych
• Oczyszczenie podłoża
• Gruntowanie podłoża
• Wykonanie warstw podposadzkowych lub w razie konieczności naprawa warstw istniejących
• Wykonanie warstw samopoziomujących
• Montaż narożników wyoblających
• Dostawa, ułożenie i zgrzewanie wykładziny z wywinięciem na ścianę na wysokość 10 cm
• Dostawa, ułożenie i zgrzewanie okładzin ściennych PCV
• Uzupełnienie spawów
• Wywóz zdemontowanych materiałów i gruzu do utylizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168561,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168561,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168561,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H. Tech-Bud Andrzej Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1130002966
7.3.3) Ulica: ul. Chłopickiego 12/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-314
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe TECH-BUD ANDRZEJ ŻAK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe TECH-BUD ANDRZEJ ŻAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168561,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Komisariat II Policji - budowa nowej siedziby wraz z wiatą garażową i zagospodarowaniem terenu
- Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie
- "Budowa budynku kancelarii leśnej dla Leśnictw Goraj i Lubikowo"
- Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.