eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-LaskowiceBudowa "Zmys³ogrodu" przy Publicznej Szkole Podstawowej w Minkowicach O³awskich.



Og³oszenie z dnia 2024-07-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa „Zmys³ogrodu” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Minkowicach O³awskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa „Zmys³ogrodu” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Minkowicach O³awskich.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1979e6e-1b0d-4b25-b942-9807633541cc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00403467

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059674/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Budowa "Zmys³ogrodu" przy Publicznej Szkole Podstawowej w Minkowicach O³awskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie
elektronicznej zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
3. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi napytania preferuje siê, aby komunikacjamiêdzyzamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym
wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane by³y za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lijwiadomo¶ædo zamawiaj±cego”. Za datê
przekazania(wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñorazinformacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzezklikniêcieprzycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
dozamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿ewiadomo¶æzosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê zapo¶rednictwem poczty
elektronicznej. Adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:
um.zamowienia@jelczlaskowice.pl4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcominformacje za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdziezamieszcza³ na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymiprzepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowi±zek sprawdzania
komunikatów iwiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.plprzes³anych przez
zamawiaj±cego,gdy¿ systempowiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomieniemo¿e trafiæ do folderu
SPAM.6. Zamawiaj±cy,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporz±dzania i przekazywaniainformacji oraz
wymagañtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz ¶rodków komunikacjielektronicznej
wpostêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub
konkursiezamieszczawymaganiadotycz±cespecyfikacji po³±czenia, formatuprzesy³anych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³ydostêp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastêpuj±cej konfiguracji:pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza
wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) w³±czona obs³ugaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu
przyjêtegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformêzakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem G³ównego UrzêduMiar.7. Wykonawca, przystêpuj±c
doniniejszegopostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania
zplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz
uznaje go za wi±¿±cy,i) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 8. Zamawiaj±cy informuje,
¿e instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przyu¿yciuplatformazakupowa.pl znajduj±
siê w zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych
wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4
maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestGmina Jelcz-
Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice.2)administratorwyznaczy³ InspektoraDanych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adreseme-mail: -
iod@jelcz-laskowice.pl3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na
podstawie art. 6 ust.1 lit. cRODO w celu zwi±zanymz przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana
danychosobowych bêd±osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania woparciu o art. 74ustawy PZP5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie
z art. 78 ust. 1PZP przezokres 4 lat od dniazakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;6) obowi±zekpodaniaprzez Pani±/Panadanych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jestwymogiemustawowym okre¶lonym wprzepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje niebêd±podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada
Pani/Pan:a)napodstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(wprzypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymaga³oby po stronie administratora
niewspó³mierniedu¿ego wysi³kumo¿e zostaæPani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych
informacji maj±cych nacelusprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania oudzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonegopostêpowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ
zmian±wyniku postêpowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresieniezgodnym z ustaw±PZP oraznie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);c) napodstawie art. 18RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danychosobowych zzastrze¿eniemokresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu
orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi nawa¿ne wzglêdyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);d) prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, ¿eprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³ugujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniePani/Pana
danychosobowych przezadministratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jestUrz±d OchronyDanychOsobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust.
3lit.b,d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZF.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa „Zmys³ogrodu” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Minkowicach O³awskich.
2. Roboty obejmuj± przebudowê budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Minkowicach O³awskich w zakresie wykonania otworu drzwiowego, zadaszenia oraz budowy obiektów ma³ej architektury wraz z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej.
3. Zakres robot dla bran¿y architektonicznej i konstrukcyjnej obejmuje:
1) Wykonanie otworu drzwiowego w miejscu istniej±cego otworu okiennego.
2) Monta¿ drzwi.
3) Wykonanie zadaszenia nad projektowanym wej¶ciem.
4) Wykonanie stopni zewnêtrznych do projektowanego wej¶cia do budynku - wed³ug odrêbnego opracowania.
5) Demonta¿ istniej±cego betonowego sto³u do pingponga.
6) Dostawa i monta¿ ma³ej architektury w postaci:
a) skrzyni drewnianych pod ogród warzywny - 6 szt.,
b) pergoli edukacyjnej - 20 m,
c) drewnianych ³awek dla uczniów - 1 kpl.,
d) drewnianej ³awki dla nauczyciela - 1 szt.,
e) drewnianego sto³u dla nauczyciela - 1 szt.,
f) tablicy rysunkowej -1 szt. 7) Wykonanie nawierzchni:
a) mineralnej - zgodnie z czê¶ci± rysunkow±,
b) ¿wirowej - zgodnie z czê¶ci± rysunkow±,
c) ¶cie¿ki z plastrów drewna - zgodnie z czê¶ci± rysunkow±.
8) Rekultywacja trawnika w miejscach uszkodzeñ - 76,87 m2.
Szczegó³owa charakterystyka wymienionych urz±dzeñ ma³ej architektury znajduje siê w opisie technicznym do projektu zagospodarowania terenu oraz w opisie technicznym do projektu technicznego.
4. Zakres robót dla bran¿y instalacji sanitarnych obejmuje:
1) Instalacje sanitarne zewnêtrzne:
a) wykonanie zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z monta¿em zbiornika bezodp³ywowego oraz zbiornika naziemnego stoj±cego dla gromadzenia wód opadowych z terenu inwestycji.
2) Instalacje sanitarne wewnêtrzne:
a) demonta¿ istniej±cego grzejnika instalacji c.o. koliduj±cego z projektowanym nowym wej¶ciem do budynku; grzejnik nale¿y zdemontowaæ, a podej¶cia i instalacjê c.o. za¶lepiæ,
b) dostawa i monta¿ kurtyny powietrznej.
5. Zakres robót dla bran¿y instalacji elektrycznych obejmuje:
Zaprojektowano nastêpuj±ce instalacje elektryczne:
1) rozdzielnicê RZ,
2) dwie oprawy o¶wietleniowe elewacyjne wraz z zasilaniem i sterowaniem - zgodnie z wytycznymi architektonicznymi,
3) zasilanie kurtyny powietrznej nad wyj¶ciem - zgodnie z wytycznymi architektonicznymi,
4) zasilanie pompy zatapialnej zbiornika bezodp³ywowego kanalizacji deszczowej wraz z sygnalizacj± przepe³nienia - zgodnie z wytycznymi bran¿y instalacje sanitarne,
5) zasilanie gniazd wtykowych zamontowanych na konstrukcji pergoli - zgodnie z wytycznymi architektonicznymi.
6. Szczegó³owy zakres zadania okre¶la dokumentacja projektowa:
1) projekt architektoniczno-budowlany,
2) projekt techniczny,
3) projekt technicznym - budowa schodów zewnêtrznych przy budynku PSP w Minkowicach O³awskich,
4) przedmiar robót - bran¿a architektoniczna i konstrukcyjna,
5) przedmiar robót - instalacje sanitarne zewnêtrzne,
6) przedmiar robót - instalacje sanitarne wewnêtrzne,
7) przedmiar robót - instalacje elektryczne.
Przedmiary stanowi± dokument pogl±dowy.
Stanowi±ce Za³±cznik nr 12 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy
przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
Zamówienia te bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju robót wystêpuj±cych przy zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych na terenie Miasta i Gminy Jelcz –Laskowice w wysoko¶ci ok. 50% warto¶ci zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium :
-Cena
-Okres gwarancji i rêkojmi
- termin wykonania

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem by³o zagospodarowanie terenów rekreacyjnych wraz z obiektami ma³ej architektury o ³±cznej warto¶ci min. 150 000,00 z³ brutto;
2) Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponowa³:
a) osob± Kierownika Budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci konstukcyjno-budowlanej;
b) osob± posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Uwaga:  Uprawnienia, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278).  Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowa³a uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.  W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2021.1646).
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w ust. 2 - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3B do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, z³o¿one wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 9 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych robót budowlanych z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
Deklaracje zgodno¶ci producenta oraz fotografie na:
a) skrzynie drewniane pod ogród warzywny,
b) drewniane ³awki dla uczniów,
c) drewnian± ³awkê dla nauczyciela,
d) drewniany stó³ dla nauczyciela,
e) tablicê rysunkow±.
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Deklaracje zgodno¶ci producenta oraz fotografie na:
a) skrzynie drewniane pod ogród warzywny,
b) drewniane ³awki dla uczniów,
c) drewnian± ³awkê dla nauczyciela,
d) drewniany stó³ dla nauczyciela,
e) tablicê rysunkow±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
2000,00 PLN na ka¿d± czê¶æ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych),
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku BS O³awa Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem Wadium w postêpowaniu Budowa „Zmys³ogrodu” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Minkowicach O³awskich.
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Jelcz-Laskowice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.