eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieModernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ee497a-83ac-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.87.2023.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu.
1. Stan istniejący:
Budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu powstał w połowie lat 70. XX wieku. Budynek z centralnie zlokalizowaną salą widowiskową, otoczoną wokół pomieszczeniami towarzyszącymi, pomieszczeniami biurowymi oraz pracowniami plastycznymi (…)
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
2.1. Branża budowlana:
1) Rozbiórki i demontaże:
2) Przygotowanie podłoża dachu i technologia wykonania pokrycia dachu:
3) Dach obiektu i zewnętrzne elementy – zadaszenia:
4) Montaż membrany EPDM:
5) Balustrady:
6) Warstwy tarasów i balkonów:
7) Elewacja z płyt włókno-cementowych:
Wykonać elewację wentylowaną z płyt włókno-cementowych. Elewację zaprojektowano z płyt grubości 8mm o wymiarach maksymalnych płyty 250 x 122 cm w kolorze ciemno-szarym, kolorze jasno-szarym oraz w części elewacji, w obrębie logo z płyt jasno-szarych ze strukturą linearną (jako frezowane, bez podświetlenia)” elewacji z płyt jasno-szarych ze strukturą linearną. Cięcie, składowanie i transport płyt wykonywać zgodnie z wytycznymi producenta. Pod-konstrukcję systemową wykonać z profili aluminiowych T kotwionych do elewacji poprzez warstwę styropianu za pomocą kotew posiadających niezbędne atesty budowlane. Profile aluminiowe należy pomalować farbami do aluminium w kolorze czarnym.
8) Elewacje główne tynkowane tynkiem cienkowarstwowym:
Część elewacji głównych wykończona będzie tynkiem, lokalizacja według rysunków
projektowych. Istniejący tynk oczyścić, gdzie konieczne wykonać naprawy tynku.
Wykonać warstwę podkładową z kleju na siatce. Wykonać warstwę tynku o uziarnieniu 3 mm z zatarciem typu baranek.
9) Elewacje dziedzińca:
Dwie elewacje dziedzińca, które są tynkowane należy wykończyć tynkiem cienkowarstwowym. Istniejący tynk oczyścić, gdzie konieczne wykonać naprawy tynku. Wykonać warstwę podkładową z kleju na siatce z włókna szklanego do zastosowań zewnętrznych. Wykonać warstwę tynku o uziarnieniu 3 mm z zatarciem typu baranek. Użyć tynku silikonowego lub silikatowego. Tynk akrylowy nie jest dopuszczalny.
Dwie pozostałe elewacje dziedzińca po zdemontowaniu blachy falistej i izolacji należy
oczyścić, wyrównać jeśli jest to konieczne. Elewację należy docieplić płytami z wełny
mineralnej grubości 18 cm montowanymi mechanicznie do podłoża. Płyty zaciągnąć
klejem na siatce z włókna szklanego do zastosować zewnętrznych. Wykonać warstwę tynku o uziarnieniu 3 mm z zatarciem typu baranek. żyć tynku silikonowego lub silikatowego.

10) Sufity podwieszane w zadaszeniach zewnętrznych:
Wykonać sufity podwieszane z kasetonów z siatki cięto-ciągnionej aluminiowej o oczku wielkości 8x6 mm. Do montażu zastosować systemowe profile nośne C 60x35 mm oraz profile krawędziowe z kątownika 50x50 mm. Ślusarka aluminiowa okienna i drzwiowa:
Zamontować ślusarkę aluminiową okienną i drzwiową zgodnie z rysunkami zestawień.
11) Okładziny schodów zewnętrznych:
Na schodach zewnętrznych do USC zamontować stopnice i podstopnice z płyt granitowych grubości 3 cm na zaprawach mrozoodpornych.
2.2 Branża elektryczna:
1) Instalacja fotowoltaiczna:
Budynek zostanie wyposażony w instalację fotowoltaiczną o łącznej mocy 49,28 kWp. Docelowo instalacja będzie włączona do sieci elektroenergetycznej”.

Instalację fotowoltaiczną stanowić będą:
a) moduły fotowoltaiczne 385W,
b) falownik fotowoltaiczny,
c) okablowanie:
 okablowanie i złącza po stronie prądu stałego (DC),
 okablowanie po stronie prądu zmiennego (AC),
d) Rozdzielnie elektryczne:
 Rozdzielnica RPV,
e) Ochronniki przepięciowe DC w obudowie,
f) Konstrukcja:
 Konstrukcja montażowa dla ramkowych modułów fotowoltaicznych:
g) Instalacje elektryczne,
h) System zabezpieczenia przed wypływem energii do sieci,
i) Zabezpieczenia przeciwpożarowe,
j) Ochrona przeciwprzepięciowa.

2) Instalacja odgromowa;
Dla zapewnienia ochrony odgromowej obiektu na dachu obiektu zaprojektowano siatkę poziomych oraz pionowych przewodów instalacji odgromowej. Przewody instalacji odgromowej wykonane będą z pręta stalowego, ocynkowanego o średnicy 8 mm. W celu ochrony urządzeń na dachu budynku zastosowane będą maszty odgromowe o podstawach betonowych o wysokości dostosowanej do chronionych urządzeń. Zaprojektowany rozstaw masztów zapewnia ochronę powierzchni instalacji fotowoltaicznej.

3) Instalacje zewnętrzne:
Instalacja oświetlenia zewnętrznego:
Zaprojektowano instalację oświetlenia zewnętrznego w postaci pasków LED montowanychw zadaszeniu. Oprawy oświetlenia zewnętrznego sterowane będą za pomocą zegara astronomicznego.

2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

3. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji (…)

5. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.

6. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego.

7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

8. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w obiektach użyteczności publicznej, wykona prace w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Kultury oraz przyległej restauracji w sposób zapewniający bezpieczeństwo korzystania z budynku przez pracowników i klientów.
Wszelkie prace zakłócające funkcjonowanie Miejskiego Ośrodka Kultury przyległej restauracji Wykonawca będzie wykonywał w terminie i na zasadach uzgodnionych z osobą nadzorującą realizację umowy z ramienia Zamawiającego.

9. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t.j. roboty budowlane, roboty elektryczne), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
10. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr Edycj8/2023/6832/PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Zawierciu.

11. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

Ze względu na ogr. ilość znaków szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od Wykonawców:

1. Przedsiębiorstwo Budowlane „DOMBUD” SA
ul. Drzymały 15, Katowice, 40-059 - kwota 10 538 470,76 zł
2. Berger Bau Polska Sp. z o.o.Ul. Szczecińska 11,54-517 Wrocław-kwota
9 976 680,95 zł
3. HYDRATEC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Por. Anatola Radziwonika 12 15-166 Białystok- kwota 12 915 000,00 zł
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp
4. CZĘSTOBUD Sp. z o. o. 42- 200 Częstochowa Al. Bohaterów Monte Cassino 40 - kwota 8 717 010,00 zł
5. TRANS-JUL-BUD Spółka Sp. z o .o. Blizyce 65 42-320 Niegowa kwota 7 818 528,67 zł
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp
6. Milimex S.A Ul. Olimpijska 7, 41-100 Siemianowice Śląskie- kwota 9 945 693,99 zł
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp
7. COMPLIDO Michał Dziubek ul. Walerego Przyborowskiego 91
25-351 Domaszowice- kwota 8 708 749,63 zł
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp

8. PRBiUT KARBUD Karol Adamczyk ul. Szwedzka 8/25 25-135 Kielce- kwota 8 637 770,00 zł
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp


Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 6 670 000,00 zł brutto. Zamawiający zwiększył kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną tj. do kwoty 7 818 528,67 zł. Oferta z najniższą ceną, tj. złożona przez TRANS-JUL-BUD Spółka Sp. z o .o. Bliżyce 65, 42-320 Niegowa, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp.

Tym samym oferta z najniższą ceną tj.: CZĘSTOBUD Sp. z o. o. 42- 200 Częstochowa Al. Bohaterów Monte Cassino 40, przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty z najniższą ceną.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8717010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915000,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu złożono 8 ofert w tym:
1 oferta złożona przez duże przedsiębiorstwo
3 oferty złożone przez średnie przedsiębiorstwo
2 oferty złożone przez mikroprzedsiębiorstwa
1 oferta złożone przez małe przedsiębiorstwo
1 oferta złożona przez osobę fizyczna nie prowadzącą działalności gospodarczej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.