Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066755/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2023/BZP 00358148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej Nr 116004 R w miejscowości Leszczawka „Pastewnik” w km 0+000 do km 0+650”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bircza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@bircza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bircza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej Nr 116004 R w miejscowości Leszczawka „Pastewnik” w km 0+000 do km 0+650”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9f8b7f-bede-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016737/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 116004 R w miejscowości Leszczawka „Pastewnik” w km 0+000 do km 0+650
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32520,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr 116004 R
w miejscowości Leszczawka „Pastewnik” w km 0+000 do km 0+650”
Zakres robót od km 0+000 do km 0+650 tj.: 650,00 m
1. Zakres i cel robót
Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania przebudowy drogi gminnej Nr 116004 R Leszczawka „Pastewnik”. Droga objęta opracowaniem zlokalizowana jest na działkach nr 133, 132, obręb ewidencyjny 0016 Leszczawka i stanowi połączenie komunikacyjne przyległych nieruchomości z drogą powiatową, usytuowaną na działce ewid. nr 352 (Nr 2076 Leszczawa Dolna – Leszczawka).
Zakres przebudowy drogi obejmuje: korektę łuków poziomych, wymianę konstrukcji jezdni na powierzchni występujących kolein i przełomów, wykonanie wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jako warstwa wiążąca i warstwa ścieralna. Zakres przebudowy obejmuje również wykonanie utwardzenia poboczy i uporządkowanie spływu wód opadowych poprzez wymianę istniejących przepustów drogowych i oczyszczenie rowów odwadniających. Opracowanie projektowe obejmuje przebudowę drogi na odcinku od km 0+000,00 do km 0+650,00.
Celem opracowania jest poprawa komunikacji, zwiększenie nośności jezdni
i bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz zabezpieczenie jezdni i korpusu drogi przed zniszczeniem, na skutek możliwości wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Opis stanu istniejącego
Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej
o szerokości zmiennej 5, 20 - 3,20 m, na dalszym odcinku nawierzchnię bitumiczną
o szerokości 3,00 m. Stan techniczny nawierzchni jest bardzo zły, jezdnia posiada bardzo duże zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym. Występują
w niej duże ubytki, wyboje oraz koleiny podłużne w śladzie jezdnym pojazdów mechanicznych. Istniejący stan nawierzchni wskazuje na słabą nośność konstrukcji. Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu, tj. rowami drogowymi, istniejącymi przepustami drogowymi pod zjazdami oraz przepustem pod koroną drogi do potoku. Rowy drogowe są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. Przepusty pod zjazdami w większości są drożne i nie wymagają przebudowy. Istniejące przepusty pod koroną drogi z rur betonowych są drożne i nie wymagają przebudowy lub wymiany. Stwierdzone zniszczenia nawierzchni mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni i wykonania nowej nawierzchni, utwardzenie poboczy oraz uporządkowanie spływu wód opadowych. Na podstawie przeprowadzonych pomiarów w terenie istniejąca konstrukcja jezdni posiada grubość 20 - 30 cm, nawierzchnia wykonana jest z masy mineralno- bitumicznej, na podbudowie z kruszywa, stanowiącego mieszankę żwiru, tłucznia niesortowanego i pospółki.
3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych
Planowana inwestycja związana z przebudową drogi gminnej będzie wykonana
w śladzie istniejącym korpusu drogowego. Początek przebudowy drogi (początek robót) przyjęto w km 0+000 od granicy działki pasa drogowego drogi powiatowej ( skrzyżowanie dróg) o nawierzchni bitumicznej, zaś koniec w km 0+650jako połączenie z dalszym odcinkiem drogi o nawierzchni bitumicznej.
Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem:
• Klasa drogi D (dojazdowa),
• Prędkość projektowa: Vp=30 km/h,
• szerokość jezdni: 3,00 m,
• pobocza utwardzone 0,30 m,
• pobocza ziemne 0,50 m,
• nawierzchnia bitumiczna,
• rowy drogowe istniejące
Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na wyrównaniu istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym wraz z dogęszczeniem, wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego, skropieniu istniejącej i projektowanej konstrukcji nawierzchni emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne.
4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o przeprowadzoną wizję w terenie oraz ustalenia zawarte z Zamawiającym. Przyjęto następujące konstrukcje:
4.1. nawierzchnia jezdnia na odcinku 0+000,00 do km 0+036,50
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 5 cm
• skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• istniejąca konstrukcja jezdni - średnia grubość 35 cm
Razem grubość konstrukcji 40 cm
Nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+036,50 do km 0+073,00, jest
w dobrym stanie technicznym i nie wymaga przebudowy.
4.2. Nawierzchnia jezdnia na odcinku 0+073,00 do km 0+623,00
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
• skropienie podbudowy z tłucznia kamiennego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• podbudowa z tłucznia kamiennego (wzmocnienie) 31,5/63 mm grubość 15 cm
• wyrównanie odcinkowo istniejącej konstrukcji jezdni kruszywem łamanym 0/31,5 mm
• istniejące podłoże średnia grubość 25 cm
Razem grubość konstrukcji 48 cm
4.3. Nawierzchnia jezdnia na odcinku od km 0+623,00 do km 0+650,00
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
• skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• istniejąca konstrukcja jezdni średnia grubość 40 cm
Razem grubość konstrukcji 48 cm
4.4. Konstrukcja poboczy:
Pobocza na odcinku od km 0+000 do km 0+036,50 - pobocza ziemne
Pobocza na odcinku od km 0+073 do km 0+623
• 23 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/63 mm, stabilizowanym mechanicznie,
• istniejące pobocze ziemne.
Pobocza na odcinku od km 0+623 do km 0+650
• 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/63 mm, stabilizowanym mechanicznie,
• istniejące pobocze ziemne.
Zestawienie powierzchni projektowanych element6w drogi:
• nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi 1.901,00 m2
• pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym 346,20 m2
5. Przebieg niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym
Przebieg projektowanej niwelety jezdni został dostosowany do istniejącego stanu
i przebiegu drogi, z uwzględnieniem spadków przyległego terenu. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Niweleta jezdni na całym odcinku podnosi się średnio od 5 do 23 cm.
Na przebudowywanym odcinku założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym o wartości 4% oraz na poboczach drogi .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191046,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262032,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191046,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7) Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa , ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881077217
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Zawadka 50
7.3.5) Kod pocztowy: 38-711
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa
jakie przetargi wygrała firma
Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19104692 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI BIRCZA
więcej: przetargi BIRCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.