Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00321844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fceec11-1162-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059607/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn.zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), ustawą z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) i innymi aktami i przepisami odrębnymi oraz uchwałą Nr LXV/629/24 Rady Gminy Zamość z dnia 03.04.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
Skala opracowania 1:2000
Zakres prac i dokumentów planu
Etap I
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) wykonania projektu ogłoszeń, zawiadomień, obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wykazem właściwych organów i instytucji do uzgodnienia i opiniowania planu z adresami
2) przeprowadzenia analizy uzyskanych wniosków
3) wykonania koncepcji projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową - ustalenia planu, rysunku planu w skali 1:2000 - 1 egz.
4) opracowania projektu prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - 2 egz.
5) opracowania prognozy skutków finansowych - 2 egz.
6) zapisu treści uchwały i prognoz oraz rysunku planu w formie elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 1916 z późn. zm)
7) opracowania wykazu wniosków wraz z uzasadnieniem uwzględnienia lub nieuwzględnienia w projekcie planu.- 1 egz.
8) udziału w posiedzeniu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
9) wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z uzyskanej opinii Komisji
10) przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany planu do uzgodnień i opiniowania
Etap II
Wykonawca zobowiązany jest do;
1) wykonania projektu zawiadomień o przystąpieniu do uzgadniania i opiniowania projektu planu wraz z wykazem właściwych organów i instytucji z adresami
2) wprowadzenia do projektu planu i projektu prognozy oddziaływania na środowisko korekt wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz o ile zajdzie taka konieczność ponowienia procedury uzyskania uzgodnień i opinii.
3) opracowanie wykazu uwag organów uzgadniających i opiniujących wraz z uzasadnieniem uwag uwzględnionych i nieuwzględnionych - 1 egz.
4) wykonania projektu ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu.
5) udziału w dyskusji publicznej nad założeniami wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu.
6) opracowania analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia i uzasadnieniem nieuwzględnienia. - 1 egz.
7) przedstawienia proponowanych rozstrzygnięć Zamawiającemu i uzyskania stanowiska zamawiającego.
8) sporządzenia wykazu uwag - 1 egz.
9) wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag.
10) ewentualne ponowienie uzgodnień i opiniowania w niezbędnym zakresie
11) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania
12) ewentualne ponowienie procedury związanej z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu i dyskusji publicznej.
13) opracowania ostatecznej wersji projektu zmiany planu:
- część opisową w formie projektu uchwały Rady Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał. Nr 1 - rysunek planu w skali 1:2000 - w tym w wersji elektronicznej,
- zał. Nr 2 - projekt rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy - w tym w wersji elektronicznej,
- zał. nr 3 - projekt rozstrzygnięć o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania - w tym w wersji elektronicznej,
- prognozy oddziaływania na środowisko - w tym w wersji elektronicznej,
- prognozy skutków finansowych - w tym w wersji elektronicznej,
- przygotowania dokumentacji formalno-prawnej.
14) udziału w sesji Rady gminy poprzez:
- przedstawienie projektu planu - wraz z załącznikami - Radzie Gminy do uchwalenia,
- wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wniesionych przez Radę gminy i udział w czynnościach ponowionej w niezbędnym zakresie procedury planistycznej.
15) dostarczenia opracowania w terminie 4 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy:
- część opisową w formie projektu uchwały Rady Gminy wraz załącznikami Nr 2 i Nr 3 - 4 egz oraz w wersji elektronicznej (plik XML),
- zał Nr 1 - rysunek planu w skali 1:2000 - 1 egz. mapy kolorowej i 1 egz. mapy czarno-białej oraz w wersji elektronicznej (plik GML),
- prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz oraz w wersji elektronicznej,
- prognozy skutków finansowych - 2 egz oraz w wersji elektronicznej,
- dokumentację formalno-prawną 1 egz. – teczka oraz w wersji elektronicznej,
16) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie opracowania planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami.
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA GRUSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151454010
7.3.3) Ulica: MOKRE 24C
7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Trzcianne
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BOJADŁA
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Radzyń Podlaski"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.