Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389055/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00408036/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00479626/01 - Wynik z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż trzech mikroinstalacji fotowoltaicznych na dachach budynków Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, Wrocławiu oraz Bytomiu, wraz z wykonaniem prac towarzyszących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-109
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 12 362 71 12
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ast.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404392
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00389055
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, przy ul. Warszawskiej 5, wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, tj.: projekcie technicznym Instalacja fotowoltaiczna o mocy 17,85 kWp - ul. Warszawska 5, Kraków, będących integralną częścią SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę urządzeń i materiałów fabrycznie nowych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, koszty dostawy, rozładunku, montażu, koszty wykonania wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia, świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego oraz prac towarzyszących.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 10 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, co najmniej 12 letniej gwarancji na falownik oraz co najmniej 25 lat gwarancji na optymalizatory mocy, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
8. Czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu.
9. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 3 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
10. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką i uruchomieniem ponosi Wykonawca.
11. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
12. Trzykrotna naprawa przedmiotu zamówienia/tego samego elementu będącego przedmiotem zamówienia lub sumaryczny czas naprawy przekraczający 1 miesiąc w okresie gwarancji kwalifikuje zamawiany przedmiot/element do wymiany na nowy przez Wykonawcę na jego koszt. Wymiana powinna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i p.poż.
15. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
17. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 95 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy zł). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część należy przedłożyć dowód ubezpieczenia na co najmniej sumę ww. części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
18. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
Po zmianie:
1. Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, przy ul. Warszawskiej 5, wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, tj.: projekcie technicznym Instalacja fotowoltaiczna o mocy 17,85 kWp - ul. Warszawska 5, Kraków, będących integralną częścią SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę urządzeń i materiałów fabrycznie nowych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, koszty dostawy, rozładunku, montażu, koszty wykonania wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia, świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego oraz prac towarzyszących.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 10 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, co najmniej 12 letniej gwarancji na falownik oraz co najmniej 25 lat gwarancji na optymalizatory mocy, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
8. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu i ustalenie niezwłocznego terminu usunięcia wady/usterki, o ile nie uda się jej usunąć w trakcie diagnozy.
9. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 3 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W przypadku obiektywnego wykazania niemożności usunięcia wady w terminie Strony ustalą stosowny niezbędny termin na jej usunięcie.
10. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką i uruchomieniem ponosi Wykonawca.
11. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
12. Trzykrotna naprawa przedmiotu zamówienia/tego samego elementu będącego przedmiotem zamówienia lub sumaryczny czas naprawy przekraczający 1 miesiąc w okresie gwarancji kwalifikuje zamawiany przedmiot/element do wymiany na nowy przez Wykonawcę na jego koszt. Wymiana powinna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i p.poż.
15. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
17. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 95 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy zł). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część należy przedłożyć dowód ubezpieczenia na co najmniej sumę ww. części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
18. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego we Wrocławiu, przy ul.Braniborskiej 59 oraz dwóch magazynów energii niskonapięcioweych kompatybilnych z falownikiem zgodnie z dokumentacją i OPZ, wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, tj.: projekcie technicznym Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,875 kWp z systemem magazynowania energii - ul. Braniborska 59, Wrocław, będących integralną częścią SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę urządzeń i materiałów fabrycznie nowych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, koszty dostawy, rozładunku, montażu, koszty wykonania wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia, świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego oraz prac towarzyszących.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 10 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, co najmniej 12 letniej gwarancji na falownik, co najmniej 10 letniej gwarancji na magazyn energii oraz co najmniej 25 lat gwarancji na optymalizatory mocy, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
8. Czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu.
9. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 3 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
10. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką i uruchomieniem ponosi Wykonawca.
11. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
12. Trzykrotna naprawa przedmiotu zamówienia/tego samego elementu będącego przedmiotem zamówienia lub sumaryczny czas naprawy przekraczający 1 miesiąc w okresie gwarancji kwalifikuje zamawiany przedmiot/element do wymiany na nowy przez Wykonawcę na jego koszt. Wymiana powinna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i p.poż.
15. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 290 000 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy zł). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część należy przedłożyć dowód ubezpieczenia na co najmniej sumę ww. części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
17. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
Po zmianie:
1. Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego we Wrocławiu, przy ul.Braniborskiej 59 oraz dwóch magazynów energii niskonapięcioweych kompatybilnych z falownikiem zgodnie z dokumentacją i OPZ, wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, tj.: projekcie technicznym Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,875 kWp z systemem magazynowania energii - ul. Braniborska 59, Wrocław, będących integralną częścią SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę urządzeń i materiałów fabrycznie nowych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, koszty dostawy, rozładunku, montażu, koszty wykonania wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia, świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego oraz prac towarzyszących.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 10 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, co najmniej 12 letniej gwarancji na falownik, co najmniej 10 letniej gwarancji na magazyn energii oraz co najmniej 25 lat gwarancji na optymalizatory mocy, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
8. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu i ustalenie niezwłocznego terminu usunięcia wady/usterki, o ile nie uda się jej usunąć w trakcie diagnozy.
9. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 3 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W przypadku obiektywnego wykazania niemożności usunięcia wady w terminie Strony ustalą stosowny niezbędny termin na jej usunięcie.
10. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką i uruchomieniem ponosi Wykonawca.
11. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
12. Trzykrotna naprawa przedmiotu zamówienia/tego samego elementu będącego przedmiotem zamówienia lub sumaryczny czas naprawy przekraczający 1 miesiąc w okresie gwarancji kwalifikuje zamawiany przedmiot/element do wymiany na nowy przez Wykonawcę na jego koszt. Wymiana powinna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i p.poż.
15. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 290 000 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy zł). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część należy przedłożyć dowód ubezpieczenia na co najmniej sumę ww. części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
17. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Bytomiu, przy ul. Piłsudskiego 24a, wraz z wykonaniem remontu połaci dachowej zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem robót oraz wykonaniem prac towarzyszących.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, tj.: projekcie technicznym - Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,875 kWp - ul. Józefa Piłsudskiego 24A, Bytom, przedmiarze robót, będących integralną częścią SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę urządzeń i materiałów fabrycznie nowych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, koszty dostawy, rozładunku, montażu, koszty wykonania wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia, świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego oraz prac towarzyszących.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 10 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, co najmniej 12 letniej gwarancji na falownik oraz co najmniej 25 lat gwarancji na optymalizatory mocy, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
8. Czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu.
9. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 3 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
10. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką i uruchomieniem ponosi Wykonawca.
11. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
12. Trzykrotna naprawa przedmiotu zamówienia/tego samego elementu będącego przedmiotem zamówienia lub sumaryczny czas naprawy przekraczający 1 miesiąc w okresie gwarancji kwalifikuje zamawiany przedmiot/element do wymiany na nowy przez Wykonawcę na jego koszt. Wymiana powinna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i p.poż.
15. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
17. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 270 000 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część należy przedłożyć dowód ubezpieczenia na co najmniej sumę ww. części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
18. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
Po zmianie:
1. Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Bytomiu, przy ul. Piłsudskiego 24a, wraz z wykonaniem remontu połaci dachowej zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem robót oraz wykonaniem prac towarzyszących.
2. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej, tj.: projekcie technicznym - Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,875 kWp - ul. Józefa Piłsudskiego 24A, Bytom, przedmiarze robót, będących integralną częścią SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę urządzeń i materiałów fabrycznie nowych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, koszty dostawy, rozładunku, montażu, koszty wykonania wszystkich prac towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia, świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego oraz prac towarzyszących. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 10 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace, co najmniej 12 letniej gwarancji na falownik oraz co najmniej 25 lat gwarancji na optymalizatory mocy, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
8. Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu i ustalenie niezwłocznego terminu usunięcia wady/usterki, o ile nie uda się jej usunąć w trakcie diagnozy.
9. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 3 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W przypadku obiektywnego wykazania niemożności usunięcia wady w terminie Strony ustalą stosowny niezbędny termin na jej usunięcie.
10. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką i uruchomieniem ponosi Wykonawca.
11. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
12. Trzykrotna naprawa przedmiotu zamówienia/tego samego elementu będącego przedmiotem zamówienia lub sumaryczny czas naprawy przekraczający 1 miesiąc w okresie gwarancji kwalifikuje zamawiany przedmiot/element do wymiany na nowy przez Wykonawcę na jego koszt. Wymiana powinna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i p.poż.
15. Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 17. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga, aby na dzień zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 270 000 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część należy przedłożyć dowód ubezpieczenia na co najmniej sumę ww. części, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.
18. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.