Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342832/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00359961/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Imielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmentarna
1.5.2.) Miejscowość: Imielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-313
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@imielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.imielno.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://imielno.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445e9a87-1cdf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055885/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynków użuteczności publicznej na terenie Gminy Imielno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:a) Modernizacja budynku OSP Imielno dz. nr ewid. 172/2
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
- Modernizacja systemu centralnego ogrzewania poprzez wymianę kotła na paliwo stałe na pompy ciepła oraz dołożenie dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem i powrotem, montaż zaworów termostatycznych na istniejącej instalacji.
- Wykonanie zasilania pomp ciepła 3-faz – WLZ od złącza kablowego do pomieszczenia kotłowni, wraz z tablicą rozdzielczą i wymaganymi zabezpieczeniami.
b) Modernizacja budynku OSP Dzierszyn dz. nr ewid. 211
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku
c) Modernizacja budynku OSP Jakubów dz. nr ewid. 213
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
d) Modernizacja budynku OSP Opatkowice Murowane dz. nr ewid. 452
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
- Modernizacja systemu centralnego ogrzewania poprzez wymianę kotła na paliwo stałe na pompy ciepła oraz dołożenie dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem i powrotem, montaż zaworów termostatycznych na istniejącej instalacji.
- Wykonanie zasilania pomp ciepła 3-faz – WLZ od złącza kablowego do pomieszczenia kotłowni, wraz z tablicą rozdzielczą i wymaganymi zabezpieczeniami.
e) Modernizacja budynku OSP Sobowice dz. nr ewid. 296
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Malowanie pokrycia dachu - budynek główny
- Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- Modernizacja elewacji polegająca na oczyszczeniu, przygotowaniu podłoża, zagruntowaniu i pomalowaniu elewacji.
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
- Modernizacja systemu centralnego ogrzewania poprzez wymianę kotła na paliwo stałe na pompy ciepła oraz dołożenie dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem i powrotem, montaż zaworów termostatycznych na istniejącej instalacji.
- Wykonanie zasilania pomp ciepła 3-faz – WLZ od złącza kablowego do pomieszczenia kotłowni, wraz z tablicą rozdzielczą i wymaganymi zabezpieczeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 1050706,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:a) Modernizacja budynku OSP Imielnica dz. nr ewid. 67/4, 67/6
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku
b) Modernizacja budynku OSP Dalechowy dz. nr ewid. 114/4
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku
c) Modernizacja budynku OSP Zegartowice dz. nr ewid. 61
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku
d) Modernizacja budynku OSP Stawy dz. nr ewid. 905
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Przeróbka pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, uszczelnieniem kalenicy, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 1045379,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949057,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894177,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949057,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 9491565502
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949057,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968715,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584606,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968715,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany “TERMO-BUD” Andrzej Lalewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6551066914
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY LALEWICZ ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY LALEWICZ ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968715,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.