eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielno"Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Imielno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010116

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cmentarna

1.5.2.) Miejscowość: Imielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-313

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@imielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.imielno.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://imielno.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445e9a87-1cdf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055885/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynków użuteczności publicznej na terenie Gminy Imielno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PKZ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
a) Modernizacja budynku OSP Imielno dz. nr ewid. 172/2
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
- Modernizacja systemu centralnego ogrzewania poprzez wymianę kotła na paliwo stałe na pompy ciepła oraz dołożenie dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem i powrotem, montaż zaworów termostatycznych na istniejącej instalacji.
- Wykonanie zasilania pomp ciepła 3-faz – WLZ od złącza kablowego do pomieszczenia kotłowni, wraz z tablicą rozdzielczą i wymaganymi zabezpieczeniami.

b) Modernizacja budynku OSP Dzierszyn dz. nr ewid. 211
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku

c) Modernizacja budynku OSP Jakubów dz. nr ewid. 213
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp

d) Modernizacja budynku OSP Opatkowice Murowane dz. nr ewid. 452
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
- Modernizacja systemu centralnego ogrzewania poprzez wymianę kotła na paliwo stałe na pompy ciepła oraz dołożenie dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem i powrotem, montaż zaworów termostatycznych na istniejącej instalacji.
- Wykonanie zasilania pomp ciepła 3-faz – WLZ od złącza kablowego do pomieszczenia kotłowni, wraz z tablicą rozdzielczą i wymaganymi zabezpieczeniami.

e) Modernizacja budynku OSP Sobowice dz. nr ewid. 296
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Malowanie pokrycia dachu - budynek główny
- Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- Modernizacja elewacji polegająca na oczyszczeniu, przygotowaniu podłoża, zagruntowaniu i pomalowaniu elewacji.
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 10,00 kWp
- Modernizacja systemu centralnego ogrzewania poprzez wymianę kotła na paliwo stałe na pompy ciepła oraz dołożenie dodatkowych grzejników wraz z zasilaniem i powrotem, montaż zaworów termostatycznych na istniejącej instalacji.
- Wykonanie zasilania pomp ciepła 3-faz – WLZ od złącza kablowego do pomieszczenia kotłowni, wraz z tablicą rozdzielczą i wymaganymi zabezpieczeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 1050706,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:

a) Modernizacja budynku OSP Imielnica dz. nr ewid. 67/4, 67/6
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku

b) Modernizacja budynku OSP Dalechowy dz. nr ewid. 114/4
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku

c) Modernizacja budynku OSP Zegartowice dz. nr ewid. 61
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Wymiana pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku

d) Modernizacja budynku OSP Stawy dz. nr ewid. 905
Przewiduje się następujące prace modernizacyjne:
- Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
- Wymiana części okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej
- Przebudowa systemu grzewczego-grzejniki elektryczne wraz z zasilaniem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej mocy 4,8 kWp
- Przeróbka pokrycia dachowego z przedłużeniem okapu, uszczelnieniem kalenicy, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, podbitka okapu
- Wymiana/wykonanie instalacji odgromowej
- Wykonanie opaski wokół budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 1045379,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949057,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894177,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949057,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 9491565502

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949057,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968715,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584606,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968715,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany “TERMO-BUD” Andrzej Lalewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6551066914

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968715,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.