eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sko³yszynPoprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn



Og³oszenie z dnia 2024-07-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKO£YSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sko³yszyn 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sko³yszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134491729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.skolyszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61eacf2d-4675-4a3b-9431-8b082177e065

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00404510

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00073526/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Poprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty lub o¶wiadczenia wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub
o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega
wykonawca , albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem
elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em. Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy zapewnia, ¿e ww. ¶rodki komunikacji elektronicznej bêd± dostêpne, czynne i sprawnie dzia³aj±ce przez ca³y okres trwania postêpowania.
Zamawiaj±cy informuje tak¿e, ¿e przesy³ana przez wykonawcê informacja / wiadomo¶æ ¶rodkiem komunikacji elektronicznej (wskazana powy¿ej) w przypadku skrzynki e-mail bêdzie generowa³a automatycznie odpowied¼ zwrotn±, potwierdzaj±c± datê, godzinê otrzymanych informacji.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê, zadaj±c pytanie lub prosz±c udzielenie wyja¶nieñ zwi±zanych z postêpowaniem (SWZ) jest proszony w jej tre¶ci o podanie swoich danych identyfikuj±cych mo¿liwo¶æ skorzystania z tych ¶rodków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postêpowania i dokonanie wyboru wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza kontakt poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
- limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do 10 plików o maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB lub w sytuacjach awaryjnych (nie dotyczy sk³adania ofert) - na skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 20 MB;
Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce wykonawcê. Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.
W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
Sposób sporz±dzania oferty, za³±czników, dokumentów i o¶wiadczeñ okre¶lony zosta³ Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e – przed terminem sk³adania ofert zadawanie pytañ/¿±danie wyja¶nieñ do swz czy prowadzonego postêpowania poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej poprzez platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn przy niniejszym postêpowaniu lub awaryjnie poprzez skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl.
Pozosta³e szczegó³y i wytyczne zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy pn.: "Poprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn" Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych;
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane;
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sko³yszyn, 38 - 242 Sko³yszyn 12 , tel. 13 / 449 10 62 - 64;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Sko³yszyn jest Pan Rados³aw Ramut, email:iod@skolyszyn.pl , tel.13/449 17 24;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Poprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn”, Nr GPIR.271.1.15.2024 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zawarcia umowy, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
______________________
− * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w OPZ oraz za³. nr 5 do SWZ (projekt umowy) i nr 10 do SWZ – dok. projektowo – kosztorysowa.
Zadanie nale¿y wykonaæ w oparciu o posiadan± przez Zamawiaj±cego dokumentacjê dotycz±c± zakresu objêtego postêpowaniem:
1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalni± ¶cieków w m. Jab³onica – etap 1:
a) Kpl dokument. opracowanej przez Jednostkê Projektow±: iPRA Biuro Us³ug Projektowych – Izabela Praskowicz ul. Kadyiego 8 38-200 Jas³o, wraz z warunkami technicznymi, uzgodnieniami, pozwoleniem wodno-prawnym, opini± geotechniczn±, przedmiarami robót, STWiORB.
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie m. Harklowa – etap 1, podetap 1.1:
a) Kpl dokument. opracowanej przez Jednostkê Projektow±: Aqueduct W.Adamska, G.Marsza³ek Sp.J., ul. Nowy ¦wiat 4a 32-020 Wieliczka, wraz z warunkami technicznymi, uzgodnieniami, pozwoleniem wodno-prawnym, opini± geotechniczn±, przedmiarami robót, STWiORB.
Wymieniona dokumentacja ze wzglêdów technicznych i braku mo¿liwo¶ci rozdzielenia obejmuje ca³y zakres robót objêtych projektem (budowa sieci kanalizacji i sieci wodoci±gowej w m. Harklowa). Do realizacji robót Zamawiaj±cy podzieli³ zadanie na etapy, tylko niektóre elementy dokumentacji dostosowano do zakresu objêtego niniejszym zamówieniem. Za³±czony przedmiar robót zawiera roboty objête tylko etapem budowy sieci kanaliz. sanit. uwzglêdnionym bie¿±cym postêpowaniem. Zakres robót objêty postêpowaniem zosta³ wskazany na mapie w za³. do dokumentacji „Kanalizacja Harklowa – zakres do wykonania”.
Zadanie objête umow± jest realizowane w ramach projektu pn.: „Poprawa stanu gospodarki kanalizacyjnej na terenie Gminy Sko³yszyn” - wspó³finansowanego z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja ósma: Promesa wstêpna nr Edycja8 /2023/3646/ PolskiLad.
Postêpowanie obejmuje wykonanie nastêpuj±cych zadañ:
1)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalni± ¶cieków w m. Jab³onica – etap 1, w tym:
a) Budowê sieci kanaliz. (grawitacyjno-ci¶nieniowej) o ca³kowitej d³ugo¶ci oko³o 8996,5m, w tym z:
- rur litych PVCSN8 (lub PP-MD), o wyd³. kielichu, typ ciê¿ki φ250 x 7,3mm – 194,5m;
- rur litych PVCSN8 (lub PP-MD), o wyd³. kielichu, typ ciê¿ki φ200 x 5,9mm – 4477,0m;
- rur litych PVCSN8(lub PP-MD), o wyd³. kielichu, typ ciê¿ki φ160 x 4,7mm – 5,0m;
- rur PESDR17 φ225x13,4mm (lub PP-MD z hermetycznymi po³±czeniami rur min.7bar) –3635,5m;
- rur PESDR 17 φ250x14,8mm (lub PP-MD z hermet. po³±czeniami rur min.7bar) – 684,5m
wraz z:
- monta¿em studzienek rewiz. bet. 1000mm – 33szt.
- monta¿em studzienek rewiz. bet. 1200mm – 27szt.
- monta¿em studzienek rewiz. PVC 400/425mm – 230szt.
- monta¿em studni pomiarowej: ¶cieków oczyszczonych, ¶cieków surowych, poboru próbek, rozdzielczej;
- pompowni ¶cieków wraz z wyposa¿eniem, z wykonaniem fundamentu oraz zasilaniem w en.elektr.,
- zabezpieczeniem kolizji na trasie sieci kanaliz.,
- przewiertów sterowanych na przekroczeniach dróg, podjazdów, kolizji, rowów melioracyjnych, potoku Jab³onka (ok. 2812 m) z monta¿em rur ochronnych wg zestawienia z dok. projekt.;
- odtworzeniem nawierzchni utwardzonych;
b) Budowê oczyszczalni ¶cieków o przepust. 75m3/d, sk³adaj±cej siê m.in. z:
- 2 zbiorników z polipropylenu wielko¶ci 250RLM,
- obiektami towarzysz±cymi wchodz±cymi w sk³ad uk³adu technologicznego: m.in. zbiorniki na osad nadmierny (2 szt.), kontener na skratki, przepompownia z krat± koszow±, pompy, dmuchawa napowietrzaj±ca oraz inne wynikaj±ce z technologii przyjêtej w projekcie.
Przy obiekcie oczyszczalni zaprojektowano kontener techniczny z p³yt warstwowych o wym. 6x3m i wys. 4m z zapleczem sanit. posadowiony na p³ycie betonowej z podbudow±. W budynku nale¿y wykonaæ instalacjê elektryczn± do ogrzewania, gniazd wtykowych i o¶wietlenia, instalacjê kanalizacji sanitarnej, wody ciep³ej (elektr. ogrzewacz wody) i zimnej, ogrzewania (elektr. grzejniki olejowe) i wentylacji. W budynku przewidziano pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenie na agregat, sanitariat (szczegó³y- rzut budynku – rys. nr 11). W budynku przewidziano monta¿ agregatu pr±d. o mocy 20kW, do którego nale¿y dostosowaæ instalacjê elektryczn± (zakup i monta¿ agregatu nale¿y do Wykonawcy).
Technologia oczyszczalni ¶cieków oparta bêdzie na ci±g³ym zmodyfikowanym procesie osadu czynnego. Reaktor biologiczny sk³adaæ siê bêdzie z komory beztlenowej, napowietrzania, klarowania koñcowego oraz zintegrowanej komory retencyjnej po³±czonych za pomoc± przewodów obiegu wewnêtrznego i recyrkulacji. Przed doprowadzeniem do kolektora ¶cieki bêd± oczyszczane mechanicznie w pompowni, w koszu dop³ywowym. ¦cieki oczyszczone odprowadzane bêd± prefabr. wylotem betonowym typu ciê¿kiego do potoku Jab³onka o ¶rednicy 250mm, sk³adaj±cy siê ze ¶cianki czo³owej po³±czonej z p³yt± wypadu z progiem i skrzyde³kami bocznymi trójk±tnymi o nachyleniu 1:1,5. Wymiary wylotu (d³. x wys. x szer.) 1,17 x 1,282 x 0,88m. Skarpy i dno potoku w miejscu wylotu na d³.10mb, po 5m w górê i w dó³ od osi wylotu zostan± ubezpieczone do pe³nej wysoko¶ci narzutem kamiennym luzem o ¶rednicy ok.50cm. Dno rzeki przy skarpie licz±c od osi wypadu na d³ugo¶ci 10m, po min. 5m w górê i w dó³ nale¿y wy¶cielaæ narzutem kamiennym luzem o ¶rednicy oko³o 50cm, bez piêtrzenia, równo z niwelet± dna potoku. Dno potoku nale¿y ubezpieczyæ na d³ugo¶ci ok. 10m. Na pocz±tku i na koñcu ubezpieczenia nale¿y wykonaæ palisadê drewnian± z pali o d³ugo¶ci 1,5m i ¶r. 10cm, zarówno w dnie jak i w skarpach umocniæ narzutem kamiennym. Szczegó³y okre¶lono w pozwoleniu wodnoprawnym: znak RJ.ZUZ.2.4210.198.2024.NC z dnia 13.06.2024 r.
W ramach zadania nale¿y wykonaæ utwardzenie terenu oczyszczalni (plac przy oczyszczalni, droga manewrowa) z kostki brukowej gr. 8cm (ok.300m2) wraz z podbudow±, krawê¿nikami.
Nale¿y wykonaæ ogrodzenie terenu oczyszczalni (wys. 1,5m, wraz z wykonaniem wrót o szer. 4m i furtka 1 m) o d³. 205m. Nale¿y wykonaæ drogê dojazdow± z wykonaniem zjazdu z drogi powiatowej z kliñca, z przebudow± przepustu. Zakres robót obejmuje równie¿ wykonanie o¶wietlenia terenu oczyszczalni (2 s³upy o¶w. zewn. LED, wykonanie zasilania elektr. pompowni i oczyszczalni wraz przy³±czem elektr.
W ramach zadania, w oparciu o warunki przy³±czenia nr 24-F6/WP/00281 z dnia 29.01.2024 r. Wykonawca jest zobowi±zany jest opracowaæ projekt techniczny przy³±cza energetycznego oraz wykonaæ przy³±cze do sieci energetycznej o d³ugo¶ci 195 m, z odbiorem wykonanego przy³±cza przez PGE Dystrybucja S.A.
Wzd³u¿ ogrodzenia oczyszczalni Wykonawca jest zobowi±zany posadziæ drzewa i krzewy iglaste w ilo¶ci 70 szt.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany dokonaæ rozruchu technologicznego oczyszczalni zgodnie z warunkami okre¶lonymi w projekcie oraz wytycznymi producenta. Obejmuje to równie¿ wykonanie badañ laboratoryjnych oczyszczonych ¶cieków. Z rozruchu oczyszczalni Wykonawca jest zobowi±zany sporz±dziæ protokó³, który bêdzie wymagany na etapie odbioru prac.
2)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowo¶ci Harklowa – etap 1, podetap 1.1.
Zakres budowy obejmuje wykonanie odcinka sieci kanalizacji o d³. oko³o 1713 m, w tym:
- z rur litych PVC φ200 SN12, o wyd³u¿onym kielichu, typ ciê¿ki – 887m;
- z rur poliet. PE SDR17 φ200 (lub PP-MD z hermet po³±czeniami rur min. 7 bar) – 254m;
- z rur poliet. PE SDR17 φ200 (lub PP-MD z hermet.po³±czeniami rur min. 7 bar) – 484m;
wraz z:
- monta¿em studzienek rewizyjnych bet. 1200mm – 41szt.;
- monta¿em studzienek kanaliz. PVC 425mm – 2szt.;
- monta¿em studzienki kanaliz. rozprê¿nej PVC1020mm z filtrem podw³azowym – 1szt.;
- zabezpieczeniem kolizji na trasie sieci kanaliz.,
- przewiertów sterowanych na przekroczeniach dróg, podjazdów utwardzonych, kolizji, rowów,
- odtworzeniem naw. utwardzonych, graniczników, ogrodzeñ;
- wykonaniem wylotu wód opadowych o ¶r. 315mm z monta¿em studzienek PVC425mm, obudow± wylotu kolektora, wykonaniem ¶cianki czo³owej, monta¿em klapy zwrotnej, ubezpieczeniem dna i prawego brzegu potoku w km 5+475 – 5+484 narzutem kamiennym na terenie lokalizacji przepompowni P1 – wg warunków w pozwoleniu wodnoprawnym: znak: RZ.ZUZ.2.4210.128.2022.NC z dnia 15.06.2022 r. – pkt I. ppkt 2) i ppkt 3) – decyzja pozwolenia za³±czona do dokumentacji;
- monta¿ pompowni ¶cieków (P1) wraz z wyposa¿eniem (o wydajno¶ci 125m3d), z wykonaniem fundamentu, wykonanie ogrodzenia pompowni (17m) z bram± wjazdow± przesuwn± (3 m) i furtk± (1m), utwardzenie terenu przepompowni nawierzchni± z kostki (188m2) oraz naw. bitum.(10,5m2), wykonanie drogi dojazdowej, wykonanie kompletnego zasilania elektr. pompowni wraz wykonaniem przy³±cza elektrycznego zgodnie z warunkami przy³±czenia z odbiorem wykonanego przy³±cza przez PGE Dystrybucja S.A., o¶wietlenia terenu pompowni (1 s³up o¶wietl. z opraw± LED 50W), w³±czenie wykonanej pompowni do systemu monitoruj±cego, który posiada Zamawiaj±cy.
Z danych zawartych w Opinii geotechnicznej wynika, i¿ w odwiertach stwierdzono obecno¶æ wody gruntowej na poziomie posadowienia ruroci±gów. Wykopy nale¿y odwadniaæ za pomoc± drena¿u, wykonanego z rurek drena¿owych. Rzeczywiste potrzeby w tym zakresie nale¿y weryfikowaæ w trakcie prowadzenia robót.
Wszystkie roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z opracowan± dokumentacj±, zmianami dokumentacji, obowi±zuj±cymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami i polskimi normami, u¿ywaj±c materia³ów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz ustaw± o Wyrobach Budowlanych.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowi±zany jest wykonaæ inne wymagane roboty towarzysz±ce, nie wymienione powy¿ej, które bêd± niezbêdne do wykonania inwestycji zgodnie ze sztuk± budowlan±, ze szczegó³owymi zapisami dokumentacji, wymagañ gwarancyjnych producentów urz±dzeñ, warunkami odbiorów technicznych, warunkami uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu, uwzglêdniaj±c odpowiedni standard i jako¶æ wykonanych prac wed³ug instrukcji Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

44211100-3 - Budynki modu³owe i przeno¶ne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków

45252200-0 - Wyposa¿enie oczyszczalni ¶cieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45321000-3 - Izolacja cieplna

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112500-0 - Usuwanie gleby

45243510-0 - Budowa nasypów

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie punktowej bêd± podlegaæ jedynie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone poni¿ej kryteria procentowe) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2.1. Wykonawca uczestnicz±cy w postêpowaniu musi spe³niæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy okre¶la wymagania
w zakresie tego warunku, szczegó³y w pkt 2.3;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la wymagania w zakresie tego warunku, szczegó³y w pkt 2.4.
Ka¿dy z wykonawców, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert sk³ada wstêpne o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ). Pozosta³e dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli bêd± wymagane), których mowa w pkt 2.2 – 2.5 SWZ sk³adaæ bêdzie tylko Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
2.2. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci – Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie tego warunku;
2.3. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej bêdzie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.3.1 Posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie co najmniej 4 miliony z³otych.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ PLN, Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia dokumentu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± wykazaæ, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu jak wy¿ej – spe³nia jeden z wykonawców samodzielnie lub ³±cznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodz±cych w sk³ad grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2.4. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej bêdzie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.4.1. Wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci wodoci±gowej, o d³ugo¶ci sieci minimum 5 km ka¿de z zadañ. Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonywana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± wykazaæ, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu jak wy¿ej – spe³nia co najmniej jeden z wykonawców samodzielnie wchodz±cych w sk³ad grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2.5. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wymaga, aby wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿y³ wymagane o¶wiadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ).
2.6. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp bêdzie wzywa³ wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 2.2 – 2.4, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.8.1 O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli w postêpowaniu z³o¿ono tylko jedn± ofertê, Zamawiaj±cy odstêpuje od wzywania do z³o¿enia o¶wiadczenia);
2.8.2 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2.8.3 Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.8.4 Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2.8.5 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty, wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
2.9. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 2.7.1 i 2.8 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te musz± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Podpisanie jednego o¶wiadczenia przez wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± bêdzie przez Zamawiaj±cego uznane jako z³o¿one prawid³owo.
2.10. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2.11 . Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykonawca musi wykazaæ, ¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby bêdzie bezpo¶rednio uczestniczy³ w wykonywaniu robót budowlanych, dostaw lub us³ug.
2.12. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 2.7.1., tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Przyk³adowe rozwi±zanie – za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê (wype³niony formularz oferty za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 4 do SWZ) z postêpowania oraz inne o¶wiadczenia, pe³nomocnictwo i dokumenty: sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokumenty, jakie nale¿y do³±czyæ do oferty:
2.1. Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.3. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.4. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2.6. Wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ - wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.7. Wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.8. Potwierdzenie wniesienia wadium w formach okre¶lonych w SWZ.
2.9. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia o¶wiadczenia sk³adaj± wszyscy wykonawcy, w zakresie spe³nienia warunków udzia³u ten wykonawca który spe³nia dany warunek – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg ust. 1.
2.10. Pozosta³e dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaæ bêdzie tylko Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium.
2. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci: 60 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych, zero groszy).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w pieni±dzu musi zostaæ wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, w BS Biecz Oddzia³ w Sko³yszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. W tre¶ci przelewu nale¿y podaæ nazwê zadania zabezpieczonego wadium (mo¿e byæ skrót)
z okre¶leniem ewentualnych czê¶ci zamówienia, je¿eli dotyczy. Wadium wniesione w pieni±dzu w inny sposób (wp³ata w kasie, wp³ata w banku) nie bêdzie uznane za wadium wniesione w sposób prawid³owy.
7. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
8. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, podpisan± elektronicznie, jako za³±cznik do oferty.
9. Pozosta³e informacje dotycz±ce wadium zawarto w SWZ Rozdzia³ IX.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Wykonawcy s± równie¿ zobowi±zani do z³o¿enia o¶wiadczenia sk³adanego na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz szczegó³y ich wprowadzenia zawiera SWZ (Rozdzia³ XIII) oraz projekt umowy (za³. nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.