eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisko DolneBudowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisko Dolne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodzisko Dolne 125a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisko Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-306

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 172428265

1.5.8.) Numer faksu: +48 172436038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@grodziskodolne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://grodziskodolne.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-958322e5-2a34-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00338965/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2126016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamierzenia budowlanego
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem, przebudowa istniejących pomieszczeń Szkoły Podstawowej– powiększenie sali przedszkolnej, szatni i wiatrołapu, a także rozbudowa remizy OSP wraz z rozbudową dachu oraz budowa i przebudowa instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. Obiekt zlokalizowany na dz. nr ew.: 10 w obrębie 0015 Opaleniska, jednostce ew. nr: 180802_2 Grodzisko Dolne.
Opis przedsięwzięcia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, (jeśli wymagane), bądź zgłoszenia
2) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót,
3) Wykonanie robót budowlanych, montażowych, zagospodarowanie terenów zieleni w oparciu o opracowaną dokumentację,
4) zapewnienie gwarancji na wykonane prace.

Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać :

1) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia oraz realizacji zadania oraz 2 egzemplarze w wersji papierowej dla Zamawiającego do realizacji i 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF,
2) wykonanie przedmiarów robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF,
3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót- 2 egzemplarze w wersji papierowej,
4) informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Zakres i specyfika robót wymaga:
a) dokumentacji wymaganej do uzyskania pozwolenia na budowę (jeśli wymagalne), bądź zgłoszenia
b) uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
c) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d) sporządzenia przedmiaru robót
e) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
Realizacja robót:

Realizacją powinny być objęte prace podstawowe - należy przez to rozumieć minimalny zakres prac, które po wykonaniu są możliwe do odebrania pod względem ilości i wymogów jakościowych oraz uwzględniają cel ich wykonania.
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: -realizacji robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową,
-prowadzenia dziennika budowy – jeśli dotyczy
-sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
-przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego operatu powykonawczego, - sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeśli wymagane), -przekazania zrealizowanego zadania Gminie Grodzisko Dolne. Wykonawca zobowiązany jest do wypłaty odszkodowań za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:

-organizacji robót,
-zabezpieczenia interesów osób trzecich,
-ochrony środowiska,
-warunków bezpieczeństwa pracy,
-warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z budową,
-zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich.

Prace należy poprzedzić wykonaniem wytyczenia geodezyjnego obiektów i budowli w terenie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Wszystkie prace winny być wykonywane zgodnie z warunkami środowiskowymi (administracyjnymi decyzjami przyrodniczymi). Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów - autorów dokumentacji projektowej w zakresie planowanych robót.
Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem i będzie prowadził bieżącą kontrolę wykonywanych robót. Kontroli będą w szczególności poddane:

-rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej
-sposób wykonania robót pod katem zgodności ich wykonania z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości zawarte w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.

Szczegółowy zakres robót winien wynikać z inwentaryzacji terenowej, pomiarów geodezyjnych. Zakres powyższych robót winien uwzględniać wszystkie roboty towarzyszące (np. transport zewnętrzny i wewnętrzny materiałów, drogi technologiczne, badania geologiczne itp.) niezbędne do prawidłowego wykonania wymienionych elementów robót podstawowych. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe, zwłaszcza że podstawą płatności będzie cena ryczałtowa skalkulowana przez Wykonawcę na etapie przygotowania oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe ( za wyjątkiem sytuacji opisanych w istotnych postanowieniach umowy – katalog zmian).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 ust. 3 ustawy PZP - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.