Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00358748/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych - etap I, etap II, etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9140241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych - etap I, etap II, etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf60bb3c-1743-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049985/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w Kartuzach w celu nadania mu funkcji społecznych – etap I i etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalno-usługowego na cele publiczne: placówka administracji, kultury z dobudową klatki schodowej z windą; rozbiórka dobudówek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Dworzec 2
w Kartuzach.” na terenie dz. nr 94/22, 94/23 i 94/35 obr. 9.
2. Inwestycja realizowana jest z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
3. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót:
1) Etap I:
a) Prace rozbiórkowe;
b) Wykonanie elementów konstrukcyjnych (konstrukcja klatki schodowej, konstrukcji szybu windowego, konstrukcje żelbetowe, fundamenty z izolacją, stropy, klatka schodowa, słupy, naproża , ściany);
c) Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki wraz z izolacjami poziomymi;
d) Wykonanie kompleksowej modernizacji dachu (m.in. wykonanie izolacji termicznej, montaż okien połaciowych, wykonanie obróbek blacharskich
i orynnowania);
e) Montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej;
f) Wykonanie robót elewacyjnych;
2) Etap II:
a) Wykonanie zewnętrznych instalacji sanitarnych;
b) Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (c.o.; gazu, kotłownia, skroplin, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej);
c) Wykonanie instalacji elektrycznych (rozdzielnia główna, okablowanie, instalacja fotowoltaiczna, uziemienie, ochrona odgromowa, pomiary);
d) Wykonanie instalacji oddymiania;
e) Dostawa i montaż windy;
3) Etap III:
a) Wykonanie instalacji klimatyzacji oraz wentylacji;
b) Wykonanie pozostałej instalacji elektrycznej (gniazda, oprawy oświetleniowe, system włamania, system telewizji dozorowej, SSP, system przywoławczy);
c) Wykonanie robót wykończeniowych;
d) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej;
e) Dostawa i montaż wyposażenia budynku;
f) Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego;
g) Wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu;
h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i pomiarowej, zgodnie z załączonymi uzgodnieniami oraz projektem umowy wraz z potwierdzeniem oddania obiektu do użytkowania przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
w Kartuzach.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w:
1) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej SOPZ), stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2) dokumentacji projektowej oraz STWiOR (załącznikach nr 9 do SWZ). Załączony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do obliczania ceny oferty;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262520-2 - Roboty murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3700835,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4646633,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3700835,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT sp. z o.o Marek Walaszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891975064
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 7A
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Zakład Usług Remontowo - Budowlanych "APOLLO" Piotr Lubecki; 83-400 Nowa Wieś Kościerska, nr 39 - Roboty konstrukcyjno - budowlane
2) Artverk Małgorzata Gałązka-Nikonov; ul. Łubinowa 14, 87-134 Czarne Błoto – Prace związane z nadzorem konserwatorskim
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3700835,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w terminie:
1) W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest wykonać Etap I oraz II do 13 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, tj. dnia 10.08.2025 r.
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt 5 Działu II SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać całość przedmiotu zamówienia (Etapy I – III) do dnia 30.10.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.