Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2023/BZP 00325840/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn.: „Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w m. Ścinawa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/81330/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn.: „Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w m. Ścinawa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1b1b82-1a10-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036252/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej- nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168505,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn.: „Budowa SUW Ścinawa oraz budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w m. Ścinawa”.
2. Znak sprawy: IR.271.13.2022
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z nadzorem inwestorskim nad robotami budowlanymi. Usługi będą obejmowały wykonywanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), nadzorowanie robót budowlanych, rozliczenie rzeczowe i finansowe robót budowlanych, organizowanie narad budowy, sporządzanie notatek ze spotkań, raportów, protokołów konieczności itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENVI KONSULTING s.c. Marek Gazda Lucyna Stecuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471917575
7.3.3) Ulica: J. Brzechwy 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENVI KONSULTING Gazda Marek, Stecuła Lucyna spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ENVI KONSULTING Gazda Marek, Stecuła Lucyna spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.