Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00334561/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej Modlnica-Modlniczka
– Etap III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1
1.5.2.) Miejscowość: Szyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3731c21e-1807-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej Modlnica-Modlniczka– Etap III”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3731c21e-1807-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028770/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa sieci wodociągowej Modlnica- Modlniczka - III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
Sieć wodociągowa pkt. 28-75
(rurociąg od pkt. nr 28 równolegle wzdłuż dk 94 zaprojektowany głównie przez działki prywatne a także pod gminną publiczną drogą (ul. Krakowska), gminną wewnętrzną drogą ul. Zielna czy działką będącą w zarządzie PGW „Wody Polskie”. Inwestycja kończy się na pkt. 75 znajdującym się na działce
nr 642/2.
Rurociąg ciśnieniowy z polietylenu PE – PN 10, klasa 100 szereg SDR 17, DN 250x14,8mm
- odcinek 28-52 - długość 687,25 mb.
Rurociąg ciśnieniowy z polietylenu PE – PN 16, klasa 100 szereg SDR 11, DN 250x22,7mm
- odcinek 52-75 - długość 807,95 mb.
Armatura:
- Hydrant żeliwny podziemny DN80 – 1 kpl.
- Hydrant żeliwny nadziemny DN80 – 3 kpl.
Podejścia dopływowe do hydrantów należy wykonać z rur:
PE – PN 16, klasa 100 szereg SDR11, DN90x8,2mm
- Zasuwa żeliwna, kołnierzowa z miękko uszczelniającym klinem, obudową teleskopową
oraz żeliwną skrzynką uliczną zamocowaną na betonowej płycie zbrojonej pod skrzynki
do zasuw – 9 szt.
- Rura ochronna PE-RC DN 400mm – dł. 5,0mb.
- Rura ochronna przewiertowa PE-RC DN 400mm – 14,0mb; 27,0mb; 18,0mb; 10,0mb; 12,0mb;
- Trójniki, kołnierze zaciskowe, kolana, redukcje, hydranty – żeliwne z żeliwa sferoidalnego
z zewnętrzną i wewnętrzną powłoką epoksydową. Nieosłonięte elementy stalowe należy zabezpieczyć taśmą antykorozyjną.
Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek
Wykonawca po zakończonych pracach doprowadzi teren działek do stanu pierwotnego. Potwierdzeniem uporządkowania terenu będą bezusterkowy protokół odbioru pasa drogowego, działek będących w zarządzie PGW „Wody Polskie” oraz oświadczenia mieszkańców
o uporządkowaniu terenu działek, których są właścicielami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekty budowlane, profile podłużne, dokumentacja geotechniczna, operat wodnoprawny.
2) Przedmiar robót (jedynie jako podstawa informacyjna),
3) Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzgodnienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917746,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488716,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917746,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UKŁ SKORUPA Monika Odulińska - Skorupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492036361
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowno
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Koparko- Ładowarką "SKORUPA" Odulińska-Skorupa Monika
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Koparko- Ładowarką "SKORUPA" Odulińska-Skorupa Monika
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917746,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.