Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00321615/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5779793c-0dcd-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wyk. dok. proj. i robót bud. związanych z wym. ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wew. Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321615
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/16/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu budynku części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach"
Realizacja zadania ma odbyć się w formule "Zaprojektuj i wybuduj".
Dokumentacja projektowa pokrycia dachu i modernizacji (naprawy) koryt odwadniających tarasów wewnętrznych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wymiany warstw dachowych i świetlików części hotelowej, modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych, Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach", w zakresie: dokumentacji budowlanej, wykonawczej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
Zakres obejmuje:
- Wykonanie inwentaryzacji istniejących elementów przekrycia dachu oraz świetlików dachowych
- Wykonanie inwentaryzacji istniejących elementów izolacji koryta odwadniającego tarasu
- Pozyskania i zweryfikowaniem wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu.
- Wykonanie koncepcji wymiany pokrycia dachu (warstwy spadkowe, izolacje termiczne, przeciwwodne) oraz świetlików dachowych i uzyskanie akceptacji zaproponowanego rozwiązania przez Zamawiającego oraz Biuro Konserwatora Zabytków.
- Wykonanie koncepcji modernizacji (naprawy) izolacji koryt odwadniających tarasów wewnętrznych i uzyskanie akceptacji zaproponowanego rozwiązania przez Zamawiającego oraz Biuro Konserwatora Zabytków.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany pokrycia dachu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany świetlików dachowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji (naprawy) koryt odwadniających tarasów wewnętrznych.
- Inne opracowania niezbędne do realizacji prac i zatwierdzenia dokumentacji (zgłoszenia prac remontowych).
- Uzyskanie postanowienia Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Katowice o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zamiaru przystąpienia do przebudowy (wymiany) warstw dachowych części hotelowej budynku Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
- Konsultacja i zalecenia konserwatorskie.
- Przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej.
- Sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ).
Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i określać parametry techniczne przyjętych rozwiązań materiałowych.
Dokumentacja powinna być opracowana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania.
Projekt winien być oparty o obowiązujące przepisy i normy nowoczesnych rozwiązań technicznych.
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany warstw dachowych oraz świetlików części hotelowej, modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach, na podstawie opracowanej dokumentacji (zgodnie z częścią I)
Zakres obejmuje:
Wymiana pokrycia dachu części hotelowej
- Przygotowanie obiektu do realizacji robót w tym m.in. tras ekspedycji materiałów z rozbiórki poza obiekt, dostawy materiałów do wymiany, zabezpieczenie ppoż. rejonów robót rozbiórkowych i montażowych itp.,
- Demontaż i ponowny montaż istniejących elementów instalacji znajdujących się na dachu (wiązki kabli , przewody klimatyzatorów, itp).
Ponowny montaż w mocowanych do dachu, systemowych, dwudzielnych rurach osłonowych z polietylenu HDPE 110- około 150mb
- Demontaż i ponowny montaż urządzeń znajdujących się na dachu ( klimatyzatory itp.).
- Rozbiórka obróbek blacharskich murków attykowych szer. 15cm, około 170mb
- Rozbiórka obróbek blacharskich dwóch czerpni powietrza około 58mb
- Demontaż istniejących warstw pokrycia dachu (warstwa styropianu 3cm, warstwa spadkowa betonu, 3-4 warstwy papy około 1030m2
- Demontaż istniejących warstw pokrycia dachu (warstwa styropianu 3cm, warstwa spadkowa betonu, 3-4 warstwy papy, styropian 5-12cm, papa podkładowa, papa zgrzewalna nawierzchniowa)- około 400m2
- Demontaż warstw papy (dwie warstwy) z murków attykowych około 68m2
- Demontaż dwóch istniejących świetlików dachowych 115m2 i 160m2
- Wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki
- Dostawa i montaż systemowych wpustów dachowych z kołnierzem z EPDM i koszami zabezpieczającymi przed zanieczyszczeniami- około 4 sztuki
- Uszczelnienie podstaw wentylatorów (wywinięcie EPDM) około 50 sztuk
- Reprofilacja koryt odpływowych około 105mb
- Dostawa i montaż izolacji paroizolacyjnej gr. min. 0,6mm w systemie klejonym- około 1430m2
- Dostawa i montaż warstw spodkowych między świetlikami a korytami odwodnienia, z EPS 200, grubości 2-20cm, około 400m2
- Dostawa i montaż izolacji termicznej z płyt PIR wg projektu, układanych w systemie dwuwarstwowym (na mijankę) 1430m2 - Łączna grubość około 15cm
- Dostawa i montaż izolacji przeciwwodnej w systemie klejonym - materiał rolowy EPDM o grubości minimum 2,5mm wraz z systemowym gruntownikiem na powierzchnię dachu z wywinięciem na murki attykowe, oraz daszki czerpni dachowych- około 1590m2
- Dostawa i montaż obróbek blacharskich tytanowo- cynkowych szer. 15cm,
o gr. 0,9mm, na rąbek stojący, lutowanych . Obróbki na ścianach attykowych 170m2
- Dostawa i montaż obróbek blacharskich na daszki czerpni szer. 20cm, około 58mb
- Dostawa i montaż elementów świetlików dachowych 115m2
- zabezpieczenie antykorozyjne istniejącej konstrukcji urządzeń dachowych
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
Modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych
- Przygotowanie obiektu do realizacji robót w tym m.in. tras ekspedycji materiałów z rozbiórki poza obiekt, dostawy materiałów do wymiany, zabezpieczenie ppoż. rejonów robót rozbiórkowych i montażowych itp.,
- Demontaż i ponowny montaż istniejących elementów instalacji znajdujących się w przy ścianie koryta (kable).
- Rozbiórka obróbek blacharskich około 107mb
- Demontaż rynien PCV około 107mb
- Demontaż rur spustowych 12 sztuk
- Skucie tynków, nieizolowanych fragmentów ścian koryta ( ściany od strony tarasów, pomiędzy pionową izolacją z papy a kostką brukową tarasu ), ponowne otynkowanie (tynk cementowy) i malowanie- około 55m2
- Wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki
- Wyczyszczenie i malowanie kątownika stalowego pomiędzy kostką betonową nawierzchni tarasu a korytem odwadniającym.
- Przygotowanie (fragmentaryczna naprawa, czyszczenie itp) istniejącej nawierzchni bitumicznej - dno i ściany pionowe koryta będącej podkładem pod nowe warstwy izolacji 330m2.
- Dostawa i montaż mechanicznie płyt PIR gr. 5cm do systemów klejonych w systemie pióro-wpust na bocznych, pionowych ścianach koryta 160m2
- Dostawa i montaż mechaniczny warstwy spadkowej z EPS-200 gr. 2-18cm, około 170m2
- Dostawa i montaż mechaniczny płyt PIR do systemów klejonych na dnie koryta gr.5cm, 170m2.
- Dostawa i montaż na dnie i ścianach koryta hydroizolacji - całoprzywieralny EPDM na gruncie systemowym około 330m2
- Dostawa i montaż systemowych wpustów odwodnienia z fartuchem EPDM i koszykami zabezpieczającymi przed zanieczyszczeniami- 12sztuk
- Dostawa i montaż rynien 100mm, kwadratowych- ok 107mb
- Dostawa i montaż rur spustowych 80mm, kwadratowych -12 sztuk, ok 15mb
- Zabezpieczenie górnych krawędzi pionowej hydroizolacji, na styku z „gzymsami” systemem opartym na żywicy- poliuretanowej- około 205mb.
- Dostawa i montaż obróbek blacharskich szer. 50cm, około 107mb
- Ułożenie warstwy żwiru otoczakowego 16/32, gr 15cm na dnie koryta odwadniającego
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy (załącznik nr 7 do SWZ)
- Projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 8 do SWZ)
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.05.2024 r., numer ogłoszenia 2024/BZP 00321615/01.
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2 567 489,26 zł brutto.
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 29.05.2024 r. do godz. 8:00 do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1 Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Omega Sp. z o.o.
ul. Dukatów 29; 31-431 Kraków, cena netto: 2 954 800,00 zł, cena brutto: 3 634 404,00zł
2 Eurobau sp. z o.o. ul. Kolna 12b 30-381 Kraków, cena netto: 2 491 154,00 zł cena brutto: 3 064 119,42 zł
Oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3064119,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3634404,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Inwestycje S.A.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.