eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaRenowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/158810/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64eef93-129a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055027/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1058058,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie w tym:
1) opracowanie dokumentacji technicznej i uzyskanie niezbędnych zgód/pozwoleń:
a) opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego;
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych do zaprojektowania robót budowlanych dokumentów oraz informacji;
c) opracowanie kompletnego projektu technicznego wraz z inwentaryzacją;
d) uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, jeśli są wymagane;
e) uzyskanie niezbędnych uzgodnień z Zamawiającym;
f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
g) opracowanie kosztorysów Inwestorskich;
h) opracowanie przedmiaru robót;
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej:
a) remontu i naprawy z regulacją instalacji centralnego ogrzewania;
b) wymiany instalacji elektrycznej podtynkowej w piwnicy;
c) remontu instalacji ciepłej wody;
d) wymiana niedrożnej lub uszkodzonej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej;
e) remontu z częściową wymianą pokrycia dachowego;
f) remontu balkonów;
g) uzupełnienie ubytków w cegle i tynkach;
h) miejscową wymianę instalacji- kanalizacji sanitarnej, wodociągowej (ciepłej i zimnej wody);
i) czyszczenie, płukanie i udrożnienie instalacji centralnego ogrzewania, sprawdzenie doboru mocy grzejników do wielkości pomieszczeń, wymiana niesprawnych grzejników;
j) częściową wymianę instalacji elektrycznej (przyziemie i piwnica);
k) naprawę konstrukcji balkonów i łącznika;
l) remont dachu;
zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Szacunkowy zakres:
1) uzupełnienie ubytków w cegle i tynkach:
a) elewacja północna i patio;
b) rusztowanie zewnętrzne;
2) miejscową wymianę instalacji- kanalizacji sanitarnej, wodociągowej (ciepłej i zimnej wody):
a) kanalizacja sanitarna wewnętrzna- szacunkowo wymiana pionów PCV ǿ160- 6*12 m, poziomy PCV ǿ110 12*3m wraz z kształtkami PVC;
b) instalacja wodociągowa- szacunkowo wymiana pionów wodociągowych ǿ 32 4* 8m, wraz z podłączeniem poziomów 4 kpl.;
c) instalacja ciepłej wody użytkowej- podłączenia ok 3m, szacunkowo 6 kpl.;
3) czyszczenie, płukanie i udrożnienie instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz regulacja systemu, w tym demontaż i ponowny montaż grzejników na 4 kondygnacjach- 180 szt.- wymiana 40 szt.
4) częściową wymianę instalacji elektrycznej (przyziemie i piwnica)- montaż nowych przewodów elektrycznych z kabli miedzianych w bruzdach, wymiana gniazd wtykowych, włączników, oświetlenia (oprawy), zaprawienie bruzd i pomalowanie uszkodzeń tynków: powierzchnia netto kondygnacji- piwnica 185,34m2, przyziemie 403,1 m2;
5) naprawę konstrukcji balkonów i łącznika:
a) balkony- 1,40*8,75m- 3 kpl., 1,40*7,16m- 3 kpl.;
b) łączniki- 3,50*4.43m- 3 kpl.;
6) remont dachu
a) demontaż pokrycia dachowego z dachówki (karpiówka);
b) montaż podkładu pod pokrycie z płyty OSB 12 mm;
c) montaż łacenia z łat drewnianych 5/4 cm;
d) montaż pokrycia z blachy dachówkowej w kolorze czerwonym;
e) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze pokrycia;
f) demontaż i ponowny montaż rynien dachowych;
g) montaż pokrycia dachu płaskiego 1*papa z obróbką kominów;
h) łączniki- 3,50*4.43m- 2 kpl.;
i) pokrycie z dachówki karpiówki ok. 300m2;
j) pokrycie papowe ok. 440m2.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Dodatkowe informacje:
1) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z użytkownikiem obiektu i Zamawiającym. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
2) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
3) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest SWZ oraz załącznikach do SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i systemy referencji technicznych, o których mowa wyżej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
4) Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wyżej, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności poprzez opisanie tych rozwiązań, tj. podanie odpowiednio: normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, który charakteryzuje oferowane rozwiązania równoważne. Informacje te mogą także zostać podane przez Wykonawcę w przedmiotowych środkach dowodowych, wymaganych w toku postępowania.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649388,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1649388,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649388,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RANTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393860506

7.3.3) Ulica: Gutkowo 80A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-041

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649388,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.