Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366003/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi pogotowia technicznego dla obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: TBS Opole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531308741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 9A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-867
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@otbs.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9389981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi pogotowia technicznego dla obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Opolu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b8e60d1-27c0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IV/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hallera 9a w Opolu w zasobach należących do spółki usługi pogotowia technicznego działającego całodobowo we wszystkie dni roku, obejmującego niezwłoczną interwencję w przypadku awarii mającą na celu:
1. zapobieżenie stratom majątkowym, lub
2. w sytuacjach zagrażających życiu i zdrowiu, oraz
3. w sytuacjach ograniczających funkcjonalność obiektów, w tym dojazd i wjazd do budynków (dot. szlabanów, bram garażowych) i terenów przyległych do nich.
W zakresie oprócz interwencji, oczekiwane będzie bezzwłoczne udrożnienie ruchu pieszego i samochodowego oraz możliwie szybkie wykonanie naprawy oraz usunięcie skutków awarii bram garażowych, szlabanów, instalacji: elektrycznej, gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej, oraz konserwacji i drobnych napraw spowodowanych awariami.
Zasoby OTBS Sp. z o.o.:
MIESZKALNE:
1) Stokrotek 2 – 26, klatek 13 szt., liczba mieszkań 102szt.,
2) Koszalińska 2 – 18, klatek 9 szt., liczba mieszkań 99szt.,
3) Koszalińska 20 – 36, klatek 9 sz.t, liczba mieszkań 99szt.,
4) Koszalińska 38 – 48, klatek 5 sz.t, liczba mieszkań 68szt.,
5) Koszalińska 21 - 23 i Al. Solidarności 2 - 8, klatek 6 szt., liczba mieszkań 88szt.,
6) Hallera 9a-c, klatek 3szt, liczba mieszkań 59szt.,
7) Krzemieniecka 70-72 a-c, klatek 3 szt., liczba mieszkań 73szt.,
8) Kazimierza Wlk. 8-8a, klatek 2szt., liczba mieszkań 12szt.,
9) Krapkowicka 6, klatek 1szt, liczba mieszkań 8szt. ,
10) Kwiatowa 1, klatek 1szt, liczba mieszkań 12szt.,
11) Kaliska 15-19, klatek 5szt, liczba mieszkań 115szt.( w okresie gwarancyjnym do 2028r.),
12) Dambonia 3a-c, klatek 3szt, liczba mieszkań 102szt.( w okresie gwarancyjnym do 2026r.),
13) Oleska 33 – 35 i Dąbrowskiego 2 – 4, klatek 4szt., liczba mieszkań 53 szt. (w okresie gwarancyjnym do 2026r.),
14) Nastrojowa 1-13,klatek 7szt.,liczba mieszkań 159 szt. (w okresie gwarancyjnym do 2033r.).
UŻYTKOWE:
1) Al. Przyjaźni 26 (Dom Dziecka),
2) Nysy Łużyckiej 7-7a (Centrum Aktywizacji Seniora),
3) Plebiscytowa 18 (lokal MOPR),
4) Koszalińska I etap,
5) Koszalińska II etap,
6) Krzemieniecka 70-72,
7) Hallera 9a,
8) Oleska 33 – 35,
9) Nastrojowa 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Wawrzak Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471355077
7.3.3) Ulica: A.Kośnego 16
7.3.4) Miejscowość: Chróścice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-080
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Dariusz Wawrzak
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Dariusz Wawrzak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Kwoty bez podatku od towarów i usług wynoszą dla:
Sekcji VI
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198 000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198 000,00 PLN
Sekcji VIII
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198 000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.