eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi E³kUtwardzenie drogi powiatowej nr 1949N Stare Krzywe - P³owce



Og³oszenie z dnia 2024-07-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie drogi powiatowej nr 1949N Stare Krzywe - P³owce

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W E£KU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: E³k

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzd.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie drogi powiatowej nr 1949N Stare Krzywe - P³owce

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a8d92a4-dab0-418d-80d6-3d61ba0f80ef

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00405596

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00579923/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Utwardzenie drogi powiatowej nr 1949N Stare Krzywe - P³owce

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a8d92a4-dab0-418d-80d6-3d61ba0f80ef

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu E-Zamówieñ, który dostêpny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub poczty elektronicznej - przetargi@pzd.elk.pl.
1.2 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu >>Wykonawca<< na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasad i warunków korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la >>Regulamin Platformy e-Zamówienia<<, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce >>Centrum Pomocy<<.
1.3 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.(..)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce >>Zg³o¶ problem<<.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.), informujê, i¿:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Powiatowy Zarz±d Dróg w E³ku, 19-300 E³k, ul. Kolonia 1 e-mail : sekretariat@pzd.elk.pl; tel. (87) 621 08 30 fax. (87) 621 08 31.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w E³ku jest Pani Marta Lipa iod@pzd.elk.pl
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: PZD.2.3210.22.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” ;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp , przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych Wykonawcy bezpo¶rednio przez Wykonawcê dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): *Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Utwardzenie drogi powiatowej nr 1949N Stare Krzywe - P³owce
2. Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
W ramach zadania polegaj±cego na utwardzeniu drogi powiatowej nr 1949N na odcinku Stare Krzywe – P³owce w km 0+015 – 0+530 zaplanowano wykonanie nastêpuj±cego zakresu rzeczowego:
- rozebranie istniej±cej nawierzchni bitumicznej – wcinki
- mechaniczne profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ¶cieralna asfaltowa AC11S KR2 – grubo¶æ 5 cm
- wykonanie poboczy o nawierzchni ¿wirowej – grubo¶æ 5 cm.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
- przedmiar robót,
- szczegó³owe specyfikacje techniczne.
Przedmiar robót jest przyk³adowy. Za³±czony przedmiar robót (za³±cznik nr 9 do SWZ) okre¶la orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, u³atwiaj±c tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizowaæ za³±czony przedmiar robót, szczegó³owe specyfikacje techniczne i przygotowaæ ofertê cenow± w oparciu o w³asn± analizê.
Je¿eli Specyfikacja Warunków Zamówienia wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 99 ust.1 pkt 5 „ustawy pzp”, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia.
Za³±czony przedmiary robót (za³±cznik nr 9 do SWZ) nie stanowi podstawy do pó¼niejszego rozliczenia umowy – umowa jest rycza³towa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Wymagania techniczne dotycz±ce wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione s± w: Szczegó³owych Specyfikacjach Technicznych” – za³±cznik nr 12 do SWZ.
W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ koszty tyczenia oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zosta³y ujête w przedmiarze, a które nale¿y wykonaæ. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny.
Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertowa obejmuje tak¿e:
- organizacjê i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- sporz±dzenie, zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie robót na czas budowy,
- zapewnienie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, badañ i odbiorów oraz ewentualnego uzupe³nienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objêtych przedmiotem przetargu,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- po zakoñczeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporz±dkowanie terenu.

UWAGA:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania co do materia³ów w dokumentacji projektowej i SST.
Zamawiaj±cy wymaga, aby roboty budowlane zosta³y rozpoczête bezpo¶rednio po przekazaniu placu budowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
1. Kryterium oceny ofert jest:
cena – waga 60 %
gwarancja – waga 40%
2. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska ³±cznie naj wy¿sz± ilo¶æ punktów ze wszystkich kryteriów oceny ofert.
3. Kryterium cena:
Oferta z najni¿sz± cen± uzyska maksymaln± liczbê 100,0 pkt x waga 60% tj. 60 pkt, pozostali Wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów zgodnie ze wzorem:

C min
C = x 100 pkt x 60%
Co

gdzie:

C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena C min - cena brutto oferty najni¿szej,
C o – cena brutto oferty ocenianej
Kryterium Cena bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu Oferty.
4. Kryterium gwarancja:
Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji ponad wymagany 36 miesiêczny okres gwarancji otrzyma maksymaln± liczbê 100,0 pkt x waga 40% tj. 40 pkt, pozostali wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów zgodnie ze wzorem:



G o
G = ---------- x 100 pkt x 40 %
G max
gdzie:
G max - najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
G o - okres gwarancji podany w badanej ofercie.

MINIMALNY wymagany przez zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy.
W przypadku podania przez wykonawcê krótszego ni¿ wymagany okresu gwarancji lub nie podanie okresu gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 25 „ustawy Pzp”, jako tre¶æ oferty niezgodna z warunkami zamówienia.
MAKSYMALNY okres gwarancji jaki mo¿e zaoferowaæ wykonawca wynosi 60 miesiêcy.
Je¿eli wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie. Oferta wykonawcy, który zaoferuje w ofercie okres gwarancji równy 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
5. Je¿eli zamawiaj±cy nie mo¿e wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj.:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:

a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie wykonania nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o d³ugo¶ci min. 200 m z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
- jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±ca uprawnienia budowlane kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,

Wy¿ej wymieniona osoba bêdzie posiada³a wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2024r. poz. 725), oraz aktualny dokument potwierdzaj±cy przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa, lub równowa¿ne uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych pañstwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub dzia³alno¶ci, o których mowa w Ustawie z dnia 22 grudnia 2016r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646 ze zm.) z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.).
Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725) osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania.
Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - sporz±dzone na za³. nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty sporz±dzony na za³. nr 6 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w tym kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporz±dzony na za³. nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia - sporz±dzone wed³ug tre¶ci wzoru za³±cznika nr 1 do SWZ,
2) Pe³nomocnictwo - w przypadku gdy:
• Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik,
• ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
3) o¶wiadczenie dotycz±ce innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust. 5 – sporz±dzone wed³ug tre¶ci wzoru za³±cznika nr 2 do SWZ - je¿eli dotyczy,
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia – sporz±dzone wed³ug tre¶ci wzoru za³±cznika nr 3 do SWZ – je¿eli dotyczy,
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie art. 117 ust. 4 ustawy – sporz±dzone wed³ug tre¶ci wzoru za³±cznika nr 4 do SWZ – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Partnerów.
5. Ka¿dy z Partnerów musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w punkcie XIII ppkt. 1. SWZ (sporz±dzone na za³. nr 1 do SWZ), oraz na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿y odnosz±ce siê do niego dokumenty wymienione w pkt. XIII ppkt. 3. SWZ.
6. Dokumenty wymienione w punkcie XIII ppkt. 3. niniejszej SWZ powinny dotyczyæ ³±cznie wszystkich Partnerów i byæ podpisane przez ich upe³nomocnionych przedstawicieli lub przez Pe³nomocnika.
7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - sporz±dzone na za³. nr 4 do SWZ,
8. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
2. Projekt umowy na wykonanie niniejszego zamówienia przedstawiono w za³±czniku nr 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednak¿e wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, je¿eli dotycz± choæby jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:
3.1. zmiana kierownika budowy lub kierownika robót (wy³±cznie z powodu zdarzeñ losowych). W przypadku zmiany kierownika budowy lub kierownika robót nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla kierownika budowy/ kierownika robót,
3.2. zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy wskazanego w ofercie lub wprowadzenie podwykonawcy niezadeklarowanego w ofercie w trakcie realizacji zamówienia za zgod± zamawiaj±cego, na zasadach okre¶lonych w pkt. XVI. ppkt. 4. Specyfikacji Warunków Zamówienia, zmiana terminu wykonania umowy na skutek:
a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie mo¿na zapobiec), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji robót, termin zostanie przed³u¿ony o czas trwania ka¿dego przypadku losowego;
b) wyst±pienia warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury oraz inne, uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie przedmiotu umowy,
c) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy którejkolwiek ze stron umowy,
d) wyst±pienia zagro¿enia epidemicznego Covid-19 uniemo¿liwiaj±cego wykonywanie przedmiotu umowy,
e) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z wyst±pieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiaj±cego,
f) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac,
3.3. wynagrodzenia na skutek:
a) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu prac i robót.
b) wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o warto¶æ prac robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu umowy.
c) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w § 11 i § 12 - na zasadach okre¶lonych w tych paragrafach - za³. nr 8 projekt umowy do SWZ,
d) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany ceny, przy czy cena netto jest sta³a,
Szczegó³owe warunki zosta³y okre¶lone w pkt. XXIX SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podstawy wykluczenia o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) oraz art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacje na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem 2022/576,
1. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”.
W zwi±zku z powy¿szym, Zamawiaj±cy informuje, ¿e na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 65/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Na mocy przepisu na podstawie art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) z postêpowania wyklucza siê rosyjskich wykonawców, przy czym przez „rosyjskich wykonawców” nale¿y rozumieæ:
1) obywateli rosyjskich, osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzib± w Rosji;
2) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50 % nale¿± do obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzib± w Rosji;
Szczegó³owe warunki zosta³y okre¶lone w pkt. XII SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.