Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341812/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu” – trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5b3d0cf7-e4dc-4391-b395-9307e9c73f421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu” – trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5a1676-1c19-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037648/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.042.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ul. Wysokiej w Brzegu (droga gminna nr 102257 O), przebudowy ul. Stare Koszary w Brzegu (droga gminna nr 102237 O) i modernizacji odcinka ul. Polskiej w Brzegu (droga gminna nr 102214 O).Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) modernizację ulicy Wysokiej,
2) przebudowę ulicy Stare Koszary w zakresie jezdni, chodników, zjazdu,
3) modernizację ulicy Polskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wysoką do skrzyżowania z ulicą Kapucyńską,
4) wykonanie przy drogach utwardzenia terenu płytą meba,
5) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej wraz z wycinką kolidujących drzew i krzewów oraz wykonaniem nasadzeń, a także zabezpieczeniem drzew przewidzianych do pozostawienia,
6) dostawę i montaż ławek,
7) dostawę i montaż słupków drogowych typu „CITY”,
8) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
9) budowę kanału technologicznego dla potrzeb sieci internetowej,
10) demontaż wiaty śmietnikowej i ponowny montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
11) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
12) wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem,
13) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
14) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.
W ramach zamówienia nie będą realizowane opisane w dokumentacji projektowej roboty na działce nr 206/6 związane z przebudową podwórka, oraz wszystkie opisane w projekcie roboty branży elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1832595,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ul. Rzeźniczej w Brzegu (droga gminna nr 102229 O).Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) modernizację ulicy Rzeźniczej,
2) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
3) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
4) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
5) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 691500,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ul. Kapucyńskiej w Brzegu (droga gminna nr 102147 O).Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) modernizację ulicy Kapucyńskiej,
2) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
3) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,
4) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,
5) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez Komisję ds. zarządzania ruchem przy Starostwie Powiatowym w Brzegu, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 4269553,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1832595,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1892050,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1832595,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne "Jarząbek" Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471769264
7.3.3) Ulica: Grobli 12
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-306
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1832595,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691500,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822020,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691500,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne "Jarząbek" Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471769264
7.3.3) Ulica: Grobli 12
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-306
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691500,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt.
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;".
W przedmiotowym postępowaniu na część III złożone zostały 2 oferty. Cena oferty nr 1 z kwotą 2 157 244,49 zł była najniższa, ale przekracza zabezpieczone przez zamawiającego środki na realizację części III zamówienia w kwocie 850 000,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie części III zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2157244,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2217124,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni przy ul. Wrocławskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.