Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380102/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg, przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dobromierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg, przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dobromierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-650fe4a5-321f-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg, przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dobromierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie inwestycji pn.: „Budowa dróg, przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dobromierz”
Zamówienie zostało objęte jako całość dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych edycja 8, Zamawiający otrzymał wstępną promesę do realizacji zadania. Zamówienie, którego dotyczy postępowanie jest tożsame z opisem inwestycji zawartej we wniosku o dofinansowanie.
Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania:
1) Budowa dróg w Dobromierzu przy ul. Podgórnej, Widokowej i Zielonej.
oraz wykonanie robót budowlanych dla następujących zadań posiadających gotową dokumentację projektową wraz z pozwoleniem na budowę:
2) Uzbrojenie terenów mieszkalnych, ul. Chrobrego w Dobromierzu na podst. projektu pn. Rozbudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przykanalikami oraz budowa drogi przy ul. B. Chrobrego w Dobromierzu
3) Usuniecie kolizji z siecią elektroenergetyczną na ul. Chrobrego na podst. projektu „Budowa sieci napowietrzno – kablowej 20kV – usuniecie kolizji linii napowietrznej 20 kV
4) Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czernicy na podst. projektu pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czernicy
5) Modernizacja oczyszczalnia ścieków w Jaskulinie na podst. projektu pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jaskulinie.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Dokumentacja projektowa
- Przedmiar robót
- PFU
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 1 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Kwota, jaką Zmawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi 8 421 052,64 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż cena ofert znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej – Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14999850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14999850,00 PLN
INNE PRZETARGI DOBROMIERZ
więcej: przetargi DOBROMIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.