eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiWykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białobrzegi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3863010

1.5.8.) Numer faksu: 48 3863011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialobrzegi@bialobrzegi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b444757-ed9b-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025660/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie dworca autobusowego w Białobrzegach.
2. Przedmiot umowy będzie realizowany w następujący sposób:
Etap I – wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
Etap II- wykonanie robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji.
4. Dworzec autobusowy składał się będzie z budynku dworca, który będzie miał 200m2 powierzchni, na którą składać się będą poczekalnia dla podróżnych, kasa biletowa, zaplecze socjalne, miejsce na małą gastronomię, pomieszczenia socjalne a także wiata peronowa dla podróżnych. Budynkowi nadane zostaną kształt i funkcjonalności przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W ramach zagospodarowania terenu wykonane zostaną dwa perony, droga wewnętrzna, zjazdy z ul. Mikowskiej, miejsca parkingowe dla autobusów, dojścia, dojazd rowerowy, 4 stanowiska krótkiego postoju, oświetlenie zewnętrzne, elementy małej architektury, gospodarka zielenią
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) wraz z załącznikami w postaci: mapy zasadniczej terenu, koncepcji funkcjonalnej pomieszczeń wraz z PZT, zapewnienia dostaw mediów, dokumentacji badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną.
2) w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) w projektowanych postanowieniach umowy.

6. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot umowy gwarancji i rękojmi:
- co najmniej 120 miesięcy na konstrukcję budynku (gwarancja wymagana przez Zamawiającego).
- co najmniej 60 miesięcy na wszystkie roboty budowlane
Uwaga! Długość okresu gwarancji na roboty budowlane jest jednym z kryteriów oceny ofert
- co najmniej 24 miesiące na urządzenia (m.in. centrale wentylacyjne, agregaty chłodnicze, klimatyzacje, pompy obiegowe, urządzenia w kotłowni, fotowoltaika) wraz z ich konserwacją, serwisowaniem i wymianą elementów eksploatacyjnych (według DTR urządzeń).
Uwaga! Długość okresu gwarancji na urządzenia wraz z ich konserwacją i serwisowaniem (według DTR urządzeń) jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

45213314-7 - Roboty budowlane w zakresie zajezdni autobusowych

45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7170000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7170000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH REMDOM Przemysław Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292099898

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 49

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.