Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265406/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białobrzegi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3863010
1.5.8.) Numer faksu: 48 3863011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialobrzegi@bialobrzegi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pod nazwą Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b444757-ed9b-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025660/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa budynku dworca autobusowego w Białobrzegach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie dworca autobusowego w Białobrzegach.
2. Przedmiot umowy będzie realizowany w następujący sposób:
Etap I – wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
Etap II- wykonanie robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji.
4. Dworzec autobusowy składał się będzie z budynku dworca, który będzie miał 200m2 powierzchni, na którą składać się będą poczekalnia dla podróżnych, kasa biletowa, zaplecze socjalne, miejsce na małą gastronomię, pomieszczenia socjalne a także wiata peronowa dla podróżnych. Budynkowi nadane zostaną kształt i funkcjonalności przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W ramach zagospodarowania terenu wykonane zostaną dwa perony, droga wewnętrzna, zjazdy z ul. Mikowskiej, miejsca parkingowe dla autobusów, dojścia, dojazd rowerowy, 4 stanowiska krótkiego postoju, oświetlenie zewnętrzne, elementy małej architektury, gospodarka zielenią
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) wraz z załącznikami w postaci: mapy zasadniczej terenu, koncepcji funkcjonalnej pomieszczeń wraz z PZT, zapewnienia dostaw mediów, dokumentacji badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną.
2) w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot umowy gwarancji i rękojmi:
- co najmniej 120 miesięcy na konstrukcję budynku (gwarancja wymagana przez Zamawiającego).
- co najmniej 60 miesięcy na wszystkie roboty budowlane
Uwaga! Długość okresu gwarancji na roboty budowlane jest jednym z kryteriów oceny ofert
- co najmniej 24 miesiące na urządzenia (m.in. centrale wentylacyjne, agregaty chłodnicze, klimatyzacje, pompy obiegowe, urządzenia w kotłowni, fotowoltaika) wraz z ich konserwacją, serwisowaniem i wymianą elementów eksploatacyjnych (według DTR urządzeń).
Uwaga! Długość okresu gwarancji na urządzenia wraz z ich konserwacją i serwisowaniem (według DTR urządzeń) jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych
45213314-7 - Roboty budowlane w zakresie zajezdni autobusowych
45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7270000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7170000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH REMDOM Przemysław Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292099898
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H
jakie przetargi wygrała firma
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.