eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubicze Cerkiewne"Rewitalizacja i zagospodarowanie zalewu "Bachmaty" wraz z przyleg³ymi terenami do zalewu w m. Dubicze Cerkiewne, gm. Dubicze Cerkiewne"



Og³oszenie z dnia 2024-07-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i zagospodarowanie zalewu „Bachmaty” wraz z przyleg³ymi terenami do zalewu w m. Dubicze Cerkiewne, gm. Dubicze Cerkiewne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dubicze Cerkiewne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659266

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 65

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dubicze Cerkiewne

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 856827981

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubicze-cerkiewne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dubicze-cerkiewne.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja i zagospodarowanie zalewu „Bachmaty” wraz z przyleg³ymi terenami do zalewu w m. Dubicze Cerkiewne, gm. Dubicze Cerkiewne”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0678ccb6-fcd4-4433-82e9-779f13c29af2

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00406498

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00074828/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Rewitalizacja i zagospodarowanie zalewu Bachmaty

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne oraz pomocniczo przy u¿yciu poczty elektronicznej pod adresem: gmina@dubicze-cerkiewne.pl 2. Za datê przekazania przez Wykonawców o¶wiadczeñ ,wniosków zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê przes³ania ich za po¶rednictwem platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego lub datê przes³ania za pomoc± poczty elektronicznej wskazanej w pkt 1.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej lub poczty elektronicznej wskazanej w pkt 1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci

elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy

mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana

kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej

musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia

dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu

Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i

przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz

¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub

konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii

z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych

dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.

2415).

7. W procesie sk³adania oferty wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach

przes³anych za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Zamawiaj±cy zaleca stosowanie podpisu na

ka¿dym za³±czonym pliku osobno, w szczególno¶ci wskazanych w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, gdzie

zaznaczono, i¿ oferty oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dza

siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej

podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dubicze Cerkiewne reprezentowana przez Wójta Gminy Dubicze Cerkiewne z siedzib± przy ul. G³ównej 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne adres e-mail: gmina@dubicze-cerkiewne.pl, tel. 856827981; zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
2) Z inspektorem ochrony danych u Administratora mo¿na skontaktowaæ siê telefonicznie pod nr telefonu: 856827981/535989007, elektronicznie pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê inwestycji dotycz±cej przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne, znak sprawy: ZP. 271.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporz±dzenia RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana/y do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania „Rewitalizacja i zagospodarowanie zalewu „Bachmaty” wraz z przyleg³ymi terenami do zalewu w m. Dubicze Cerkiewne, gm. Dubicze Cerkiewne”, w formule zaprojektuj i wybuduj polegaj±cego na wykonaniu wielobran¿owej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz przeprowadzenie robót budowlanych:
- budowy budynku centrum informacji turystycznej,
- budowy wiaty,
- budowy hangaru
- budowy miejsca na 4 kampery z wykonaniem pod³±czenia do kanalizacji, wody i pr±du,
- wymianie s³upów o¶wietleniowych stalowych parkowych wys. 5m – 6szt,
- monta¿u s³upów stalowych solarnych wys. 4m – 8szt,
- monta¿u ³awek stalowych z siedziskiem i oparciem drewnianym – 8szt,
- monta¿u koszy stalowych z daszkiem – 8szt.
- budowie ogrodzenia panelowego placu zabaw z monta¿em 2 bramek szer. 1m i 1 bramy dwuskrzyd³owej szer. 4m,
w miejscowo¶ci Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne, zlokalizowanym na dz. nr ew. 1676, 2041, 2037, 2038, 2039, 2043.
Wykonawca winien dostosowaæ i prowadziæ prace zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno-u¿ytkowym oraz wytycznymi w pozosta³ych dokumentach uzyskanych do wykonania projektu budowlanego.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ zagospodarowanie terenu przyleg³ego i zabezpieczanie placu budowy oraz najbli¿szego otoczenia dla potrzeb wykonawcy oraz jego zagospodarowanie po zakoñczeniu robót, uzyskanie stosownych zgód i pozwoleñ, utylizacjê odpadów i innych zgód i pozwoleñ niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia.
Zamówienie obejmuje:
- wykonanie opinii geotechnicznej i okre¶lenie geotechnicznych warunków posadowienia dla potrzeb budowy budynku centrum informacji turystycznej, wiaty i hangaru na sprzêt wodny;
- uzyskanie decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego;
- uzyskanie map do celów projektowych;
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbêdnych decyzji, opinii, uzgodnieñ i pozwoleñ dla przebudowy budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê b±d¼ zg³oszenia robót;
- wykonanie robót budowlanych wyszczególnionych w niniejszym programie funkcjonalno-u¿ytkowym wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbêdnych odbiorów i dopuszczeñ do u¿ytkowania;
-wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku centrum;
- wykonanie instalacji elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych, ogrzewania z kominka grzewczego z p³aszczem wodnym i ogrzewaniem pod³ogowym;
- wykonanie przy³±cza wodnego, kanalizacyjnego, elektrycznego do budynku centrum i miejsca na 4 kampery;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej i remontu szczelnego zbiornika ¶cieków:
- pe³ny projekt technologii z kartami wyposa¿enia:
- wykonaniu ogrodzenia panelowego placu zabaw z wykonaniem 2 bramek szer. 1m i 1 bramy szer. 4m:
- wymianie 6 s³upów stalowych parkowych wys. 5m;
- monta¿u 8 s³upów solarnych wys. 4m, 8 ³awek stalowych z siedziskiem i oparciem drewnianym, 8 koszy stalowych z daszkiem;

Dokumentacja projektowa powinna dostosowaæ istniej±cy obiekt do zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami, przepisami, standardami oraz podniesieniem funkcjonalno¶ci, bezpieczeñstwa i komfortu u¿ytkowania budynku, dostosowaæ obiekt centrum dla osób niepe³nosprawnych oraz zapewniæ zgodno¶æ z warunkami ochrony przeciwpo¿arowej z zachowaniem wymagañ okre¶lonych w niniejszym programie funkcjonalno-u¿ytkowym oraz obowi±zuj±cymi przepisami.
Wykonawca zobowi±zany jest do zaprojektowania i wykonania prac budowlanych budowy zgodnie z niniejszym PFU, uwzglêdniaj±c planowany cel i funkcjê przedsiêwziêcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowi±zany bêdzie uzyskaæ tak¿e wszelkie niezbêdne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonaæ wszystkie dzia³ania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp., w szczególno¶ci przy³±cza, w razie konieczno¶ci usuniêcie lub prze³o¿enie/przebudowanie instalacji. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy oraz przy kompletowaniu dostawy sprzêtu i wyposa¿enia Wykonawca winien wzi±æ pod uwagê, i¿ wymagania Zamawiaj±cego wskazane w niniejszym PFU nie musz± byæ kompletne i wyczerpuj±ce w odniesieniu do wszystkich mo¿liwych rozwi±zañ, a niniejsze wymagania mog± nie obj±æ wszystkich szczegó³ów niezbêdnych do opracowania projektów. Je¶li wskazane wymagania koliduj± z obowi±zuj±cymi na dzieñ realizacji przedsiêwziêcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, Wykonawca zobowi±zany jest w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym – zastosowaæ inne rozwi±zanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzêt, instalacje i urz±dzenia pod wszelkimi wzglêdami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spe³niaj±ce niniejsze wymagania. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów lub opuszczeñ w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiaj±cego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomiæ Zamawiaj±cego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupe³nieñ lub interpretacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy PZP w zwi±zku z art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastrzega sobie prawo udzielenia wy³onionemu w niniejszym postêpowaniu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia stanowi±cego przedmiot niniejszego postêpowania, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e maksymalna warto¶æ udzielonego zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy 30% warto¶ci zamówienia podstawowego stanowi±cego przedmiot niniejszego postêpowania.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny ofert na ka¿de zadanie czê¶ciowe oddzielnie.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1 Cena (koszt) - C 60 %
2 Okres gwarancji - G 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji - G - waga 40%
W kryterium „Okres gwarancji ” ( G ) dokonana zostanie ocena punktowa ka¿dej z ofert w nastêpuj±cy sposób: :
- za okres gwarancji wynosz±cy 24 miesi±ce - 0 pkt.
- za okres gwarancji wynosz±cy 48 miesiêcy – 10 pkt.
- za okres gwarancji wynosz±cy 60 miesiêcy – 20 pkt.
- za okres gwarancji wynosz±cy 72 miesiêcy – 40 pkt.
a) Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji podlegaj±cy ocenie w ramach kryterium wymagany przez Zamawiaj±cego – 24 miesi±ce od daty wskazanej w Protokole Odbioru.
b) Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji podlegaj±cy ocenie w ramach kryterium uwzglêdniony do oceny ofert – 72 miesi±ce od daty wskazanej w Protokole Odbioru.
d) Oferta wykonawcy który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 24 miesi±ce zostanie odrzucona.
e) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w sytuacji w której Wykonawca nie wska¿e w Formularzu Oferty (pkt 2) okresu gwarancji Zamawiaj±cy do oceny oferty, przyjmie najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji tj. 24 miesi±ce, a oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt. W sytuacji w której Wykonawca wska¿e w Formularzu Oferty (pkt 2) wiêcej ni¿ jeden okres gwarancji , Zamawiaj±cy do oceny oferty, przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcê Okres gwarancji .
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów (P) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
P=C+G
gdzie:
P - ³±czna liczba punktów jak± otrzyma³ Wykonawca,
C - liczba punktów jak± otrzyma³ Wykonawca w kryterium „Cena",
G - liczba punktów jak± otrzyma³ Wykonawca w kryterium „Okres gwarancji "
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W zakresie spe³nienia warunku, wymagane jest wykazanie, ¿e Wykonawca posiada do¶wiadczenie tj.:
a) Wykonawca wykona³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na remoncie, budowie budynków b±d¼ zagospodarowaniu terenu wokó³ istniej±cych budynków o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 500 000,00 z³ brutto (piêæset tysiêcy z³otych) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) Wykonawca posiada minimum jedn± osobê przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±cymi tej specjalno¶ci ,wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o wolny handlu (FFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej nie dopuszcza ³±cznego spe³niania warunku przez Wykonawców – przynajmniej jeden z Wykonawców musi samodzielnie spe³niaæ ww. warunek.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu Zamawiaj±cy ¿±da wraz z ofert± nastêpuj±cych dokumentów:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2a do SWZ;
b) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2b do SWZ
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 1, s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ,ze oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ , o których mowa w pkt 1
3. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika , które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2c do SWZ;
4. Wykonawca którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu tj.
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnieñ do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami - za³±cznik Nr 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: . Wykonawca którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postêpowania tj.
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275z pó¼n.zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³±cznik Nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
10 000,00z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n.zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto bankowe nr 08807100060018851920000070 z dopiskiem
"Wadium - „Rewitalizacja i zagospodarowanie zalewu „Bachmaty” wraz z przyleg³ymi terenami do zalewu w m. Dubicze Cerkiewne, gm. Dubicze Cerkiewne”

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Dubicze Cerkiewne, ul. G³ówna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik Nr 2c do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.