eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodegrodzieTransport i zagospodarowanie osadów ściekowych wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport i zagospodarowanie osadów ściekowych wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PODEGRODZIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121849380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgkpodegrodzie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bac3739f-32e7-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport i zagospodarowanie osadów ściekowych wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac3739f-32e7-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024536/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Transport i zagospodarowanie osadów ściekowych wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK-ZP.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3. Zamówienie obejmuje.
a) przedmiotem zamówienia jest załadunek ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego o kodzie odpadu 19 08 05 wytworzonego na gminnej oczyszczalni ścieków w Podrzeczu i transport odpadów do miejsc przetwarzania, z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
 ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.),
 ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2024, poz. 54 ).
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) w ilości szacunkowej 498 Mg, przez co rozumie się odbiór kontenerów przez załadunek na samochody ciężarowe, transport do miejsc przetwarzania
i ich przetwarzanie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy o odpadach.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.).
Minimalna ilość odpadów przeznaczonych do wywiezienia to: 400 Mg.
Komunalne osady ściekowe po stabilizacji w komorze stabilizacji tlenowej, poddawane są procesowi odwadniania. Wytworzone osady ściekowe na oczyszczalni ścieków w Podrzeczu odwadniane są na prasie hydraulicznej o stopniu odwadniania około 18 - 20% s. m. o. i występują w postaci ziemistej. Miejsce załadunku znajduje się na placu utwardzonym z dojazdem (kostka brukowa). Wybrany Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z chwilą ich odbioru przejmuje odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami zgodnie z art. 27 ust 3. ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.
Potencjalny Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego może posiadać zezwolenie na przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, ale również dopuszcza się potencjalnych Wykonawców, którzy posiadają zezwolenie na transport ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i podpisaną umowę z innym podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych. Zamawiający przekazuje wytworzone na oczyszczalni ścieków ustabilizowane komunalne osady ściekowe podmiotowi transportującemu, a ten w dalszej kolejności transportuje osady ściekowe do miejsca ich zagospodarowania (przetworzenia), zgodnie z posiadanymi zezwoleniami w tym zakresie, wydanymi przez właściwy organ.
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) w ilości 498,00 Mg, przez co rozumie się załadunek na samochody ciężarowe, przewóz do miejsc przetwarzania i ich przetwarzanie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. oraz ustawy
z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r. poz. 2556, z późn. zm.), a także przepisów wykonawczych do tych ustaw. Wybrany Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności na przetwarzanie odpadów zgodnie
z ustawą o odpadach z chwilą ich odbioru przejmuje odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami zgodnie z art. 27 ust 3. ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.).
4.4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.
4.5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących następujące prace:
 obsługa pojazdów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia.
(z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki).
4.6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy.
4.7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.5 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4.8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.5 czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513700-3 - Usługi transportu osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255474,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255474,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255474,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo-Usługowa "HELL-MARK" Helena Borek (Firma Handlowo-Usługowa "HELL-MARK" Helena Borek)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kompostech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492929358

7.3.3) Ulica: Zielona 92

7.3.4) Miejscowość: Nawojowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-335

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255474,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.