Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00323918/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00406901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 15
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 300 02 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbolsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/8f97677a-7364-4826-9316-6d3b4aecd6b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d61bb05-1089-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102281/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów "Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości" oraz "ZSB szkołą przyszłości – Nauczyciel 4K"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0001/23) oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0040/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.1.1.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 495487,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 1 – kurs - operator wózków jezdniowych podnośnikowych :a) przedmiot części 1 obejmuje przeprowadzenie kursu operator wózka jezdniowego podnośnikowego, nabycie kwalifikacji UDT, wyk. we wskazaniem zakładu pracy w branżach kształcenia w ZSB
(1gr.x 8os.x 46h dyd. x 2 edycje - I w 2024 i II w 2025) łącznie - 92 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 1 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 1 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 2 – kurs - operator koparko-ładowarkia) przedmiot części 2 obejmuje przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki. Uczestnicy nabędą kwalifikacje do kierowania i wykonania robót ziemnych wszystkimi koparko-ładowarkami klasy III (wszystkich typów, bez ograniczeń mocy i masy eksploatacyjnej, jednonaczyniowe do 4ton masy eksp.(w tym minikoparek), ładowarki do 8 ton masy eksploatacyjnej, koparko-spycharki) - (1gr.x 8os. X 134h dyd. X 2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem - 268h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 2 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 2 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 34045,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 3 – kurs - operator drona VLOS (NSTS-01):a) przedmiot części 3 obejmuje przeprowadzenie kursu - operator drona VLOS do 4kg - efektem kursu ma być nabycie umiejętności interdyscyplinarnych wykorzystywanych w geodezji, budownictwie, wizualizacjach 3D, inwentaryzacji inwestycji budowlanych i drogowych, (1gr.x8os.x20h dyd.x2 edycje - I w 2024 i II w2025) - ogółem 40 h, w tym : część teoretyczna szkolenia (14 h), część praktyczna szkolenia (6h/os);
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 3 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 3 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 15550,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 4 – szkolenie dla uczniów - geodezyjne projektowanie obszarów wiejskich i miejskich :a) przedmiot części 4 obejmuje przeprowadzenie szkolenia w zakresie geodezyjne projektowanie obszarów wiejskich i miejskich - projektowanie przekształcenia struktur terenowych z obecnego stanu do docelowego zgodnie z przeznaczeniem w prawie miejscowym (1gr.x8os.x46hdyd.x2edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem 92 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 4 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
4. część 4 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 18825,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 5 – kurs przygotowujący do obsługi obrabiarek CNC:a) przedmiot części 5 obejmuje przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi obrabiarek CNC -nabywanie umiejętności obsługi maszyn sterowanych numerycznych CNC stosowanych w meblarstwie (1gr.x8os.x50hdyd.x2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem 100 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 5 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 5 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 58171,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 6 – szkolenie podstawy kompozycji florystycznych :a) przedmiot części 6 obejmuje – przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw kompozycji florystycznych (1gr.x8os.x70hdyd.x2 edycje - I w 2024 i II w 2025) - ogółem 140 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 6 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 6 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 63917,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 7 – szkolenie z zakresu procesów technologicznych związanych z parkietem UV:a) przedmiot części 7 obejmuje przeprowadzenie szkolenia z zakresu procesów technologicznych związanych z przygotowaniem podłoża i montażem parkietu drewnianego lakierem UV - 1gr x 8os x 70h dyd.- ogółem 70h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 7 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 7 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 50197,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 8 – kurs wykonania i montażu stolarki drzwiowej :a) przedmiot części 8 obejmuje przeprowadzenie w zakresie wykonania i montażu stolarki drzwiowej z drewna z przeznaczeniem do hal produkcyjnych dla 6 osób - (1gr x 6os x50h dyd) - ogółem 50h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 8 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 8 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 30612,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 9 – szkolenie - rozwijanie kompetencji wielojęzyczności u nauczycieli ZSB:a) przedmiot części 9 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 22 osób w zakresie rozwijanie kompetencji wielojęzyczności u nauczycieli ZSB - język angielski - (2gr. po 11os. po 60h dyd.) - ogółem 120 h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 9 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 9 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 42480,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 10 – szkolenie - obsługa i bezpiecznego użytkowania wyposażenia laboratorium:a) przedmiot części 10 obejmuje przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i bezpiecznego użytkowania wyposażenia laboratorium dla 6 osób - (1gr x 6os 20h dyd) - łącznie 20h;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 10 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 10 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 21490,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 11 – szkolenie - kosztorysowanie prac w terenach zieleni:a) przedmiot części 11 obejmuje przeprowadzenie szkolenia z zakresu kosztorysowania prac w terenach zieleni dla 6 osób - (1gr x 6 os 12h dyd) - łącznie 12h;
2 Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 11 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 11 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 11320,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 12 – szkolenie - kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4:a) przedmiot części 12 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 28 osób z zakresu kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4 (2gr x14os. 3 edycje(26h dyd.x 2 w 24r. i 26 h dyd. x 1 w 25r) - ogółem 78 h;
b) dające możliwość nabywania wysokich kompetencji nauczycielskich i doskonalenia rozwoju osobistego w zakresie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przygotowaniu do wejścia na rynek pracy,
c) celem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli do kształtowania u uczniów kompetencji przyszłości,
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 12 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 12 - jest realizowana w ramach projektu pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 39500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 13 - kurs dla nauczycieli tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli:a) przedmiot części 13 obejmuje przeprowadzenie kursu dla 6 osób z zakresu tapicerstwo tradycyjne - renowacja mebli, 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8h) -1 grupa- 6 os., ogółem 16 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 13 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 13 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16650,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 14 – szkolenie - zostań ekspertem w kosztorysowaniu robót budowlanych:a) przedmiot części 14 obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla 6 osób z zakresu kosztorysowania robót budowlanych, (1 grupa- 6 osób, 20 h dydaktycznych w tym 4 h teorii, 16 h zajęć praktycznych),
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 14 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 14 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 10160,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 15 – szkolenie - proces technologiczny związany z produkcją i montażem stolarki budowlanej:a) przedmiot części 15 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 12 osób (nauczycieli) z zakresu procesów technologicznych związanych z produkcją i montażem stolarki budowlanej, 40 h dydaktycznych (10 teoria, 30 praktyka) - 1 grupa 6 os., ogółem 40 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 15 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 15 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 34389,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 16 – szkolenie - renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich:a) przedmiot części 16 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu renowacja i retusz uszkodzeń i ubytków w różnych materiałach budowlano meblarskich, (18 h dydaktycznych, 1 grupa 6 os.) ogółem 18 godzin.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 16 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 16 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16390,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 17 – szkolenie - pozłotnictwo:a) przedmiot części 17 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 6 osób (nauczycieli) z zakresu pozłotnictwo, 10 h dydaktycznych, 1 grupa - 6 osób, ogółem 10 godzin;
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 17 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 17 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 6700,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część 18 - szkolenie - kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4:a) przedmiot części 18 obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób z zakresu kompetencji kluczowych i uniwersalnych dla nauczycieli i kadry wspierającej T4(2gr x15 os. 2 edycje po 12 h) - ogółem 24 h;
b) dające możliwość nabywania wysokich kompetencji nauczycielskich i doskonalenia rozwoju osobistego w zakresie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przygotowaniu do wejścia na rynek pracy,
c) celem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli do kształtowania u uczniów kompetencji przyszłości.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w części 18 zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy.
3. część 18 - jest realizowana w ramach projektu pn. ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 8690,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7445,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7445,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7445,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-SZKOLENIOWE RADOSŁAW HIR, , , warmińsko-mazurskie, NIP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393342332
7.3.3) Ulica: Kabikiejmy Dolne 2
7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto
7.3.5) Kod pocztowy: 11-040
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-SZKOLENIOWE RADOSŁAW HIR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-SZKOLENIOWE RADOSŁAW HIR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7445,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postepowaniu na realizację części 2 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-UAV Justyna Zdanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752558671
7.3.3) Ulica: ul. Warecka 3/406
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-202
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Solutions Piotr Nowik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393547287
7.3.3) Ulica: ul. Sprzętowa 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-467
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Solutions Piotr Nowik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393547287
7.3.3) Ulica: ul. Sprzętowa 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-467
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Solutions Piotr Nowik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393547287
7.3.3) Ulica: ul. Sprzętowa 3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-467
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBM Firma Budowlano-Usługowo-Handlowa Piotr Szmatowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821035918
7.3.3) Ulica: ul. Poznańskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-767
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji Dariusz Kulesza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282200770
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 25/4
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-333
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MBM FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR SZMATOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MBM FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR SZMATOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FACH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352880009
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 4
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater nr 1A, lok. 53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Edukacji DARIUSZ KULESZA
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Edukacji DARIUSZ KULESZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET PSYCHOTERAPII INDYWIDUALNEJ I RODZINNEJ Magdalea Kulmaczewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392811204
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 9F/50,
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-416
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEDIN Jacek Zabielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391391533
7.3.3) Ulica: ul. Koralowa 1
7.3.4) Miejscowość: Stawiguda
7.3.5) Kod pocztowy: 11-034
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postepowaniu na realizację części 17 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET PSYCHOTERAPII INDYWIDUALNEJ I RODZINNEJ Magdalena Kulmaczewska, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392811204
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 9F/50
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-416
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Psychoterapii Indywidualnej i Rodzinnej Magdalena Kulmaczewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa warzyw i owoców świeżych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie do końca 2024r.
- Dostawa ryb mrożonych i przetworów rybnych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie do końca 2024r.
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego serwera, laptopów wraz z akcesoriami oraz urządzenia wielofunkcyjnego.
- Wymiana na budynku KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 istniejącego masztu antenowego na nowy maszt kratownicowy wraz z infrastrukturą radiokomunikacyjną i montażem urządzeń radiowych
- Dostawa karm do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Usługa odbioru i zagospodarowania w uprawnionych instalacjach odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- Organizacja i przeprowadzenia kursu zawodowego pt: Kurs NSTS-05-operacje poza zasięgiem widoczności wzrokowej (BVLOS) z użyciem bezzałogowych statków powietrznych (BSP) w CEiPM Biała Podlaska.
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przeprowadzenie kursu kompetencji dotyczących promowania równości i eliminacji dyskryminacji w procesie kształcenia zawodowego realizowanego w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. " Kształcimy dla pracy" oraz projektu "Kariera Inżyniera" Projekt współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
więcej: Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.