eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 16

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322701517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp17.gliwce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp17.bip.gliwice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030593/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim,
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
4) adres strony prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przeglądaj postępowania/konkursy"),
5) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc,
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,
7) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
8) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
9) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku postępowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i składania oferty" niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający dopuszcza również możliwość przekazywania dokumentów w formacie ".rar", natomiast do danych zawierających informację graficzną - format ".bmp".
Preferowane przez Zamawiającego formaty:
a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);
b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.

Pozostałe informacje dostępne są w treści SWZ - Rozdział 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP17.26.1.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia ujęty w formularzu cenowym stanowi wielkość szacunkową.
Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podane ilości zamawianych artykułów spożywczych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2. W ramach wznowienia, w trakcie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu kwoty udzielonego zamówienia, przewiduje się dalsze wykonywanie dostaw artykułów spożywczych do wysokości wynoszącej maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w umowie.

Pozostałe zapisy dotyczące prawa opcji określa § 9 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Artykuły mleczne, nabiał, jaja

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia ujęty w formularzu cenowym stanowi wielkość szacunkową.
Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podane ilości zamawianych artykułów spożywczych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2. W ramach wznowienia, w trakcie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu kwoty udzielonego zamówienia, przewiduje się dalsze wykonywanie dostaw artykułów spożywczych do wysokości wynoszącej maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w umowie.

Pozostałe zapisy dotyczące prawa opcji określa § 9 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Pozostałe artykuły żywnościowe, przyprawy, herbata, tłuszcze roślinne, soki owocowe i warzywne

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia ujęty w formularzu cenowym stanowi wielkość szacunkową.
Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podane ilości zamawianych artykułów spożywczych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2. W ramach wznowienia, w trakcie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu kwoty udzielonego zamówienia, przewiduje się dalsze wykonywanie dostaw artykułów spożywczych do wysokości wynoszącej maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w umowie.

Pozostałe zapisy dotyczące prawa opcji określa § 9 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia ujęty w formularzu cenowym stanowi wielkość szacunkową.
Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podane ilości zamawianych artykułów spożywczych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2. W ramach wznowienia, w trakcie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu kwoty udzielonego zamówienia, przewiduje się dalsze wykonywanie dostaw artykułów spożywczych do wysokości wynoszącej maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w umowie.

Pozostałe zapisy dotyczące prawa opcji określa § 9 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5: Owoce i warzywa

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia ujęty w formularzu cenowym stanowi wielkość szacunkową.
Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podane ilości zamawianych artykułów spożywczych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2. W ramach wznowienia, w trakcie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu kwoty udzielonego zamówienia, przewiduje się dalsze wykonywanie dostaw artykułów spożywczych do wysokości wynoszącej maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w umowie.

Pozostałe zapisy dotyczące prawa opcji określa § 9 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6: Ryby mrożone i warzywa mrożone

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, że zakres zamówienia ujęty w formularzu cenowym stanowi wielkość szacunkową.
Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podane ilości zamawianych artykułów spożywczych mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
2. W ramach wznowienia, w trakcie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu kwoty udzielonego zamówienia, przewiduje się dalsze wykonywanie dostaw artykułów spożywczych do wysokości wynoszącej maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w umowie.

Pozostałe zapisy dotyczące prawa opcji określa § 9 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Na wezwanie:
1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp
3. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Na wezwanie:
1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami Załącznik nr 4 SWZ - "Wzór umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.